• 4
  • 5
2017-03-27, 13:05
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Jag syftade på skandal i och med att folk påpekar att media gjorde ett spektakel över att Bush döttrar berusade sig under tiden han var president. Jag har personligen aldrig rökt marijuana, men skiter fullständigt om hon dansar till negermusik eller till jazz, samt om hon dricker eller röker. Personligen kvittar det för mig. Men att vi sett media och "liberala" amerikaner demonisera Trumps barn, bland annat Barron är bara sjukt enligt mig.

Ren jävla dubbel standard.

Citat:
Ursprungligen postat av POJKSCOUTEN
Var ju en enorm skillnad, Bushdöttrarna kallades inte för Secret Service nightmare utan anledning. Jävla proletärkräk.
Vad pojkscouten säger. Dessutom, jag googlade det här och det är inte så att det inte var liv om det. Bara mindre liv än om Bushdöttrarna och det på mycket goda grunder.
Citera
2017-03-27, 13:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Sant är att Bush döttrarna nu fick rubriker men de blev arresterade vilket Malia (ännu) då inte blivit. Blir i sådana fall säkert inte samma uppståndelse då Obama är en ex president. Men visst liten skillnad är det att det t.ex inte blir större nyhet på säg TMZ. Skulle man nu punktmarkera Malia skulle man säkert få fram rätt mycket snaskigheter.

Citat:
With her father becoming President in 2001, She attended the University of Texas at Austin and took summer classes at New York University. She was a legacy member of Kappa Alpha Theta, her mother's sorority. While there, Jenna and her sister Barbara made national headlines when they were both arrested for alcohol-related charges twice within 5 weeks: on April 29, 2001, Jenna was charged with a misdemeanor for possession of alcohol under the age 21 in Austin. On May 29, 2001, Jenna was charged with another misdemeanor—attempting to use a fake ID (with the name Barbara Pierce, her paternal grandmother's maiden name) to purchase alcohol. She pleaded no contest to both charges.[5][6][7][8] Jenna Bush graduated from UT Austin with a degree in English in 2004.
https://en.wikipedia.org/wiki/Jenna_Bush_Hager
Citera
2017-03-27, 19:56
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Jag gillar varken Obama eller Trump. Dock en liten fotnot är ju att Obama var ordförande för marijuana-klubben på universitetet på Hawaii när han gick där . Detta enligt den dokumentär som visades om honom för ett antal år sedan.
Citera
2017-03-27, 21:40
Medlem
Germanofils avatar
Sluta vara sådana jävla gamar. Ni är ju inte bättre än 50plus-kärringarna som läser hänt extra. Bara för att hon råkar vara barn till en kändis ska man väl inte frånta henne rätten att festa lite i unga år. Gör ju trots allt de allra flesta människor!
Citera
2017-03-27, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
23 år dem emellan. Trollar du? Vilka har inte föräldrar eller känner par som det är 15-20 år mellan?

Och hon är SKITSNYGG och kom till USA som FOTOMODELL, ditt as.

Hon är inte särskilt snygg, plastikoperationerna syns alldeles för tydligt.
Citera
2017-03-27, 21:55
Medlem
Champinjonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Sansade människor gör inte sånt.

Vad föreslår du att hon ska göra då? Dricka té och äta kakor tillsammans med sina väninnor medan de pratar om vädret och deras favoritblommor? Låt en 18-åring leva för fan.
Citera
2017-03-28, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Och döttrarna är inte döttrar till en president.
De är döttrar till en fd president.

Exakt!
Citera
2017-03-28, 13:32
Medlem
rex144s avatar
har Obamas dotter fått smaka på kuk? när miste hon oskulden? var det en av secret service agenter?
Citera
2017-03-28, 13:35
Medlem
Låter som en rätt vanlig tonåring som skulle må bra av att få vara ifred kan ju jag tycka. Visst, farsan har varit president, men det ska väl inte hon behöva lida för tycker jag.
Citera
2017-11-25, 21:23
Medlem
Ördögs avatar
En ny video har spritts där Malia Obama drar några bloss, men både Ivanka Trump och Chelsea Clinton anser att hon bör ha sitt privatliv i fred.

http://time.com/5036859/malia-obama-...elsea-clinton/
Citat:
Ivanka Trump and Chelsea Clinton rallied around former President Barack Obama’s daughter, coming to her defense after a video appeared to show Malia Obama smoking.

The widely circulated video, which identified the 19-year-old by name, was first posted to Instagram and has since been deleted.

“Malia Obama should be allowed the same privacy as her school aged peers. She is a young adult and private citizen, and should be OFF limits,” Ivanka Trump said in a tweet.
Citera
2024-01-29, 14:13
Medlem
Hon verkar numera begå hor med en Dawit Eklund. Morsan hans är etiopiska medan farsan är amerikan. Efternamnet klingar svenskt.
https://www.youtube.com/watch?v=s6IFJHxHGJc
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in