2020-07-14, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Okej då får jag göra det då. Segt

Borde inte vara så segt om du nu skriver 100 i timmen. Du jobbar 20 timmar med andra ord.
2020-07-14, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Ha ha nej jag loggar jag aldrig något mohaaa
Kristin läckra kvinna du får logga gumman
2020-07-14, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Borde inte vara så segt om du nu skriver 100 i timmen. Du jobbar 20 timmar med andra ord.

Ja men det är fan jobbigt att göra 100 i timmen måste ha sånt fokus och skriva snabbt som flash
2020-07-14, 14:35
Medlem
JaredLetos avatar
Tycker nästan lite synd om de som suttit sen 2017 och betalat 15:- per meddelande och fortfarande skriver skit som "det kommer bli så kul att träffa dig". Lite tragikomiskt typ.
2020-07-14, 14:45
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Vad blir det i lön per vecka?
Runt 3700kr efter personliga bonusar.
2020-07-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Snacka bajs.

Att få 3 cent per meddelande mer är ju ynkligt, blir inte stor skillnad och nej, det är 100 kr timmen AT BEST OM MAN ÄR SNABB, annars mer realistiskt 80-100 kr i timmen (med bonusar och pekar hour osv) så i verkligheten drar man in långt, långt ifrån 190 kr./h

Snackar jag skit, vad yrar du om?

DU skrev att du gör ca 100 meddelanden i timmen. Gör du då 1976 meddelanden på en vecka så får du 0,18 euro per meddelande.

Dina 100 meddelanden i timmen blir då:
100 x 0,18 = 18 euro = 187 sek/h + bonusar.

Men absolut, det är orealistiskt att ligga på 100 meddelanden i timmen, men du skrev att du gjorde det därav mitt svar.
2020-07-14, 14:54
Medlem
Citat:
Tycker nästan lite synd om de som suttit sen 2017 och betalat 15:- per meddelande och fortfarande skriver skit som "det kommer bli så kul att träffa dig". Lite tragikomiskt typ.

Jag kunde känna lite så i början. Men är man så dum så..
2020-07-14, 14:59
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Jag kunde känna lite så i början. Men är man så dum så..
När jag började på JH så fick jag känslan att det som sajterna gör inte riktigt är lagligt. Men jag är ingen expert på juridik så jag har säkert fel, och uppenbarligen så har jag nog det efter som sajterna fortfarande är igång. Men jag har varit inne på en del av dem och där annonseras det som att varje person på sajten är en medlem av sajten. Men vi som jobbar bakom profilerna är ju inte medlemmar på sajten. Vi är ju rollspelare som duperar riktiga medlemmar som i tron om att hitta en nätdejt luras till att betala stora summor pengar för att upprätthålla kontakten med andra "medlemmar".
2020-07-14, 15:14
Medlem
Citat:
När jag började på JH så fick jag känslan att det som sajterna gör inte riktigt är lagligt. Men jag är ingen expert på juridik så jag har säkert fel, och uppenbarligen så har jag nog det efter som sajterna fortfarande är igång. Men jag har varit inne på en del av dem och där annonseras det som att varje person på sajten är en medlem av sajten. Men vi som jobbar bakom profilerna är ju inte medlemmar på sajten. Vi är ju rollspelare som duperar riktiga medlemmar som i tron om att hitta en nätdejt luras till att betala stora summor pengar för att upprätthålla kontakten med andra "medlemmar".

Vissa av sajterna har ju en popup nu till och med, direkt när man går in på sidan där det står b.la.

"Syftet med denna hemsida är att möjliggöra (erotiska) chattkonversationer mellan fiktiva profiler och användare och innehåller därför fiktiva profiler. Fysiska möten är inte möjliga med dessa fiktiva profiler."

och i villkor något i stil med:

"x.com har underhållning som mål. X.com avser inte att skapa fysiska dejter eller möten"

Så gubbarna har väl lite eget ansvar att läsa och tänka till, men klart det är omoraliskt det vi gör till viss del. Men tror du får tänka så här att gubbarna ändå får ut något av det, de får snacka lite sex och känna sig sedda och omtyckta, något de säkert aldrig fått mycket av i livet förut.
2020-07-14, 16:31
Medlem
Citat:

På alla sidor står det i villkoren att det förekommer fiktiva profiler i underhållningssyfte, och att det inte är möjligt att träffa dessa profiler. Jag vet inte om alla har en stor pop up, men det är ändå upp till var och en att granska villkoren. Moraliskt förkastligt javisst, juridiskt så håller det tydligen.
2020-07-14, 16:39
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
På alla sidor står det i villkoren att det förekommer fiktiva profiler i underhållningssyfte, och att det inte är möjligt att träffa dessa profiler. Jag vet inte om alla har en stor pop up, men det är ändå upp till var och en att granska villkoren. Moraliskt förkastligt javisst, juridiskt så håller det tydligen.
Jo, det var det jag tänkte i efterhand. Att det är något som jag måste ha missat.
2020-07-14, 18:28
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Kanske dags att säga det till target så slutar de fråga efter träff.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in