2019-09-06, 21:56
Medlem
Ifall företagen inser att dem har för många chattoperatörer, kommer dem att bli tvugna att sparka folk, och har dem koll på vilka som inte loggar, så lär dem ryka först.
2019-09-06, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Ifall företagen inser att dem har för många chattoperatörer, kommer dem att bli tvugna att sparka folk, och har dem koll på vilka som inte loggar, så lär dem ryka först.

Jo du..eller inte. Har jobbat i flera år, det är oftare kö än inte. Dom torskar pengar så fort meddelanden inte besvaras. Sparka folk så torskar dom ju ännu mer, det är inte svårare än så. Nej men oj färgen på Börjes nya bil glömde jag visst logga, ojojoj nu blir det katastrof. Eller inte, vad fan spelar det för roll, skriv bara. Det handlar om kvantitet, inte kvalitet, rakt av.
2019-09-06, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo du..eller inte. Har jobbat i flera år, det är oftare kö än inte. Dom torskar pengar så fort meddelanden inte besvaras. Sparka folk så torskar dom ju ännu mer, det är inte svårare än så. Nej men oj färgen på Börjes nya bil glömde jag visst logga, ojojoj nu blir det katastrof. Eller inte, vad fan spelar det för roll, skriv bara. Det handlar om kvantitet, inte kvalitet, rakt av.

Ja då bör det vara lugnt

/ däremot Namn, yrke, barn och bostadsort bör man logga, annars spårar chatten ur
Senast redigerad av Capitanogaliano86 2019-09-07 kl. 00:16.
2019-09-07, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Ja då bör det vara lugnt

/ däremot Namn, yrke, barn och bostadsort bör man logga, annars spårar chatten ur

Ja och vad? En urspårad chatt är fortfarande meddelanden fram och tillbaka, som kostar pengar för kunden.
2019-09-07, 14:06
Medlem
Funkar detta verkligen? Jag jobbar idag 80%, klarar mig bra på lönen jag får ut, men det skulle sitta fint med 2-3 tusenlappar extra i månaden. Typ sitta 1-2 timmar/dag. Vad skulle man realistiskt kunna tjäna på det i månaden?

Är det "safe" eller kan det få konsekvenser?
Läste någon i tråden som blivit skyldig att betala 50.000? Är det lätt att 'säga upp sig'? Eller är man bunden på något sätt? Vilken sida är bäst? Har kollat lite på Cw.
2019-09-07, 14:10
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopaa
Funkar detta verkligen? Jag jobbar idag 80%, klarar mig bra på lönen jag får ut, men det skulle sitta fint med 2-3 tusenlappar extra i månaden. Typ sitta 1-2 timmar/dag. Vad skulle man realistiskt kunna tjäna på det i månaden?

Är det "safe" eller kan det få konsekvenser?
Läste någon i tråden som blivit skyldig att betala 50.000? Är det lätt att 'säga upp sig'? Eller är man bunden på något sätt? Vilken sida är bäst? Har kollat lite på Cw.

Hur långt är ett snöre? Vi vet ej hur många wpm du skiver samt hur din fantasi är
2019-09-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Hur långt är ett snöre? Vi vet ej hur många wpm du skiver samt hur din fantasi är
Jag skriver väldigt snabbt och korrekt utan att behöva kolla på tangentbordet. Fantasin är det inget fel på.
2019-09-07, 15:32
Medlem
MandySkolmans avatar
Vilka meddelanden stör ni er mest på?

Jag hatar verkligen att varannat meddelande lyder "Jag tänker inte sitta här och chatta, tänker inte lägga krediter mer på detta. Stänger av mitt konto om 4 dagar så vill ha svar nu".

Slutar ändå med att dem skriver i en månad och fortsätter betala. Så tattigt försök att "utpressa" tjejen, skiner igenom helt.
2019-09-07, 16:51
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman

Jag hatar verkligen att varannat meddelande lyder "Jag tänker inte sitta här och chatta, tänker inte lägga krediter mer på detta. Stänger av mitt konto om 4 dagar så vill ha svar nu".

Slutar ändå med att dem skriver i en månad och fortsätter betala. Så tattigt försök att "utpressa" tjejen, skiner igenom helt.
haha testa att säga till dom på skarpen och kör över han jag lovar dig att musen
krypen fram på knäna och blir förvånad.
Ibland är det skoj att munhuggas
2019-09-07, 18:23
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
haha testa att säga till dom på skarpen och kör över han jag lovar dig att musen
krypen fram på knäna och blir förvånad.
Ibland är det skoj att munhuggas

Haha håller med helt och brukar köra den taktiken, fruktansvärt roligt att den nästan alltid funkar.
2019-09-07, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman

Skriv bara att det är chatt som gäller först, inte så svårt. Sen får dom välja själva. Jobbigaste är dom som skriver en novell med 20 frågetecken.
2019-09-07, 20:34
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Skriv bara att det är chatt som gäller först, inte så svårt. Sen får dom välja själva. Jobbigaste är dom som skriver en novell med 20 frågetecken.

Ja räcker med att skälla lite

Haha eller första inlägg efter matchning där de lägger in halva livshistorien med 32 saker man måste logga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in