2020-07-14, 18:31
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Kanske dags att säga det till target så slutar de fråga efter träff.
Du har för mycket empati. Man ska köra ner det de vill höra djupt ner i halsen på dem. De ska komma tillbaka och tjata sönder. Ju mer de tjatar desto mer skriver de i affekt och flera tjugotal extra meddelanden skickar dem iväg.
2020-07-14, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Kanske dags att säga det till target så slutar de fråga efter träff.

Ja det tycker jag att du ska göra.
2020-07-14, 23:50
Medlem
R4hu7s avatar
Tänk om ett tiotal av oss här inne "lanade" chattoperatör jobbet. Det vore kul haha! Sitta och se vem som kan få sjukaste bilden skickad till sig och så vidare. Den som tar längst tid på sig att skriva 100 mess får käka runkbulle.
2020-07-15, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Tänk om ett tiotal av oss här inne "lanade" chattoperatör jobbet. Det vore kul haha! Sitta och se vem som kan få sjukaste bilden skickad till sig och så vidare. Den som tar längst tid på sig att skriva 100 mess får käka runkbulle.

Vi har olika uppfattning om vad som är kul.
2020-07-15, 01:51
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Jag hade förlorat och jag vägrar att ta emot det där "priset".
2020-07-15, 02:01
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag hade förlorat och jag vägrar att ta emot det där "priset".
Är man med i leken får man leken tåla
2020-07-15, 02:09
Medlem
Citat:
Hade varit nice 10 svettiga grabbar och en tjej med lila hår
2020-07-15, 02:15
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Är man med i leken får man leken tåla
Haha, sant. Därför leker jag aldrig
2020-07-15, 02:26
Medlem
Resplendents avatar
Sitter och funderar lite på vilka "normala" jobb som skulle fungera bäst att kombinera med det här jobbet. Något framför datorn med extremt mycket dötid tänker jag spontant. Vad jobbar ni med, som har något "normalt" jobb förutom detta?

Citat:
Jag är på!
2020-07-15, 02:51
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Sitter och funderar lite på vilka "normala" jobb som skulle fungera bäst att kombinera med det här jobbet. Något framför datorn med extremt mycket dötid tänker jag spontant. Vad jobbar ni med, som har något "normalt" jobb förutom detta?

Jag är på!
Vilket deltidsjobb som helst hade ju funkat bra.
Haha härligt! Ju fler, desto roligare haha!
2020-07-15, 02:59
Medlem
Resplendents avatar
Citat:
Vilket deltidsjobb som helst hade ju funkat bra.
Haha härligt! Ju fler, desto roligare haha!

Jag tänkte något där man kan jobba med chattjobbet på betald arbetstid, förlåt. Det funkade riktigt bra tillsammans med röstmottagarjobb i valen, jag satte mig i en kommun med bra lön (det varierar från kommun till kommun) och lågt valdeltagande historiskt sett (= extremt lite att göra) och körde på.
Senast redigerad av Resplendent 2020-07-15 kl. 03:01.
2020-07-15, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Jag tänkte något där man kan jobba med chattjobbet på betald arbetstid, förlåt. Det funkade riktigt bra tillsammans med röstmottagarjobb i valen, jag satte mig i en kommun med bra lön (det varierar från kommun till kommun) och lågt valdeltagande historiskt sett (= extremt lite att göra) och körde på.
Rörmokare, brandman atlet aina

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in