2021-01-04, 04:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Antar att du skriver helt fucking värdelös C++-kod också då.

Har inte kopierat ett skit från dig mer än idén om vänlista. Automatiska rates för olika sidor har funnits sedan 2018 i olika andra varianter av snabbcentralen, medellängd på meddelanden har jag fått som request sedan månader tillbaka, och dark mode visste jag inte ens att du snackat om. Det är bara några få rader CSS jag läste om på en blogg för nån månad sedan. Dessa sakerna har jag implementerat helt själv utan att copypasta så mycket som en rad från någon annans kod, så sluta fucking snakea.

Problemet är inte att du inte anger mig som author, problemet är att så fort jag släpper ny kod copypastar du den till sugcentralen dirr fortare än det kommer meddelanden på CC när barnbidraget kommit. Fattar du inte skillnaden mellan att implementera något liknande en annans idé uttryckt med din egen kod på ditt eget vis, och att copypasta över 1000 rader källkod från någon annan och sen lägga till några egna funktioner så tycker jag fan synd om alla du jobbar med.

För övrigt är det inte konstigt att sugcentralen alltid kommer ha fler features än snabbcentralen, för så fort jag släpper en ny version går du över och kopierar mina ändringar, så baseline för sugcentralen är snabbcentralen. Lägsta nivån är exakt samma funktionalitet förutsatt att du inte lägger till något själv, vilket du ju gör med kvalitet som får vietnamesiska gatubarn att blekna.

Du är en lowlife och saknar respekt för andras arbete. Jag hoppas du någon gång lägger ner riktigt mycket tid på något helt för att förbättra andras jobb, och så kommer nån random och snor skiten och spelar allan om det. Skärp dig.

Mja, peer reviewers på mitt företaget älskar min kod i alla fall. Men roligt att du gillar att ge feedback Förstår dock inte riktigt varför du ljuger om att du inte snor features från Sugcentralen. Förstår heller inte varför du är så aggressiv. Om du vill snacka kan du lägga till mig på Discord eller något
2021-01-04, 08:05
Medlem
Citat:
Mm, fast
z-nexx: Lägger hundratals timmar på att producera optimal kod pro bono, baserat på drygt 15 års erfarenhet av javascript och ett genuint intresse av kodperfektion. Har gjort detta i 3½ år nu
VectorD: "it's free real estate" *ctrl-c, ctrl-v*

Ska se om jag pallar göra koden otjuvbar annars hejdå ses aldrig mer pajas

"Kodperfektion"..Ditt originalscript hade allt hård kodat..Alla element i DOM:en som du access:ade gjorde du via magic number indexing och grejjer, sen fixade jag det med refactor i SUGCentralen. Ditt originalscript såg ju verkligen katastrof ut tills att jag fixade det. Vet inte vad du är så avundsjuk för.
2021-01-04, 08:40
Medlem
Citat:
Antar att du skriver helt fucking värdelös C++-kod också då.

Har inte kopierat ett skit från dig mer än idén om vänlista. Automatiska rates för olika sidor har funnits sedan 2018 i olika andra varianter av snabbcentralen, medellängd på meddelanden har jag fått som request sedan månader tillbaka, och dark mode visste jag inte ens att du snackat om. Det är bara några få rader CSS jag läste om på en blogg för nån månad sedan. Dessa sakerna har jag implementerat helt själv utan att copypasta så mycket som en rad från någon annans kod, så sluta fucking snakea.

Problemet är inte att du inte anger mig som author, problemet är att så fort jag släpper ny kod copypastar du den till sugcentralen dirr fortare än det kommer meddelanden på CC när barnbidraget kommit. Fattar du inte skillnaden mellan att implementera något liknande en annans idé uttryckt med din egen kod på ditt eget vis, och att copypasta över 1000 rader källkod från någon annan och sen lägga till några egna funktioner så tycker jag fan synd om alla du jobbar med.

För övrigt är det inte konstigt att sugcentralen alltid kommer ha fler features än snabbcentralen, för så fort jag släpper en ny version går du över och kopierar mina ändringar, så baseline för sugcentralen är snabbcentralen. Lägsta nivån är exakt samma funktionalitet förutsatt att du inte lägger till något själv, vilket du ju gör med kvalitet som får vietnamesiska gatubarn att blekna.

Du är en lowlife och saknar respekt för andras arbete. Jag hoppas du någon gång lägger ner riktigt mycket tid på något helt för att förbättra andras jobb, och så kommer nån random och snor skiten och spelar allan om det. Skärp dig.
Kan du fortsätta jobba på ditt skript istället för att få downs-utbrott här som ett jävla dundermongo? Vi är intresserade av pluginet, inte av att se dig uttrycka dina psykiska problem offentligt.
Senast redigerad av DodgingJail 2021-01-04 kl. 09:04.
2021-01-04, 10:03
Medlem
Jag har lagt in en tab som heter "Currencies" i Settings.
Där kan ni konfigurera vilka valutor som ni vill ska visas, och kurser som ni vill använda (euro -> x).

I senare uppdatering så kommer det komma att kurserna hämtas automatiskt.

@z-nexx Du får gärna kopiera över det om du vill
2021-01-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Jag vet att du är grov baby, det jag gillar med dig samt att du alltid vill vara på köksbordet
men var bor du då???
2021-01-04, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
men var bor du då???

På ditt köksbord
2021-01-04, 14:51
Medlem
Har släppt ny version av SUGCentralen!
Senaste versionen ersätter CCs navigation bar med en mycket fräschare nagivation bar
Finns att hämta på http://sugmag.se/ccscript.user.js
2021-01-04, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
men var bor du då???
Efter cw fixar para (fredag?) är det svit i Paris bre
2021-01-04, 15:46
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Har släppt ny version av SUGCentralen!
Senaste versionen ersätter CCs navigation bar med en mycket fräschare nagivation bar
Finns att hämta på http://sugmag.se/ccscript.user.js
Jag tänkte på en grej, går det inte fixa så att man ser bilderna direkt, fast kanske som miniatyrer? För då slipper man ju klicka upp bilderna hela tiden. Sitter man och jobbar på någon offentlig plats så hade det varit att föredra då man slipper trycka upp bilder på gubbkukar hela tiden som kan väcka uppmärksamhet. Hoppas du förstår hur jag menar.
2021-01-04, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av electionday
Tack, var söker jag?
Han ljuger, du tjänar inga 65000.
Men ligger du i så kan du säkert komma upp mellan 10-20 000 beroende på tempo.

Jag är dock ny så kanske inte vet allt, bara testat lite.
2021-01-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Jag tänkte på en grej, går det inte fixa så att man ser bilderna direkt, fast kanske som miniatyrer? För då slipper man ju klicka upp bilderna hela tiden. Sitter man och jobbar på någon offentlig plats så hade det varit att föredra då man slipper trycka upp bilder på gubbkukar hela tiden som kan väcka uppmärksamhet. Hoppas du förstår hur jag menar.

Går att fixa, men jag brukar stänga av alla bilder på CC egentligen.
Loggar alltid bara "kuk" eller "selfie", ingen som kontrollerar det lol.
2021-01-04, 16:47
Medlem
lvl22skeletons avatar
Sluta skriv i den här tråden ni kommer att till slut förstöra jobbet. Fattar ni inte det? Jävla mongon tror ni inte gubbarna vet hur man googlar? Och ni som är nya, nej man kan inte tjäna några jävla 30 000, man kan dryga ut lönen lite men då får man dras med karpaltunnelsyndrom, och ett jävligt monotont arbete. När skeppen sjunker så säljer företagen eran ID på diverse forum. Tycker alla bör ta sig en rejäl tankeställare innan ni börjar med detta, okej bröder?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in