Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 03:58
  #1
Medlem
bananajoe33s avatar
Slutat med lyrica och mår jävla skit och kan aldrig sova. Testat gabapentin förr o det funkar..

Har massa missbruk osv i journalerna...





Hur är det med denna? Enkel att få ut? Eller lika svår som Lyrica? Står ej ut med Lyrica avtändningen
__________________
Senast redigerad av bananajoe33 2017-03-29 kl. 04:05.
Citera
2017-03-29, 08:17
  #2
Avstängd
Gabapentin är mycket lättare att få ut än lyrica och kommer klippa bort en större del av avtändningen men den är också tung att lägga av med sen!
Citera
2022-11-05, 23:27
  #3
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananajoe33
Slutat med lyrica och mår jävla skit och kan aldrig sova. Testat gabapentin förr o det funkar..

Har massa missbruk osv i journalerna...





Hur är det med denna? Enkel att få ut? Eller lika svår som Lyrica? Står ej ut med Lyrica avtändningen


Idag skulle jag nog vilja påstå att den är svårare och dessutom lär den när som helst bli klassad tyvärr. Själv föredrar jag denna framför lyrica som man blir väldigt "ving" på
Citera
2022-11-06, 17:12
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Idag skulle jag nog vilja påstå att den är svårare och dessutom lär den när som helst bli klassad tyvärr. Själv föredrar jag denna framför lyrica som man blir väldigt "ving" på
Varför tror du den blir klassad när som helst?
Citera
2022-11-06, 23:02
  #5
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Varför tror du den blir klassad när som helst?

Den har ju vissa beroendeframkallande egenskaper. Så risken finns alltid.
Finns ju andra grejer som bör anses som mildare som är klassade exempelvis sobril skulle jag säga.

Den är även med i gråzon listor på vad vården inte skriver ut hur som helst. Både den och hormonpreparat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback