Citat:
Ursprungligen postat av
Arieswar
Det kan vara svårt att inte drabbas av defaitism ibland. Det jag kan rekommendera är att man gör något positivt så att man kommer ur den där mentaliteten och får hopp för framtiden. Gå med i NMRs första maj-tåg i Falun. Det finns inga ursäkter. Vad har ni att förlora? Den nationella vågen kommer bli en tsunami inom den närmaste framtiden.
Jag håller med. De som vill visa sitt missnöje skall demonstrera. Det börjar bli acceptabelt att öppet visat sitt missnöje.
Problemet med NMR är att många inte delar deras politiska ideologi, mig själv ink. Därav ryggar nog en hel del tillbaka för att gå i deras tåg.
Det hade varit bättre med en icke-politisk och ren nationalistisk demonstration, en demonstration som gick över alla politiska gränser, fylld med barnfamiljer, gamlingar, tonåringar och vuxna män.
Alla svenskar...alla mot befolkningsutbytet.
Men vi svenskar har inte tid att börja bråka med varandra om politik, så gå med i demonstrationen ni som funderar på det.
Det finns inget att vara rädd för längre. Ingen kommer förlora sitt arbete om man går med i demonstrationen eller liknande event.
Vinden har vänt.
Det kan man se i medias alltmer desperata jakt efter oliktänkande samt den storm av troll som besudlat Flashback och I&& på senaste tiden.
De lägger in en högre växeln. De har börjat tappa makten och blir oroliga.