2020-04-13, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Vill inte lämna det bästa landet i världen

Då har du att välja mellan att betala 55 % i skatt eller köra det svart
2020-04-13, 15:01
Medlem
pazookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Fortfarande ditt beteende är som en 17-åring och luktar kiss. Du får kanske sålla dina ord väx till dig kanske dax att stänga foderluckan.
Gå nu och sök arbete på din lokala pizzeria som orten rådde dig till.
Det är där du hör hemma jag ser redan du inte kommer att arbeta med detta efter ett par dagar.
Lycka till med salladen glöm inte kryddorna.

Hellre 17 år och lukta kiss än att vara en avdankad gubbjävel som dig haha.
2020-04-13, 15:35
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Då har du att välja mellan att betala 55 % i skatt eller köra det svart
Då kör jag det black
2020-04-13, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Ja det finns men JH och CW är dem stora.

Var kan man hitta mer info om dem och ansöka?
2020-04-13, 16:17
Medlem
Ser att några har skrivit efter mig. Det finns alltså ingen som vet om det går att få månads utbetalningar istället? Tacksam om någon vet detta.
2020-04-13, 16:42
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Ser att några har skrivit efter mig. Det finns alltså ingen som vet om det går att få månads utbetalningar istället? Tacksam om någon vet detta.
På CW går det men inte på JH. Varför vill du ha månadsutbetalning? För att få en större klumpsumma när det väl är löning?
2020-04-13, 17:34
Medlem
Citat:

Nej JH går det bara veckovis. Men vad är problemet? Det finns ju bara fördelar med veckovis iallafall i min värld!
2020-04-13, 18:38
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Nej JH går det bara veckovis. Men vad är problemet? Det finns ju bara fördelar med veckovis iallafall i min värld!
Det känns inte lika mäktigt och få lönen när det är veckovis. Tänk dig att du sliter dag ut och dag in, lever på små kronor för att klara månaden. Sen den 25e kommer lönen och den är på mäktiga 25.000-30.000!! Vilken känsla, vilken frihet!

Jämför det med att jobba, få veckovis lön, kolla kontot och upptäcka att det var bara 6000 kr typ

Kan tänka mig att det är det som han tycker är tråkigt. Men jag håller med dig, veckovis betalning är bäst.
2020-04-13, 18:43
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Det känns inte lika mäktigt och få lönen när det är veckovis. Tänk dig att du sliter dag ut och dag in, lever på små kronor för att klara månaden. Sen den 25e kommer lönen och den är på mäktiga 25.000-30.000!! Vilken känsla, vilken frihet!

Jämför det med att jobba, få veckovis lön, kolla kontot och upptäcka att det var bara 6000 kr typ

Kan tänka mig att det är det som han tycker är tråkigt. Men jag håller med dig, veckovis betalning är bäst.

Se bara till att inte röra pengarna under en hel månad? Svårare än så kan det väl inte vara! Haha!
2020-04-13, 19:26
Medlem
Citat:
På CW går det men inte på JH. Varför vill du ha månadsutbetalning? För att få en större klumpsumma när det väl är löning?
Aha tack, ja jo. Skulle väl mest vara skönt med lite omväxling. Vill bara mest ändra prioritet.
2020-04-13, 19:53
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Aha tack, ja jo. Skulle väl mest vara skönt med lite omväxling. Vill bara mest ändra prioritet.
Jag kan rekommendera dig om du vill ha omväxling lås in bankkortet.
Nalla inte på pengarna innan andra veckan då är det ju lite omväxling
Hur svårt kan det vara på en skala mellan 1 och 2.Eller kan du inte kontrollera din ekonomi?
Man ska inte alltid nalla i syltburken
2020-04-13, 20:19
Medlem
Kan någon skicka mig uppgifter till vart jag kan söka liknande saker som JH?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in