Hade en väldigt märklig men härlig kväll igår. Mötte upp några polare i stan för att dra vidare hem till en brud för att festa. Jag var nyvaken och
väldigt nykter, men de jag träffade hade troligen kört på ett bra tag, för det var endast en som kunde stå. Vi kom dit och satte oss ner med lite bira, jag tog upp min nya pipa för att visa den härliga konstruktionen och vi kommer fram till att vi borde röka lite. Vi röker några omgångar(bra weed och spice diamond) och jag blir hungrig. Bruden som bor där letar upp nummer på eniro till en pizzeria som skulle ha jävligt goda pizzor. Jag ringer och beställer en cappricciosa, och börjar röra mig ditåt(med guide givetvis). Traskar sedan in på pizzerian för att göra anspråk på min pizza och vill undvika förvirrande situation, men jag hamnar i en väldigt tight sits.
-Hej, jag har beställt en cappricciosa.
-Vi har inte fått in några beställningar.(eller liknande, med brytning givetvis)
-Öhh, jag ringde hit och beställde för 15 minuter sedan... kolla! <visar samtalet på mobilen>
-Du har beställt på fel pizzeria. (tydligen var det någon pizzakedja som hade två restauranger i stan)
Jag blir givetvis väldigt förvirrad, och pizzabagaren blir relativt förbannad, och ringer upp den andra pizzerian och förklarar situationen med massa skrik och stön(kan ha varit dennes språk). Jag blir väldigt nojig och undrar vad som ska hända. Finns tom en smiley för mitt ansiktsuttryck;

.
Efter många om och men, slänger han på luren och säger att han ska baka en pizza till mig och att det var löst nu.
Situationen är löst och jag är hemma och äter. En polare blir väldigt hungrig och tyckte min pizza såg underbar ut, så han bestämmer sig för att beställa pizza på samma ställe, så jag ger honom numret(hint) och skrattar hysteriskt.
Detta var efter att jag berättat om vad som hände mig... ett par gånger.
Han glider ner till pizzerian och ska hämta sin cappricciosa, men till hans stora förvåning hade de inte fått någon beställning... Samma situation uppstår, och han ringer till mig och undrar vilken pizzeria det var jag var på...
Det var faktiskt ganska taskigt, men harmlöst och hysteriskt kul!
Vet att du kommer läsa detta, men jag har förmodligen redan berättat det vid det laget då.