2020-07-21, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Walla, denna Ann-Sofie hela tiden vill ha mig in på coachrummet, säger till mig logga si logga så. Jag säger søg min pitt din fæcking svenne.

Den gachban vet jag kan brösta en varning men walla jag e 100-snubbe, alltid jettad. Sug min dachri annis..

Walla

Säg åt din bror Amir att hålla lite trevligare ton i chatten tack.
2020-07-21, 14:06
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AceOfHaze
Ni som fortsätter med detta, hur orkar ni?
Jag körde ett kort tag (Cloud)men det blev psykiskt påfrestande med alla dessa sex meddelanden och ständiga inviter. Samt idiot "kollegor" innan som skrev osammanhängande så att man alltid fick ordna till det.
Nej fy fan, inga pengar i världen är värt att sjunka så här lågt för att låtsas vara brud och kåta upp gubbar på nätet..
Låter som att du helt enkelt har för klent psyke och inte kan skildra på fantasi och verklighet.
2020-07-21, 14:06
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Säg åt din bror Amir att hålla lite trevligare ton i chatten tack.

Amir e cok otrevlish. Jag langa ocb han ba fack tror jag röker hasj din jävla pundish? Ja ba gräs e laglig här i Jemen bror vi smokish elleh?
Amir ba gachba trodde du va bramski fatta vi jobba hemifrån i Oman oljeshejk milkshake fattar du?

Ann Sofie gachba alltid vill ha mig till coachrummet, säger logga alla fitthår som går. Jag går som på tår fattar ni.. Går som på hal is. Går som tippande på tår walla..

300 kr per dag att se gubbkuk, ingen skatt man lever fucking goett man
2020-07-21, 14:07
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Jag fick också ordna upp efter "kollegorna" i början men efter ett tag så skiter man fullständigt i vad som har sagts tidigare. Jag läser en bråkdel av vad personen har skrivit sen skriver jag någon inövad text som jag har använt mig av 300 gånger tidigare. Sen går jag till min kyl, knäcker en Nocco, och kör sedan 400 mess till.

Somnar lika bra varje natt.
Nocco gang, lets go!
2020-07-21, 14:09
Medlem
Citat:
Amir e cok otrevlish. Jag langa ocb han ba fack tror jag röker hasj din jävla pundish? Ja ba gräs e laglig här i Jemen bror vi smokish elleh?
Amir ba gachba trodde du va bramski fatta vi jobba hemifrån i Oman oljeshejk milkshake fattar du?

Ann Sofie gachba alltid vill ha mig till coachrummet, säger logga alla fitthår som går. Jag går som på tår fattar ni.. Går som på hal is. Går som tippande på tår walla..

300 kr per dag att se gubbkuk, ingen skatt man lever fucking goett man

Du är hög som ett hus
2020-07-21, 14:20
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shlock
Du är hög som ett hus

Hög på gubbkuk e vårat mantra. Jag sebbe, ormen, omenbroder163 vi lever alla jetsetliv.

Alla har var sin Laptop uppkoppling på hotellets, eller ja nu sitter vi på vandrarhemmets wifi med varsin latina mongolida seniorita och en pina colada i andra handen. Fick precis lön
2020-07-21, 14:20
Medlem
Citat:
Hög på gubbkuk e vårat mantra. Jag sebbe, ormen, omenbroder163 vi lever alla jetsetliv.

Alla har var sin Laptop uppkoppling på hotellets, eller ja nu sitter vi på vandrarhemmets wifi med varsin latina mongolida seniorita och en pina colada i andra handen. Fick precis lön

Hahaha
2020-07-21, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suchka
När man är ny läser man 10+ meddelanden tillbaka. Sen fattar man att man man inte ens behöver se mer än kundens sista mess, om ens det, och skriva nåt blasé. Sen spenderar man fem minuter på att logga att kunden druckit kaffe 14.42 och ska sedan gå en lång skogspromenad och tänka på hur underbar bruden är. Och ändå hinner man skriva 2000 mess per dag.

Hur är det påfrestande jämfört med slavarbete på en fabrik? Hett tips, förresten, man måste inte klicka upp varje kukbild och göra om dem till skrivbordsunderlägg.

Trodde det var obligatoriskt. Är så van nu, kan inte byta.
2020-07-21, 18:08
Medlem
Citat:

grattis, betala morsan för din del i pojkrummet bete dig
2020-07-21, 18:29
Medlem
sebastian66s avatar
Jag måste verkligen säga att jag blir imponerad av alla talanger på denna tråden.
Trevligt med massa olika personligheter som är lite kluvna och klara i huvudet.
Men en sak är säker det är ganska skönt med och gilla läget inte fundera på snö och elände.
Det verkar som att många har arbetat med detta för länge.Lycka till lev livet och hoppas
ni klonkar för fullt som alltid.Livet är ganska gött trots allt utan att bli kukberoende,
2020-07-21, 21:50
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
grattis, betala morsan för din del i pojkrummet bete dig

Sluta va hjärtlös bramski.. Vi e alla här för cash o gubbkuk.. Inge o skämmas för. Ses i lobbyn
2020-07-22, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
Läckra kvinna, kan man få höra ett smakprov på din sensuella kvinnoröst?

Självklart, du får messa ditt nummer så ringer jag vid 2 eller 3 efter chatten. Men bara om du vågar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in