2021-01-04, 00:27
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Vilket är "bäst", sugcentralen eller snabbcentralen?
Tycker är den bästa.
2021-01-04, 02:53
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Fixat.
SUGCentralen 2.0 är ute nu, ni kan baxxa det på:
http://sugmag.se/ccscript.user.js

SUGCentralen har massa logg-funktioner som ni hittar i Settings under "Hotkeys" som inte SnabbCentralen har, än iaf.

@z-nexx
Ditt script räknar ut totalen på mess fel nu, istället för att hämta normal-sent så hämta totalSent, annars får du inte med sunday's peak hour och skit.

Edit:
Uppdaterade till 2.0.1, fixade felräkning på hur mkt cash man tjänat in.
Jesus fucking christ, kan du ge fan i att snatcha all min kod rakt av eller, fucking luder

0% respekt, skiter i om du "inspireras" av mina grejer men skriv din egen fucking kod i stället
2021-01-04, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-nexx
Jesus fucking christ, kan du ge fan i att snatcha all min kod rakt av eller, fucking luder

0% respekt, skiter i om du "inspireras" av mina grejer men skriv din egen fucking kod i stället

Bra för oss konsumenter att det finns en viss rivalitet mellan er. Istället för att sitta här och klaga så kan du väl göra ditt script bättre?
2021-01-04, 03:00
Medlem
Citat:

Fast man måste bara älska vad det står i koden?
"AUTHOR SUGMAG && z-nexx ♥"
2021-01-04, 03:05
Medlem
electiondays avatar
Orkar inte läsa hela tråden. Vad tjänar man per månad om man chattar 40 h/vecka? Hur utbetalas lön? Vem ansvarar för att skatt betalas? Vem redovisar inkomsten till skatteverket?
2021-01-04, 03:10
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av electionday
Orkar inte läsa hela tråden. Vad tjänar man per månad om man chattar 40 h/vecka? Hur utbetalas lön? Vem ansvarar för att skatt betalas? Vem redovisar inkomsten till skatteverket?
De flesta rutinerade tjänar runt 65.000k netto i månaden. Det är därför så många jobbar inom denna bransch.
Du ansvarar själv för att betala skatt.
2021-01-04, 03:23
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wallahia
Bra för oss konsumenter att det finns en viss rivalitet mellan er. Istället för att sitta här och klaga så kan du väl göra ditt script bättre?
Mm, fast
z-nexx: Lägger hundratals timmar på att producera optimal kod pro bono, baserat på drygt 15 års erfarenhet av javascript och ett genuint intresse av kodperfektion. Har gjort detta i 3½ år nu
VectorD: "it's free real estate" *ctrl-c, ctrl-v*

Ska se om jag pallar göra koden otjuvbar annars hejdå ses aldrig mer pajas
Senast redigerad av z-nexx 2021-01-04 kl. 03:27.
2021-01-04, 03:58
Medlem
Citat:
Mm, fast
z-nexx: Lägger hundratals timmar på att producera optimal kod pro bono, baserat på drygt 15 års erfarenhet av javascript och ett genuint intresse av kodperfektion. Har gjort detta i 3½ år nu
VectorD: "it's free real estate" *ctrl-c, ctrl-v*

Ska se om jag pallar göra koden otjuvbar annars hejdå ses aldrig mer pajas

Måste vara rejält tråkigt att vara Javascript utvecklare om du inte har roligare saker att göra än att klaga på folk. Själv jobbar jag som C++ utvecklare, och aldrig riktigt använt Javascript, men det är ju riktigt enkelt iaf om man kan C++.

Kul att du säger så där efter att du kopierade flera features från SUGCentralen.
Som automatisk rate för OPER/TK/JH (Men TK finns ju inte ens kvar längre?), vänlistan, average längd, + att du la in dark mode så fort som jag kommenterade om det i tråden. Jag har även lagt till ditt namn i Author också som du verkade tycka var det enda problemet innan.

SUGCentralen har ändå mycket mera features när det gäller loggning och mer än SnabbCentralen, du får gärna kopiera dem också om du vill
2021-01-04, 04:01
Medlem
electiondays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
De flesta rutinerade tjänar runt 65.000k netto i månaden. Det är därför så många jobbar inom denna bransch.
Du ansvarar själv för att betala skatt.

Tack, var söker jag?
Senast redigerad av electionday 2021-01-04 kl. 04:06. Anledning: felformulering
2021-01-04, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag är överlycklig nu med ett script som visar rättvis statistik! TACK! Jag har klickat i att det ska sändas vid enter men funktionen fungerar inte här.

Ska kontrollera / fixa senare när jag kommer hem från jobbet
2021-01-04, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Duktig du är gubben. Hur många anmäler du till coach varje timme?
Är det grovt fel så anmäler jag annars låter man de rulla
2021-01-04, 04:26
Medlem
z-nexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VectorD
Måste vara rejält tråkigt att vara Javascript utvecklare om du inte har roligare saker att göra än att klaga på folk. Själv jobbar jag som C++ utvecklare, och aldrig riktigt använt Javascript, men det är ju riktigt enkelt iaf om man kan C++.

Kul att du säger så där efter att du kopierade flera features från SUGCentralen.
Som automatisk rate för OPER/TK/JH (Men TK finns ju inte ens kvar längre?), vänlistan, average längd, + att du la in dark mode så fort som jag kommenterade om det i tråden. Jag har även lagt till ditt namn i Author också som du verkade tycka var det enda problemet innan.

SUGCentralen har ändå mycket mera features när det gäller loggning och mer än SnabbCentralen, du får gärna kopiera dem också om du vill
Antar att du skriver helt fucking värdelös C++-kod också då.

Har inte kopierat ett skit från dig mer än idén om vänlista. Automatiska rates för olika sidor har funnits sedan 2018 i olika andra varianter av snabbcentralen, medellängd på meddelanden har jag fått som request sedan månader tillbaka, och dark mode visste jag inte ens att du snackat om. Det är bara några få rader CSS jag läste om på en blogg för nån månad sedan. Dessa sakerna har jag implementerat helt själv utan att copypasta så mycket som en rad från någon annans kod, så sluta fucking snakea.

Problemet är inte att du inte anger mig som author, problemet är att så fort jag släpper ny kod copypastar du den till sugcentralen dirr fortare än det kommer meddelanden på CC när barnbidraget kommit. Fattar du inte skillnaden mellan att implementera något liknande en annans idé uttryckt med din egen kod på ditt eget vis, och att copypasta över 1000 rader källkod från någon annan och sen lägga till några egna funktioner så tycker jag fan synd om alla du jobbar med.

För övrigt är det inte konstigt att sugcentralen alltid kommer ha fler features än snabbcentralen, för så fort jag släpper en ny version går du över och kopierar mina ändringar, så baseline för sugcentralen är snabbcentralen. Lägsta nivån är exakt samma funktionalitet förutsatt att du inte lägger till något själv, vilket du ju gör med kvalitet som får vietnamesiska gatubarn att blekna.

Du är en lowlife och saknar respekt för andras arbete. Jag hoppas du någon gång lägger ner riktigt mycket tid på något helt för att förbättra andras jobb, och så kommer nån random och snor skiten och spelar allan om det. Skärp dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in