2008-11-19, 05:45
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Springa från poliser är alltid lika roligt
... Så länge man inte åker fast de vill säga.

Hehe aa, eller inte längre nu iaf, tror inte konditionen tillåter men kommer ihåg när jag var yngre, sågut som en idiot när dom sprang efter mig, fick alltid feta garvnojjor och bara gapade utav skratt medans jag sprang.
Citera
2008-11-19, 06:06
Medlem
Schnauzers avatar
www.myspace.com/vivalakaj

den översta låten är inspelat när jag o två polare var rökta. det var första gången för han som rappar
beatet la jag på i efterhand bara för att det ska låta bättre, inget seriöst iofs.
det kanske inte låter så kul för er men jag kan lova att vi hade kul iaf
Citera
2008-11-19, 08:34
Medlem
Rullkardins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenthumb
Hehe aa, eller inte längre nu iaf, tror inte konditionen tillåter men kommer ihåg när jag var yngre, sågut som en idiot när dom sprang efter mig, fick alltid feta garvnojjor och bara gapade utav skratt medans jag sprang.

hehe jag känner igen,. annars kan jag få såna sjuuka nojjor så alla som går efter mig spanar på mig brukar sticka in i någon enslig gränd lägga på en rush gömma mig kolla bakåt för att se att ingen förföljer mig sen kolla så ingen såg mig och helt enkelt vandra vidare.
Citera
2008-11-19, 09:45
Medlem
Peter.ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullkardin
Springa från poliser är alltid lika roligt
... Så länge man inte åker fast de vill säga.

Hahaha aa, för ett tag sedan satt jag & några polare i en skogsdunge vid en liten eld & var hyffsat rökta. Då påstår mina polare att en polis pikét åker där nere, jag säger att de bara nojar & att det är någon annan bil (vår eld var synlig från vägen). Då ser jag att det är fan en riktig pikét & man hör dörrarna öppnas, alla tar sina munchies osv & springer in i skogen, (det var mörkt & vi var säkert 8 pers) och jag sprang säkert in i 5 träd & trillade i olika buskar & skit men polisen såg oss nog inte men blev nog häpna när det stod en eld & brann för fullt & hör massa folk springa & trilla i skogen osv.
Citera
2008-11-22, 16:08
Medlem
Ehmyls avatar
Hade en väldigt märklig men härlig kväll igår. Mötte upp några polare i stan för att dra vidare hem till en brud för att festa. Jag var nyvaken och väldigt nykter, men de jag träffade hade troligen kört på ett bra tag, för det var endast en som kunde stå. Vi kom dit och satte oss ner med lite bira, jag tog upp min nya pipa för att visa den härliga konstruktionen och vi kommer fram till att vi borde röka lite. Vi röker några omgångar(bra weed och spice diamond) och jag blir hungrig. Bruden som bor där letar upp nummer på eniro till en pizzeria som skulle ha jävligt goda pizzor. Jag ringer och beställer en cappricciosa, och börjar röra mig ditåt(med guide givetvis). Traskar sedan in på pizzerian för att göra anspråk på min pizza och vill undvika förvirrande situation, men jag hamnar i en väldigt tight sits.
-Hej, jag har beställt en cappricciosa.
-Vi har inte fått in några beställningar.(eller liknande, med brytning givetvis)
-Öhh, jag ringde hit och beställde för 15 minuter sedan... kolla! <visar samtalet på mobilen>
-Du har beställt på fel pizzeria. (tydligen var det någon pizzakedja som hade två restauranger i stan)
Jag blir givetvis väldigt förvirrad, och pizzabagaren blir relativt förbannad, och ringer upp den andra pizzerian och förklarar situationen med massa skrik och stön(kan ha varit dennes språk). Jag blir väldigt nojig och undrar vad som ska hända. Finns tom en smiley för mitt ansiktsuttryck; .
Efter många om och men, slänger han på luren och säger att han ska baka en pizza till mig och att det var löst nu.
Situationen är löst och jag är hemma och äter. En polare blir väldigt hungrig och tyckte min pizza såg underbar ut, så han bestämmer sig för att beställa pizza på samma ställe, så jag ger honom numret(hint) och skrattar hysteriskt.
Detta var efter att jag berättat om vad som hände mig... ett par gånger.
Han glider ner till pizzerian och ska hämta sin cappricciosa, men till hans stora förvåning hade de inte fått någon beställning... Samma situation uppstår, och han ringer till mig och undrar vilken pizzeria det var jag var på...

Det var faktiskt ganska taskigt, men harmlöst och hysteriskt kul!
Vet att du kommer läsa detta, men jag har förmodligen redan berättat det vid det laget då.
Citera
2008-11-23, 23:11
Medlem
wuuaas avatar
Ehmyl

hahahahahahaha roliiiiiigt fett elakt ändå men värt ahahaha
Citera
2008-11-23, 23:13
Medlem
wuuaas avatar
drgreenthumb

Citat:
det där känner jag igen mig i haha good times
Citera
2008-11-23, 23:37
Medlem
Robinjis avatar
Absolut sjukaste ever var när jag och en polare satt uppe i skogen och puffade.

Vi hade rökt, blev helt galet bänga ( första efter uppehåll ).
Vi fick för oss att en i ett hus längre ner hade ringt polisen så vi springer in i skogen för att söka skydd, och min stackars polare släpar på sin cykel i blåbärssnåren, vi kommer av stigen och är mitt ute i ingenstans, vi skymtar efter ett tag civilisationen igen och kommer ut på en privat gräsmatta.
Efter ett tags disskution överväger vi att smyga över gräsmattan till friheten, när vi har smygit på tå över halva gräsmattan hör vi:

"Ööh, hallå?" - 3 tjejer i 12 års åldern har legat och kollat på oss när vi smygit över deras gräsmatta.

jag vänder mig om helt chockad och får ur mig något som inte kan sättas in i svenska ordboken, vi tappar våran kolla på flykten där ifrån med
Citera
2008-11-24, 18:21
Medlem
elinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idope
Ok, jag gjorde nog det dummaste jag gjort nyss.

Jag börjar röka jointen, den smakar as äckligt och starkt. Sen börjar jag undra varför jag undra varför jag inte blir stenad. Efter typ halva jollen känner jag på filtret och tänker fan vad mjukt filtret är. Då har jag lyckats röka upp hälften baklänges, hela jävla filtret!

Sen när jag ska gå bort från fönstret efter att jag rökt klart, så tar jag en klunk ur glaset som jag just askat i!

hahaha det hände på en efterfest, jag och min kära vän hade sällskap i form av två underbara damer. jag fixade ett par små indianer med det grönaste grönt som fanns i de trakterna. min vän får äran att tända och sedan går den vidare till första damen, andra damen och till slut mig, märkte att vafan den här var det något konstigt med, fick inget sug liksom. tittade på den och insåg att klantarslet till min vän tänt filtret men även att damerna (som har rökt innan) också rökte på samma håll. så vi satt där och skrattade och det hela slutade med att vi pratade franska, det blev en s k fransk afton.

memento
Citera
2008-11-24, 18:45
Medlem
Bushiss avatar
Hehe...... Det absolut roligaste man kan göra stenad måste ju ändå vara att spela Med andra ord.

Jag och några polare spelade det under en rök helg och skrattade åt varandras roliga förklaringar på saker. Som bland annat GrönTuffing blir ju givetvis blåmes osv...
Citera
2008-11-24, 21:26
Medlem
Bra tråd.

En klassiker för mig och min polare är att gå igenom en viss stadsskog/park sent på natten. Ni kan bara ana för grejer man ser bland alla träden. Vi har sett sjöar och hus som inte finns. Fått känslan att alla träd är en kuliss i en teater. Känslan att hur mkt man än går så är man på samma plats hela tiden, eller efter 5 meters gång så börjar man om så det är precis som om man inte har kommit nånvart.

Lite lekar o skit som vi nyligen kom på är cepe roligt är;
Skriv en berättelse, om ni är typ 3-4 pers så tar ni papper o penna och skriver 3 ord var och när en mening är klar så läser nån upp och så fortsätter ni så. Mycket twists and turns och vad man än skriver så blir det aldrig som man vill.

Rita en gubbe genom att turas om med att rita olika delar på kroppen. Ni får ju då såklart inte se vad de andra har ritat.

Att lyssna på Dark Side of the Moon med pink floyd är väl ingen nyhet men det är bland det härligaste man kan göra.

Kolla för gudsskull på unforgotten realms. Om ni gillar rollspel eller hatar de så kommer det här få er liga med magont av skratt, iaf det första avsnitttet.
www.unforgottenrealms.com
Citera
2008-11-24, 22:44
Medlem
Utopia.s avatar
Nykter, nyanländ kompis: Vad många gitarrer du har...
Sönderrökt Utopia: ...Taack!

Det var roligare på plats
Senast redigerad av Utopia. 2008-11-24 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in