2021-07-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88
Argumenten tryter? Du kommer med påståenden som "du har fortfarande inte sagt vad Wilba gjort", uppenbarligen missat tidigare inlägg, får ytterligare flera exempel, du blir satt på plats helt enkelt och du har ingenting att komma med. Du vet ju fortfarande inte vad du pratar om så vem är du att avgöra vad som är en höna och vad som är en fjäder?

Ingen har påstått att det som skett är en stor mediaskandal men jag kan ställa frågan som jag redan ställt en gäng: varför tror du att sändningen överhuvudtaget inte ligger uppe och att sändningen avbröts vid flera tillfällen? Det här är en retorisk fråga såklart men jag är inte säker på att du ens begriper det efter ditt uppvisande av svagsinthet.

Hur många sändningar har inte ställts in? Bara en faktor av skitnödiga människor som skapar en cancel culture. Du är den patetiska människan, gå och lägg dig och kom aldrig tillbaks.
Citera
2021-07-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur många sändningar har inte ställts in? Bara en faktor av skitnödiga människor som skapar en cancel culture. Du är den patetiska människan, gå och lägg dig och kom aldrig tillbaks.

Du har fel, jag har rätt. Så håll käften i fortsättningen, tönt.
Citera
2021-07-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88
Du har fel, jag har rätt. Så håll käften i fortsättningen, tönt.

Vad har du rätt angående? Att du är bajsnödig?
Citera
2021-07-13, 00:51
Medlem
snillet_1s avatar
Wilbacher gör verkligen bort sig, det TV4 levererade var ju bland det svagaste man har sett.

https://twitter.com/Wilbacher/status...62038283079685
Citera
2021-07-13, 03:58
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Wilbacher gör verkligen bort sig, det TV4 levererade var ju bland det svagaste man har sett.

Jag förstår inte heller varför han ska in där och bråka. Det är inte edgigt eller nödvändigt att stötta gusten. Gusten höll i kanske 1/4 av sändningarna. Och all kritik är mot Jimmy Durmaz och de gamla damspelarna. Inte Gusten
Citera
2021-07-13, 12:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Dom är ju sponsrade av Cmore och Gusten jobbar där, klart det inte blir någon kritik. Men Durmaz, Schelin och Källström var riktigt svaga i studion hela mästerskapet.
Citera
2021-07-13, 14:36
Medlem
Ambivalens_s avatar
Jag tycker Wilbacher har en poäng här. Jag tyckte SVT saknade lite trovärdighet och fotbollsnörderi (även om jag fattar att mästerskap/public service innebär en bredare publik och då är kanske inte fotbollsnörderiet högprioriterat). Både gällande det analytiska och det rent encyklopediska. Ett bra exempel är när Nannskog tog fel på vilket landslag Will Griggs spelade för och ingen rättade honom.

Sen har man ju fått en liten insikt i hur Wilbachers kunde nolla gegenpressen och generellt sett vara så svag i fotbollsquizen Quizaletas, för det var fan inte mycket fotboll i hans huvud under mästerskapets alla dessa tipslördag-timmar.
Citera
2021-08-03, 12:50
Medlem
Wilbas story på Instagram igår var rätt oskön, man såg ju i ögonen på dottern att hon var skrämd.
Citera
2021-08-03, 18:33
Medlem
Citat:
Wilbas story på Instagram igår var rätt oskön, man såg ju i ögonen på dottern att hon var skrämd.
Och du anser dig vara en god människokännare eller? Hon stod ju själv och skrek för full hals på sin stol. Tror knappast hon blir rädd för att vistas bland julgranar, key account managers och deras flickvänner på O’learys.
Citera
2021-08-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Och du anser dig vara en god människokännare eller? Hon stod ju själv och skrek för full hals på sin stol. Tror knappast hon blir rädd för att vistas bland julgranar, key account managers och deras flickvänner på O’learys.

Gjorde hon väl inte? Antar att du inte har koll på vad galga betyder.

En grej att göra det ensam men att ta med sina småbrudar och göra det är en annan femma.
Citera
2021-08-03, 21:16
Medlem
Citat:
Gjorde hon väl inte? Antar att du inte har koll på vad galga betyder.

En grej att göra det ensam men att ta med sina småbrudar och göra det är en annan femma.
Ser ut som det här:

https://twitter.com/oblomstedtaik/st...874533896?s=21

Jag vet vad galga betyder. Jag vet också att ramsor inte bör tolkas bokstavligt. Tror t.o.m mini-Wilbur på 11-12 bast förstår det.
Citera
2021-08-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Ser ut som det här:

https://twitter.com/oblomstedtaik/st...874533896?s=21

Jag vet vad galga betyder. Jag vet också att ramsor inte bör tolkas bokstavligt. Tror t.o.m mini-Wilbur på 11-12 bast förstår det.

Då syftar du inte på samma storie som jag utan den Wilba själv la upp.

Två små tjejer med för övrigt, såg helt vettskrämda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in