2017-03-27, 01:39
Medlem
Hennes farsa var också en kriminell knarkare. Äpplet faller inte långt från trädet.
Citera
2017-03-27, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Och döttrarna är inte döttrar till en president.
De är döttrar till en fd president.

Nja, man behåller presidenttiteln. Obama kallas alltså fortfarande president Obama.
Citera
2017-03-27, 01:44
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Grejen är ju att nu är hon inte POTUS dotter längre och således på det stora hela bara en vanlig tonåring.
Twerkandet och marijuana skandalen skedde under hans tid som president.
Citera
2017-03-27, 02:37
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Twerkandet och marijuana skandalen skedde under hans tid som president.
"Skandalen"... Jösses. Det är fortfarande bara en tonåring som gjorde det som tonåringar gör. I USA är det ju dessutom inte det minsta konstigt att framför allt i ungdomen nyttja cannabis. Det är liksom inget att hetsa upp sig över.
Citera
2017-03-27, 03:57
Medlem
ihelps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
"Skandalen"... Jösses. Det är fortfarande bara en tonåring som gjorde det som tonåringar gör. I USA är det ju dessutom inte det minsta konstigt att framför allt i ungdomen nyttja cannabis. Det är liksom inget att hetsa upp sig över.

Jag syftade på skandal i och med att folk påpekar att media gjorde ett spektakel över att Bush döttrar berusade sig under tiden han var president. Jag har personligen aldrig rökt marijuana, men skiter fullständigt om hon dansar till negermusik eller till jazz, samt om hon dricker eller röker. Personligen kvittar det för mig. Men att vi sett media och "liberala" amerikaner demonisera Trumps barn, bland annat Barron är bara sjukt enligt mig.

Ren jävla dubbel standard.
Citera
2017-03-27, 05:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Jag syftade på skandal i och med att folk påpekar att media gjorde ett spektakel över att Bush döttrar berusade sig under tiden han var president. Jag har personligen aldrig rökt marijuana, men skiter fullständigt om hon dansar till negermusik eller till jazz, samt om hon dricker eller röker. Personligen kvittar det för mig. Men att vi sett media och "liberala" amerikaner demonisera Trumps barn, bland annat Barron är bara sjukt enligt mig.

Ren jävla dubbel standard.

Var ju en enorm skillnad, Bushdöttrarna kallades inte för Secret Service nightmare utan anledning. Jävla proletärkräk.
Citera
2017-03-27, 05:56
Medlem
Sämsta bilden ever, jag ser inte ett piss?
Citera
2017-03-27, 09:15
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tycker att krogen ska få böter för att dom släppte in en 18-åring fast det var 21 års åldergräns, men sånt är ju ganska vanligt även i Sverige om man är tjej.

Fast i Sverige får man ju släppa in en 18-åring om det är 21 årsgräns, lite skillnad.
(Om du nu inte menar att nattklubbarna släpper in tjejer som är under 18 då dvs, som också sker).
Citera
2017-03-27, 09:40
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Fast i Sverige får man ju släppa in en 18-åring om det är 21 årsgräns, lite skillnad.
(Om du nu inte menar att nattklubbarna släpper in tjejer som är under 18 då dvs, som också sker).

Alla vet att killar som är under åldersgränsen inte får komma in. Däremot får tjejer göra det. Det är könsdiskriminering och därför skrev jag ironiskt med tanke på att hon är en Obama.
Citera
2017-03-27, 10:17
Medlem
trattfans avatar
Som någon skrev tidigare i tråden, om man får åka till andra sidan jorden och kriga för sitt land bör man väl även få sänka ett par öl på hemmaplan.

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Alla vet att killar som är under åldersgränsen inte får komma in. Däremot får tjejer göra det. Det är könsdiskriminering och därför skrev jag ironiskt med tanke på att hon är en Obama.

Både jag och mina vänner sprang runt på krogen när vi var yngre än 18, och har aldrig (nästan) haft några problem att komma in på ställen där det är några års äldre åldersgräns. Sen lyckas jag väl alltid bete mig i kön och har aldrig haft några problem med några vakter osv.

Hör väl till en annan tråd dock.
Citera
2017-03-27, 10:32
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Kanske inte men det är olagligt och hon bör låsas in. Och medierna borde ju gå igång och dreva med tanke på vem hon är.

Obamas familj är verkligen riktigt avskum, låtit avlägsna släktingar bo i vita Huset och åkt hur mkt presidentflyg som helst.
Låsas in för lite cannabis.
Vet inte i vilken delstat detta skedde i, det enda brottet hon begick var möjligtvis att hon var minderårig. Om det inte var i en delstat där cannabis fortfarande är olagligt vill säga.

En 18-åring vars föräldrar varit under granskning av media i 8 år. Man måste ju medge att dottern skött sig mycket bra om detta är det värsta som skett och detta sker efter att Obama slutat.
Citera
2017-03-27, 11:40
Medlem
En rumpskakande dödsknarksnazist, vem hade kunnat ana. Vem hade kunnat bry sig.

Fin bild i TS på hennes axel f.ö.

Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Av någon anledning brydde sig inte media om det, eller att Obamas dotter knarkar och dricker sig full på klubbar. Tydligen vill ingen kritisera Obama´s misslyckande som förälder?!
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Journalister och media är inte framröstad av folket, de representerar inte mig, så nej tack till era nyheter

Nej tacka fan för det. Skvallerkärringar är det tillräkligt med inom media.
Senast redigerad av workinman 2017-03-27 kl. 11:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in