2020-07-22, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Men sen fick jag Amir igen, några timmar senare. Då kallade han mig allt det vanliga igen.

Jag har inte jobbat på två dagar så jag har inte sett om han är online mycket. Men jag tror generellt att om dessa gubbar blev uppringda av någon random person men fin röst då och då skulle de inte känna sig lika blåsta och köpa fler krediter. Öka energin liksom. Så hade jag gjort om jag ägde en egen sida.
2020-07-22, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haparandaflickan
Jag har inte jobbat på två dagar så jag har inte sett om han är online mycket. Men jag tror generellt att om dessa gubbar blev uppringda av någon random person men fin röst då och då skulle de inte känna sig lika blåsta och köpa fler krediter. Öka energin liksom. Så hade jag gjort om jag ägde en egen sida.

Det är nog ett kul jobb, ringa upp dessa män på nätterna.
2020-07-22, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resplendent
Vad hände sen? Behövde du uppsöka app-psykolog?

Jag är helt orädd och kan ringa vem som helst och prata om vad som helst, så jag behöver ingen hjälp efter att ha pratat med en babbe som blev till lera i mina händer bara han hörde min röst.
2020-07-22, 00:34
Medlem
Citat:
Det är nog ett kul jobb, ringa upp dessa män på nätterna.

Jag hade inte brytt mig. Jag har en sensuell härlig röst så jag är bra på att använda den. Lite svårare om man är man och jobbar med detta, blir lite svårare att ringa då?

Jag har för tiotal år sedan jobbat på en kontaktlinje som var uppbyggd precis som chatten där gubbarna skulle stanna online på betalsamtal så lång tid som möjligt och klicka mellan olika inloggade tjejer som sökte träff. Alla tjejer var givetvis fejk. Så att gå från det till chatten var ett enkelt kliv jag var redan van vid att lura dem hit oh dit med rösten. Att skriva till dem är rena barnleken.
2020-07-22, 10:43
Medlem
Jag har en fråga,
Jag jobbar på JH och jag fascineras över antal meddelanden som en del verkar skriva per dag eller timme.

Har ni tips om hur ni gör?
Loggar ni inte alla uppgifter eller skriver ni på bara?

Hur lång tid tog det innan ni kom upp i detta antal??

Tacksam för tips,

Från en långsam jävel
2020-07-22, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Jag har en fråga,
Jag jobbar på JH och jag fascineras över antal meddelanden som en del verkar skriva per dag eller timme.

Har ni tips om hur ni gör?
Loggar ni inte alla uppgifter eller skriver ni på bara?

Hur lång tid tog det innan ni kom upp i detta antal??

Tacksam för tips,

Från en långsam jävel

Läs inte igenom en massa tidigare meddelanden i konversationen. Logga bara det som är väsentligt, logga inte vilken bok gubben läser eller vilken mat han tycker om etc. Tänk inte för mycket, skriv bara.

Edit:
Detta loggar jag: Namn, ort (om den ej står), avvikande sexuella preferenser, sjukdomar, jobb, familj, bilder, relevanta aktuella händelser t.ex. han ska på begravning, har semester nu.

Det enda jag i regel loggar på players sida är ort och familj. Annars om nån player pluggar så loggar jag vad hon pluggar.
Senast redigerad av NyttKontoLL 2020-07-22 kl. 10:55.
2020-07-22, 11:40
Medlem
Citat:
Läs inte igenom en massa tidigare meddelanden i konversationen. Logga bara det som är väsentligt, logga inte vilken bok gubben läser eller vilken mat han tycker om etc. Tänk inte för mycket, skriv bara.

Edit:
Detta loggar jag: Namn, ort (om den ej står), avvikande sexuella preferenser, sjukdomar, jobb, familj, bilder, relevanta aktuella händelser t.ex. han ska på begravning, har semester nu.

Det enda jag i regel loggar på players sida är ort och familj. Annars om nån player pluggar så loggar jag vad hon pluggar.

Men får man inte ”skäll” av coacherna om man inte är noggrann med det?

Jag har kollat tidigare konversationer men det ska jag nu sluta med tror jag..

Tack för svar, blev lite lättare nu!
2020-07-22, 12:01
Medlem
Citat:
Men får man inte ”skäll” av coacherna om man inte är noggrann med det?

Jag har kollat tidigare konversationer men det ska jag nu sluta med tror jag..

Tack för svar, blev lite lättare nu!

Hur ska dom veta om du sitter och läser igenom massa meddelanden eller inte?
2020-07-22, 12:35
Medlem
Citat:
Hur ska dom veta om du sitter och läser igenom massa meddelanden eller inte?
Haha, sant!!!

Är det 120 eller 150 tecken man ska köra? Har hört två bud där.
Vad kör du?
2020-07-22, 15:19
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Haha, sant!!!

Är det 120 eller 150 tecken man ska köra? Har hört två bud där.
Vad kör du?
Du kan köra på 120 tecken.

Citat:
Skriver du bra meddelanden, med bra frågor, bra kvalité, så kan du skriva meddelanden på 120 tecken!
2020-07-22, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Du kan köra på 120 tecken.

Gällde det inte bara under bonusdagarna?
2020-07-22, 15:50
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Gällde det inte bara under bonusdagarna?
Det är bonus idag från 14:30-23:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in