Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 21:06
  #1
Medlem
Dygna. .. ....

Har nu varit vaken i 40 timmar, Spenderat utan tvekan 35 av dom liggandes i sängen och kollat youtube / filmer / serier för att fördriva tiden till en början med sen gick det över till att försöka få den där sömnen man haft problem med i över 6 år nu. Kan säga att jag drack 3 stark-öl igår för att hjälpa till lite att slockna men icke. Satt vaken hela natten och vidare till klockan 13.00 idag och drog mig till systemet för att köpa ytterligare 3 starka, rätt trött va jag dessutom men tänkte att jag håller mig vaken till middag - äter sen sover. Men nej. Känner mig hur pigg som helst nu 6 timmar senare efter käket och biran.. Skulle säkert kunna sitta vaken tills imon morron utan en blund.

Vad fan ska jag göra? Fått cirka 5 olika "sömn" tabletter av doktor/psyk men de hjälper inte så värst mycket då det är sockerpiller med kryp i benen. Tips? Blir det att andas i en påse tills man däckar? Är detta normalt att kunna ta sig igenom detta utan anstränga sig och faktiskt försöka vara vaken så här länge? :s
Citera
2017-03-22, 21:12
  #2
Moderator
najass avatar
Klimat?

Klimat, miljö och geovetenskap --> Drömmar, sömnproblem och sömnrelaterade fenomen
/Moderator
Citera
2017-03-22, 21:20
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Klimat?

Klimat, miljö och geovetenskap --> Drömmar, sömnproblem och sömnrelaterade fenomen
/Moderator


sorry att ja va lite ute och cykla, tack för att du flytta den åt mig!
Citera
2017-03-22, 21:21
  #4
Medlem
Ta några starkare sömntabletter och några rejäla järn så somnar du nog, funkar för mig alldeles utmärkt!
Citera
2017-03-22, 22:37
  #5
Medlem
Vad tror du ska hända efter 3 bärs? Köp typ 10st starka jävlar och hinka i dig under några timmar så ska du se att du däckar.
Men se då för guds skull till att inte blanda det med några sömntabletter.
//A
Citera
2017-03-22, 22:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duzalol
Ta några starkare sömntabletter och några rejäla järn så somnar du nog, funkar för mig alldeles utmärkt!

Har ju inga vettiga piller, det som är problemet.. systemet är stängt till kl 10 imon..
Citera
2017-03-22, 22:56
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av az0r
Vad tror du ska hända efter 3 bärs? Köp typ 10st starka jävlar och hinka i dig under några timmar så ska du se att du däckar.
Men se då för guds skull till att inte blanda det med några sömntabletter.
//A


Det är nog inte så hållbart i längden... Kommer sluta som en fullblodad alkis :P hehe
Citera
2017-03-23, 23:01
  #8
Medlem
Så länge det fungerar ;-)
//A
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback