Citat:
Ursprungligen postat av
magictruffles
Ibland då det laddar efter nästa meddelande, om man refreshar så kommer det direkt ett nytt meddelande (ibland!) och det är rätt frustrerande. Som om den inte kan uppdatera automatiskt
Är det på grund av att man refreshat eller är det ren tur att det kom direkt efter?
Upplever samma sak, hänt alldeles för många gånger för det ska vara tur.
Citat:
Ursprungligen postat av
pogba
Testade på, första kvällen skrev jag 50 meddelanden på kanske 90 minuter men jävlar vad det sög livslusten ur mig. Absolut inte värt i min mening

Jag tror absolut att man kan skicka en 1000 meddelanden på en dag om man kommit in i det och inte "loggar" allt.
Finns oerhört mer lukrativa jobb som ger betydligt mer flos i plånkan än denna skit...
Bränd eller? På JH var det dött i en kvart-tjugomin på en söndagskväll runt 22.00....

Märkligt nog så mellan 00.00-02.00 ish så fick jag nya meddelanden konstant.
Edit; Kul även när någon av tjejerna har arbetet författare men tittar man tidigare skickade meddelanden vill man ju bara slita ut sina ögon på grund av misshandeln av svenska språket...
Det är ju du som är lika smart som en 3-åring.
När tror du flest operatörer jobbar? Jo, timmarna före midnatt sista dagen innan lönen låser sig, de flesta jobbar ikapp Söndag kväll för att nå sitt lönemål, det krävs nog 30 i iq för att räkna ut det, och att det ökade efter midnatt? Vem kunde lista ut det, jävla nöt.
Jag loggar allt och tjänar mycket bättre än vad du gör, det är du som suger och inte inser du måste komma in i jobbet, vilket gäller för alla jobb.
Och ja jobbet suger, men det är enkla pengar om man har disciplin, jag kör igenom Jordan petersonss lektioner under tiden till exempel, man får göra något produktivt av det.