2020-08-14, 01:50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke9798
Är det någon boende i Sverige som betalar skatt för arbetet via JH som kan berätta för mig hur du gör? DM går bra.
Suck...

Detta diskuterades för bara någon dag sedan. Tror du inte detta har tagits upp några gånger redan? Testa att söka i tråden istället. Du hittar förmodligen alla dina svar i tidigare inlägg.
2020-08-14, 01:55
Medlem
Citat:
Är det någon boende i Sverige som betalar skatt för arbetet via JH som kan berätta för mig hur du gör? DM går bra.

Ojoj varför är alla så rädda för det? Ja du får väl ringa skatteverket och säga HEJ jag jobbar med att lura kåta gubbar på pengar, hur ska jag göra det så det inte känns lika fel - jaha du tänkte skatta bort 45% av inkomsten? Ja precis. Ja ring en skatterådgivare eller nåt eller släpp handväskan.
2020-08-14, 02:04
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnTidigNovember
Bra där. Du kommer nå fler meddelanden så småningom förutsatt att det är kö.

Är det bara jag som älskar att säga att man inte kan träffas pga Coronan? Gubbarna blir så förbannade!
Man får ju inte träffas oavsett så haha, men förstår vad du menar.
2020-08-14, 02:34
Medlem
Citat:

Here you go:

https://www.google.com/search?q=hur+betalar+man+skatt+som+frilansare
https://www.google.se/search?q=hur+startar+man+företag+som+frilansare
2020-08-14, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Man får ju inte träffas oavsett så haha, men förstår vad du menar.

Haha, nej så klart. Men av alla ursäkter till att inte stämma träff med gubbarna så är detta min absoluta favorit just nu.
2020-08-14, 11:06
Medlem
JennIE riktigt kahpa jag vet att du läser det här
2020-08-14, 13:24
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
JennIE riktigt kahpa jag vet att du läser det här
Snacka inte skit. Hon är nice som fan. Bara dig det är fel på
2020-08-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Snacka inte skit. Hon är nice som fan. Bara dig det är fel på

du gillar det
2020-08-14, 15:19
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
du gillar det
Har bara haft med henne att göra en gång dock. Och då var hon schysst. Verkar vara den största myten i tråden att coacherna är på en hela tiden efter ett tag. Har inte haft någon kontakt med någon av coacherna egentligen, mer än när jag själv har haft vissa frågor. Märks att det är mycket skitsnack i tråden.
2020-08-14, 15:23
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Har bara haft med henne att göra en gång dock. Och då var hon schysst. Verkar vara den största myten i tråden att coacherna är på en hela tiden efter ett tag. Har inte haft någon kontakt med någon av coacherna egentligen, mer än när jag själv har haft vissa frågor. Märks att det är mycket skitsnack i tråden.

Det beror ju givetvis för vilket företag som du skriver för och även anmälningsfrekvensen av dina kära kollegor samt om du skriver många mess = större chans att kanske göra fel eller missa
Senast redigerad av IvrigVarghona 2020-08-14 kl. 15:28.
2020-08-14, 15:37
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Det beror ju givetvis för vilket företag som du skriver för och även anmälningsfrekvensen av dina kära kollegor samt om du skriver många mess = större chans att kanske göra fel eller missa
Skriver för JH och har bara gjort ett fel under min tid där, vilket är bara 2 månader, men ändå. Och då var det hon som sa till mig.
2020-08-14, 15:42
Medlem
Citat:
Skriver för JH och har bara gjort ett fel under min tid där, vilket är bara 2 månader, men ändå. Och då var det hon som sa till mig.
2 månader är en fis i rymden du är en räka fortf gumman

400 sidor abo bre gurkis vägleder oss genom ljuset i tunneln

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in