Hur fan pallar DS0024 skriva 800 meddelanden per dag?
Om du överhuvudtaget vet vad du håller på med och inte är en fullständig nybörjare så bör man ligga på 100 meddelanden i timmen. Särskilt om man endast behöver skriva 125 tecken. En vanlig arbetsdag för en knegare är 8 timmar. Analysera det. Något tungt att inte ha någon vilodag men somliga lever endast för kukarna...
Men du Jossan du får ta chillpill gumman det kommer ju baby
Men ey, coachen sa ju att man får lönen samma dag som man får sin fuckin invoice eller dagen efter.
Bror jag fick min fucking invoice igår men var fuck e cashen? Har du fått dina para ännu?
Men ey, coachen sa ju att man får lönen samma dag som man får sin fuckin invoice eller dagen efter.
Bror jag fick min fucking invoice igår men var fuck e cashen? Har du fått dina para ännu?
Men ta det med Coachen som har sagt detta som kan ta det vidare uppåt. Hur ska vi lösa problematiken som uppstår? Sluta tjöta Jossan och ta en titt på lite mer kukar, det lönar sig!
Men ta det med Coachen som har sagt detta som kan ta det vidare uppåt. Hur ska vi lösa problematiken som uppstår? Sluta tjöta Jossan och ta en titt på lite mer kukar, det lönar sig!
Gumman, jag har skrivit till coachen men han har ej svarat ännu. Därav skrev jag här på FB.