2020-10-23, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Jag tycker att du ska skita i att ta jobb på en sån här sida!

Varför?
2020-10-23, 06:13
Medlem
Hej på er! ni som är rutinerade inom detta, hur är det egentligen att jobba på två ställen samtidigt? finns det chans att de kan få reda på att man jobbar på t. ex CW or JH samtidigt? eller liknande. det är rätt dåligt tryck på det stället jag jobbar på nu så undrar om man kan ha två man jobbar på samtidigt, de säger ju att man inte får det men finns det egentligen något sätt för dem att få reda på det? tack och trevlig helg!
2020-10-23, 09:56
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fmakashaka
Hej på er! ni som är rutinerade inom detta, hur är det egentligen att jobba på två ställen samtidigt? finns det chans att de kan få reda på att man jobbar på t. ex CW or JH samtidigt? eller liknande. det är rätt dåligt tryck på det stället jag jobbar på nu så undrar om man kan ha två man jobbar på samtidigt, de säger ju att man inte får det men finns det egentligen något sätt för dem att få reda på det? tack och trevlig helg!
Det går att jobba på två ställen samtidigt men det är stressigt och man får passa sig för räven. I reglerna får du inte jobba för någon annan så får räven nys om det så kommer han bita dig, och det gör ont.
2020-10-23, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Det går att jobba på två ställen samtidigt men det är stressigt och man får passa sig för räven. I reglerna får du inte jobba för någon annan så får räven nys om det så kommer han bita dig, och det gör ont.

Ok, tack för svar. Men kan verkligen något värre hända än att man får sparken? Har inte lust att betala enorma böter för att man brytit något kontrakt..
2020-10-23, 14:08
Medlem
Citat:

Räven gillar såklart inte det. Men det du säger gäller ju mer för just JH. Finns inget annat företag som har de reglerna. CW har nånting men inte på samma sätt som JH (och där är räven arkebuserad och utkastad för länge sen)
2020-10-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fmakashaka
Ok, tack för svar. Men kan verkligen något värre hända än att man får sparken? Har inte lust att betala enorma böter för att man brytit något kontrakt..

Tips. Skit i JH och sök till någon annan istället. Börjar finnas ganska många nu.
2020-10-23, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Räven gillar såklart inte det. Men det du säger gäller ju mer för just JH. Finns inget annat företag som har de reglerna. CW har nånting men inte på samma sätt som JH (och där är räven arkebuserad och utkastad för länge sen)
fk räven jag knullar räven i götten utan gummi hämta älgen också och vargen
shoutout till lisa på cw
2020-10-23, 16:07
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Räven försvinner aldrig, den finns alltid kvar i det gömda.
2020-10-23, 16:07
Medlem
Citat:
Räven försvinner aldrig, den finns alltid kvar i det gömda.

Nej, här är den död. Lovar dig.
2020-10-23, 22:07
Medlem
Suchkas avatar
Tror det var någon typ i början av tråden som hade blivit avslöjad att lira två sidor och fått en stämningsansökan. Han lät ganska stressad. Men sist det var uppe här så sas det mest rationella att ingen av de här bolagen hade velat ha sådan publicitet. Så kör! Inte lätt med kukabstinens.
2020-10-24, 03:11
Medlem
R4hu7s avatar
Äntligen fick jag vara en arabfitta (får alltid vara svenska puderfittor annars) när jag stötte på Amir igen. Älskar att hota honom med polisanmälning och att det är "haram" att ljuga haha!
2020-10-24, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Äntligen fick jag vara en arabfitta (får alltid vara svenska puderfittor annars) när jag stötte på Amir igen. Älskar att hota honom med polisanmälning och att det är "haram" att ljuga haha!

hahah hur gör du då när Bengt 65år kommer med ett påhopp om att han sett din profil ppå 3 andra sidor?? var ju i princip kört om denne bengt nu varit funtad... men jag lyckades med att skylla på hackers och såvidare"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in