2020-10-02, 12:39
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sabor0rginal
Väldigt ny in här!

Har någon av er erfarenhet av Bitsafe och hur fungerar det i jämförelse med andra aktörer?

det funka bra tills de låser ut dig och dina pengar
skaffa dig ett riktigt jobb istället
2020-10-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intesomdetsynes
det funka bra tills de låser ut dig och dina pengar
skaffa dig ett riktigt jobb istället

Exakt. Bli telefonförsäljare och sälj dammsugare istället. Kommer gynna precis alla. Även räven blir glad.
2020-10-02, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FancyTarsier0
Någon som har lust att förklara hur det går till med utbetalningar om man blir godkänd att arbeta för dessa "företag". Kan man sköta det anonymt med te.x crypto någonstans? Kan man köra hela vägen med ett fejk id så att man aldrig binder upp sig mot deras i mitt tycke väldigt skumma anställningsavtal?
Mvh

Varför ska du ens jobba för dom om du tycker att dom har skumma anställningskrav och känner att du måste använda ett fejk ID?
2020-10-02, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Varför ska du ens jobba för dom om du tycker att dom har skumma anställningskrav och känner att du måste använda ett fejk ID?

Han/hon vill väl ha pengar? Som alla andra då I guess. Finns ju dock en del andra företag som varken kräver ID eller har något konstigt avtal så egentligen är det ju bara och köra på... JH måste vara det absolut sämsta företaget att jobba för. Visserligen betalar de bäst per meddelande men timlönen är garanterat högre hos många andra företag.
2020-10-02, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Jag är så glad att de här jobben finns, det är drömbranschen!
Utveckla gärna, jag har chansen att hoppa på ett jobb.
Skriver extremt snabbt via datorn, behöver dock säkra pengar som jag kan investera i egna projekt så funderar hoppa på det här några månader.
2020-10-02, 17:14
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
Utveckla gärna, jag har chansen att hoppa på ett jobb.
Skriver extremt snabbt via datorn, behöver dock säkra pengar som jag kan investera i egna projekt så funderar hoppa på det här några månader.
Det behövs mer än snabba fingrar vid ett tangentbord. En livlig fantasi med variation behövs dessutom. Annars är du inte till någon nytta om du inte kan fånga personens intresse med snabba korta meddelanden.
2020-10-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Det behövs mer än snabba fingrar vid ett tangentbord. En livlig fantasi med variation behövs dessutom. Annars är du inte till någon nytta om du inte kan fånga personens intresse med snabba korta meddelanden.

Haha...
2020-10-02, 22:15
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Haha...
Älskar sarkasm haha
2020-10-02, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabor0rginal
Väldigt ny in här!

Har någon av er erfarenhet av Bitsafe och hur fungerar det i jämförelse med andra aktörer?

Bitsafe fungerar väldigt bra, de har inga större ambitioner och satsar på att hålla dig under radarn. De rapporterar inget till t.ex. Skatteverket som de inte behöver göra. De hade problem med sina betalkort när Wirecard åkte dit för förskingring, men tror det blivit bättre? Jag har inte deras kort själv.

Många väljer dock Revolut. Visst de har en bättre tjänst och betalkort nu sedan de tecknade avtal direkt med Mastercard. Men många verkar dock inte tänka på att Revoluts mål är att bli en riktig bank. När de blir en riktig bank (snart troligtvis) så kommer de få samma krav som andra banker kring KYC, och krav på att rapportera till t.ex. Skatteverket.
2020-10-04, 01:24
Medlem
JosieLs avatar
Från coachen: Brukar komma samma dag som du har fått invoicen eller dagen efter. Använder man vanlig bank kan det ta lite längre tid.

Vad använder ni för utbetalningsmetod för att få lönen samma dag eller dagen efter hos Texkings? Gäller det verkligen helger också?
2020-10-04, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JosieL
Från coachen: Brukar komma samma dag som du har fått invoicen eller dagen efter. Använder man vanlig bank kan det ta lite längre tid.

Vad använder ni för utbetalningsmetod för att få lönen samma dag eller dagen efter hos Texkings? Gäller det verkligen helger också?

Payoneer.
2020-10-04, 03:16
Medlem
Hur fan pallar DS0024 skriva 800 meddelanden per dag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in