2020-08-14, 15:42
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Skriver för JH och har bara gjort ett fel under min tid där, vilket är bara 2 månader, men ändå. Och då var det hon som sa till mig.

Hur många mess per vecka snittar du när du satsar? Du verkar ju mer aktiv i tråden än på jobbet!
2020-08-14, 15:48
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
2 månader är en fis i rymden du är en räka fortf gumman

400 sidor abo bre gurkis vägleder oss genom ljuset i tunneln
Som du då.
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Hur många mess per vecka snittar du när du satsar? Du verkar ju mer aktiv i tråden än på jobbet!
Haha, ska ju komma från rätt käft. Du är ju här minst lika mycket som jag.
2020-08-14, 15:55
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Som du då.

Haha, ska ju komma från rätt käft. Du är ju här minst lika mycket som jag.

Där får du en fiktiv varning! Du glömde svara på mina frågor och det ska man väl alltid göra? Du behöver inte förneka att du inte klarar av att fokusera! Det är helt okej att inte kunna vara effektiv. Dessutom är det inte så svårt att jämföra våra profilen och antalet gånger du skriver i denna tråd i jämförelse med mig. Det är fakta, svart på vitt och offentligt! Må väl!
2020-08-14, 15:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Där får du en fiktiv varning! Du glömde svara på mina frågor och det ska man väl alltid göra? Du behöver inte förneka att du inte klarar av att fokusera! Det är helt okej att inte kunna vara effektiv. Dessutom är det inte så svårt att jämföra våra profilen och antalet gånger du skriver i denna tråd i jämförelse med mig. Det är fakta, svart på vitt och offentligt! Må väl!
Då får du en fiktiv ursäkt och ett fiktivt lovord om förbättring, känns det bra?

Du har inte frågat mig om jag har svårt med fokusen.

Om du känner att du vill ha det svart på vitt så får du gärna göra den jämförelsen.

Detsamma, sätt igång o jobba istället för att sitta här käbbla!
2020-08-14, 16:10
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Då får du en fiktiv ursäkt och ett fiktivt lovord om förbättring, känns det bra?

Du har inte frågat mig om jag har svårt med fokusen.

Om du känner att du vill ha det svart på vitt så får du gärna göra den jämförelsen.

Detsamma, sätt igång o jobba istället för att sitta här käbbla!

Tack min vän! Givetvis! Om du scrollar lite längre upp så frågade jag dig hur många mess du snittar per vecka när du kör på. Ju fler du skriver = desto större chans att göra fel eller misstag. Jag behöver inte göra den jämförelsen. Du blandar nog ihop mig med någon annan. Jag är INTE lika aktiv som du!
2020-08-14, 16:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Tack min vän! Givetvis! Om du scrollar lite längre upp så frågade jag dig hur många mess du snittar per vecka när du kör på. Ju fler du skriver = desto större chans att göra fel eller misstag. Jag behöver inte göra den jämförelsen. Du blandar nog ihop mig med någon annan. Jag är INTE lika aktiv som du!
Jag vet inte. Jag ökar för varje vecka. I början hade jag inte alls många, men har ökat för varje vecka. När jag ligger på en regelbunden nivå så kan jag berätta det för dig.

Du har 78 inlägg i denna tråden. Jag har runt 30. Du har varit mer aktiv.
2020-08-14, 16:27
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Jag vet inte. Jag ökar för varje vecka. I början hade jag inte alls många, men har ökat för varje vecka. När jag ligger på en regelbunden nivå så kan jag berätta det för dig.

Du har 78 inlägg i denna tråden. Jag har runt 30. Du har varit mer aktiv.

Haha, kan du sluta myta! Du har ju 121 inlägg i nuläget! Ja, när du kommer till en nivå där man faktiskt kan göra mänskliga misstag eftersom du skriver en DRÖS med mess, då får du återkomma!
2020-08-14, 16:49
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Haha, kan du sluta myta! Du har ju 121 inlägg i nuläget! Ja, när du kommer till en nivå där man faktiskt kan göra mänskliga misstag eftersom du skriver en DRÖS med mess, då får du återkomma!
Tänkte fel, trodde de hade kvar 10 inlägg per sida. Kollade inte tillräckligt noga. Ja, men där ser man. Är mer aktiv än vad jag trodde. Frågor på det?
2020-08-14, 16:53
Medlem
Alltid drama här på nåt sätt.
2020-08-14, 16:59
Medlem
Citat:
Tänkte fel, trodde de hade kvar 10 inlägg per sida. Kollade inte tillräckligt noga. Ja, men där ser man. Är mer aktiv än vad jag trodde. Frågor på det?
Du skriver som en brud visa en screenie på statistik
2020-08-14, 17:00
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Du skriver som en brud visa en screenie på statistik
Jag kanske är en?

Nej.
2020-08-14, 17:04
Medlem
Kära kollegor, in och jobba istället för att tjafsa! Gubbarna väntar på er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in