2018-12-13, 15:56
Medlem
Dom skiter väl i er för guds skull, dom vill ha bra täckning. Fler av dom som jobbar nu kommer ju droppa av så småningom.
2018-12-13, 20:14
Medlem
Jag får ju svårt att få ihop det till att jag ens får ut min lön efter veckans slut för det går så dåligt. Jag fick en varning förra veckan för jag kom under 200 skickade mess. Det laddar hela tiden för mig..
2018-12-13, 21:26
Medlem
Lol jag har skrivit 400 per dag denna vecka utan problem. Du får vara snabbare..
Jag skriver i snitt 137 wpm när jag gjorde test på typeracer..
2018-12-14, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fruktmaestro
Lol jag har skrivit 400 per dag denna vecka utan problem. Du får vara snabbare..
Jag skriver i snitt 137 wpm när jag gjorde test på typeracer..

Lite svårt att skriva fort när där inte finns ett meddelande att svara på
2018-12-14, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicorn00
Jag får ju svårt att få ihop det till att jag ens får ut min lön efter veckans slut för det går så dåligt. Jag fick en varning förra veckan för jag kom under 200 skickade mess. Det laddar hela tiden för mig..
Det är ruggigt segt, men det hjälper ju inte att hitta på ursäkter som en lat jävel.
Jag ligger stabilt fortfarande kring 2.3-2.7k meddelanden/vecka, 200 meddelanden drar du på 3-4 timmar även när det är så extremt segt som några av sista dagarna.
2018-12-14, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Nej, det gör man verkligen inte. Hur fan ska man kunna göra det när man ibland får vänta 30 MINUTER PÅ ETT MEDDELANDE? Sen 15 minuter efter det, sen 18 minuter, sen 12 minuter, sen 3 minuter, sen 19 minuter.

Ffs.
Haha det är du som suger helt enkelt, får du 4 meddelanden i timmen gör du något katastrofalt fel så jag vet inte vad, jag jobbar ofta och har gjort länge och det har aldrig varit nära så segt, det segaste jag haft är 20 / timme och det har hänt 1 gång på 1 år.
2018-12-15, 20:32
Medlem
Hahah det är ni alla som suger som in i helvete, n00bs. Jag gör 1000+ meddelanden om dagen nu.

2018-12-18, 00:26
Medlem
wasd1234s avatar
Kan ni idioter ge fan i att säga "att ni ska gå och lägga er" ? Ni sabbar för alla andra. Sluta med sånt jävla skit! Någon annan tar ju över om ni lämnar tangentbordet? puckon!
2018-12-18, 00:53
Medlem
Ibland då det laddar efter nästa meddelande, om man refreshar så kommer det direkt ett nytt meddelande (ibland!) och det är rätt frustrerande. Som om den inte kan uppdatera automatiskt
Är det på grund av att man refreshat eller är det ren tur att det kom direkt efter?
2018-12-18, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yoguslaya
Vadå JAG? Om inte skiten visar meddelanden så kan man inte svara på några meddelanden. Det är nog som så att du är bara en coach för dom som försöker locka arbetare, inget mer än så.

Lögnerska av rang alltså.

Hon har ju rätt, finns inte på kartan att den snurrar mer än en minut eller två, och då snackar vi när det är som mest dött.
2018-12-18, 17:40
Medlem
Testade på, första kvällen skrev jag 50 meddelanden på kanske 90 minuter men jävlar vad det sög livslusten ur mig. Absolut inte värt i min mening Jag tror absolut att man kan skicka en 1000 meddelanden på en dag om man kommit in i det och inte "loggar" allt.

Finns oerhört mer lukrativa jobb som ger betydligt mer flos i plånkan än denna skit...

Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Hon har ju rätt, finns inte på kartan att den snurrar mer än en minut eller två, och då snackar vi när det är som mest dött.

Bränd eller? På JH var det dött i en kvart-tjugomin på en söndagskväll runt 22.00.... Märkligt nog så mellan 00.00-02.00 ish så fick jag nya meddelanden konstant.

Edit; Kul även när någon av tjejerna har arbetet författare men tittar man tidigare skickade meddelanden vill man ju bara slita ut sina ögon på grund av misshandeln av svenska språket...
Senast redigerad av pogba 2018-12-18 kl. 17:48.
2018-12-18, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Testade på, första kvällen skrev jag 50 meddelanden på kanske 90 minuter men jävlar vad det sög livslusten ur mig. Absolut inte värt i min mening Jag tror absolut att man kan skicka en 1000 meddelanden på en dag om man kommit in i det och inte "loggar" allt.

Finns oerhört mer lukrativa jobb som ger betydligt mer flos i plånkan än denna skit...

Haha vi pratar alltså om att folk sitter och jobbar svart för typ 50kr i timmen om ens det ?

Bränd eller? På JH var det dött i en kvart-tjugomin på en söndagskväll runt 22.00.... Märkligt nog så mellan 00.00-02.00 ish så fick jag nya meddelanden konstant.

Edit; Kul även när någon av tjejerna har arbetet författare men tittar man tidigare skickade meddelanden vill man ju bara slita ut sina ögon på grund av misshandeln av svenska språket...

Haha vi pratar alltså om att folk sitter och jobbar svart för typ 50kr i timmen om ens det ?
Säkert humor och se endel som har skrivits .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in