2017-03-23, 22:19
Medlem
Toleranta MP-röstande världsmedborgare förstår inte att många av invandrarna är extremt nationalistiska och intoleranta och skrattar åt dem.
Citera
2017-03-23, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeHarrison
Då får du gärna göra alla vi som bryr oss en tjänst och flytta från Sverige. För du är väl inte svensk isåfall. Utan en världsmedborgare.

Varför i hela fridens namn skulle jag göra dig till viljes?

Det kvittar liksom om jag är svensk eller inte, men jag känner mig ju onekligen inte speciellt typiskt svensk, eller nått annat heller. Däremot har jag mitt samanhang här räcker gott o väl som motivation för att inte flytta på mig just nu iallafall, men vem vet, du kanske får som du vill, lovar o skicka ett vykort.
Citera
2017-03-23, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Varför i hela fridens namn skulle jag göra dig till viljes?

Det kvittar liksom om jag är svensk eller inte, men jag känner mig ju onekligen inte speciellt typiskt svensk, eller nått annat heller. Däremot har jag mitt samanhang här räcker gott o väl som motivation för att inte flytta på mig just nu iallafall, men vem vet, du kanske får som du vill, lovar o skicka ett vykort.

Vet inte, men du verkar ju inte gilla Sverige så det är väl bättre att flytta isåfall.
Citera
2017-03-23, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Om det nu är den typiska svenska väljaren kanske det är du som är det missanpassade fåret i hagen? Men nejdå, det är givetvis alla andra som är dumma i huvudet, kossor, wt, extremister och alla andra tuffa ord man kan slänga sig med.

Jag kunde förövrigt inte bry mig ett dugg ang om svenskar är i minoritet, majoritet eller vad som. nationalitet saknar helt enkelt värde i min bok, det definierar varken mig eller någon annan. Så var det med det.
Förstås helt irrelevant vad du tycker.

Politik, makt, säkerhet och fördelning av resurser är fortfarande av intresse och andra grupper kommer fortsättningsvis att sätta stort värde på sin tillhörighet, sin klan, sin religion och tro, sin nation, sin folkgrupp.

Du kan fortsätta att deklarera ditt ointresse för saken men andra kommer att definiera dig, var så säker. Bara bortskämda svenskar i ett tryggt Sverige kan låtsas om annat.
Citera
2017-03-23, 22:26
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Jag har faktiskt funderat i liknande banor. Hur vissa tänker är tamejfan bara möjligt med preparat i blodet.

Tror inte det handlar om att "tänka". De blir uppfostrade i värdegrunden under sitt liv och repeterar det som de blivit skolade i. Alla klassiska argument fanns där som funnits där i 40 år. Pizza och pasta har vi fått, det gör inget om vi försvinner. Invandrarna kommer säkert ta till sig homo och kvinnotolerans. Vi behöver dem på ålderns höst... etc etc
Citera
2017-03-23, 22:26
Medlem
VolvoS60s avatar
Så jävla typisk svensk sossekärring som anser att det bara är politikerna som har hanterat det "lite" fel och att folk inte fått en chans. Bara man ger folk jobb så blir allting bra. Alla vill jobba...
Fy fan!!
Citera
2017-03-23, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanballanjugge
Så här tycker den korkade genomsnittliga svenska idioten om invandringen. Lyssna på Gul Blend-kvinnan här vid 25:40 som tycker att det är helt att Sverige blir muslimskt och att Sverige behöver massinvandring och att svenskar gärna får bli minoritet om det så behövs.
https://www.youtube.com/watch?v=cWSMURYM7bA

Detta är en typisk svensk väljare, tänk på detta. En äkta 7-klövervarelse. En kärring som inte har egna barn och troligen inte haft sex på evigheter, menar i intervjun att Sverige inte har problem med våldtäkter begångna av invällare, utan hon menar att svenska män våldtar också.
Hon menar att bögar har större problem i Ryssland än bland muslimer och islamiska världen.

Diskussionsunderlag: Hur illa ställt är det inte, när PK-folket har dessa uppfattningar? T.om. den judiska reportern på Rebel Media undrar om svenskar är idioter som gör så här mot sig själva.

Den här kvinnan är ju helt hjärntvättad av media och politiskt korrekt tänkande. Det är ingen skillnad på den här kvinnan och på folk som lever i Nordkorea och som tror på propagandan där. Totalt hjärndöd människa.
Citera
2017-03-23, 22:29
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Tror inte det handlar om att "tänka". De blir uppfostrade i värdegrunden under sitt liv och repeterar det som de blivit skolade i. Alla klassiska argument fanns där som funnits där i 40 år. Pizza och pasta har vi fått, det gör inget om vi försvinner. Invandrarna kommer säkert ta till sig homo och kvinnotolerans. Vi behöver dem på ålderns höst... etc etc
Tror det kan vara det klassiska "badboy"-fenomenet som driver kvinnor till denna nivå av hjärnkollaps.

Ju jävligare människor desto mer intresserade blir dom att ta hand om idioterna. Det är en psykos. Kemiskt framkallad eller ej, det är en psykos.

Måste vara underbart att leva i en rosa fluffvärld där alla är helt ljuvliga människor.
Citera
2017-03-23, 22:29
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woodsmoke
Jag ger upp.
Nu börjar till och med jag fundera över chemtrails och om de verkligen inte tillsätter nån skit i kranvattnet för svensken är ta mig fan hjärndöd.

Inte hjärndöd men väl berövad sin identitet, värdighet, självkänsla och framtidstro. Det är den slags varelse som kommer ut på andra sidan tunneln av svenskfientlighet, globalism, kosmopolitism, invandrardyrkan och böglobbyism. Som individ reagerar du mot detta antingen genom motvärn eller villkorslöst medhåll, i hopp om att skonas eller få det bättre längre fram.

Har inte sett klippet men utgår från att klienten är en fläskvarelse i grå och av Blend lätt gulnade joggingbyxor, tom blick och stripigt hår. Den sortens människospillra som bildar köttmuren till paradiset.
Citera
2017-03-23, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Förstås helt irrelevant vad du tycker.

Politik, makt, säkerhet och fördelning av resurser är fortfarande av intresse och andra grupper kommer fortsättningsvis att sätta stort värde på sin tillhörighet, sin klan, sin religion och tro, sin nation, sin folkgrupp.

Du kan fortsätta att deklarera ditt ointresse för saken men andra kommer att definiera dig, var så säker. Bara bortskämda svenskar i ett tryggt Sverige kan låtsas om annat.

Som röstberättigad och tillräckligt kompetent för att kunna föra fram min åsikt så vill jag väl ändå påstå att den är ungefär lika relevant som din, eller vem som helst annans. Att den är irrelevant för dig är en annan femma.
Citera
2017-03-23, 22:31
Medlem
StigAllans avatar
Det går att få tyst på idioterna!
Bara att säga till!
Börja med det och du kommer att få se chockade människor!
OJ han sa något fel, hur ska jag göra nu?
Bara att stå på sig och opinionen svänger så sakteliga!
Citera
2017-03-23, 22:35
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Inte hjärndöd men väl berövad sin identitet, värdighet, självkänsla och framtidstro. Det är den slags varelse som kommer ut på andra sidan tunneln av svenskfientlighet, globalism, kosmopolitism, invandrardyrkan och böglobbyism. Som individ reagerar du mot detta antingen genom motvärn eller villkorslöst medhåll, i hopp om att skonas eller få det bättre längre fram.

Har inte sett klippet men utgår från att klienten är en fläskvarelse i grå och av Blend lätt gulnade joggingbyxor, tom blick och stripigt hår. Den sortens människospillra som bildar köttmuren till paradiset.

Den här kvinnan är kanske inte medicinskt hjärndöd men mentalt sett mycket nära. Tror inte det finns en förmåga eller vilja att ändra den ståndpunkt som hon blivit skolad i sedan barnsben. En mycket tragisk varelse är det i vilket fall som helst. Inga barn, ingen livslust, ingen framtid. Den perfekta lurade svensken. Politiskt korrekta människor är mycket sorgliga varelser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in