2021-07-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88
Argumenten tryter? Du kommer med pstenden som "du har fortfarande inte sagt vad Wilba gjort", uppenbarligen missat tidigare inlgg, fr ytterligare flera exempel, du blir satt p plats helt enkelt och du har ingenting att komma med. Du vet ju fortfarande inte vad du pratar om s vem r du att avgra vad som r en hna och vad som r en fjder?

Ingen har psttt att det som skett r en stor mediaskandal men jag kan stlla frgan som jag redan stllt en gng: varfr tror du att sndningen verhuvudtaget inte ligger uppe och att sndningen avbrts vid flera tillfllen? Det hr r en retorisk frga sklart men jag r inte sker p att du ens begriper det efter ditt uppvisande av svagsinthet.

Hur mnga sndningar har inte stllts in? Bara en faktor av skitndiga mnniskor som skapar en cancel culture. Du r den patetiska mnniskan, g och lgg dig och kom aldrig tillbaks.
Citera
2021-07-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Hur mnga sndningar har inte stllts in? Bara en faktor av skitndiga mnniskor som skapar en cancel culture. Du r den patetiska mnniskan, g och lgg dig och kom aldrig tillbaks.

Du har fel, jag har rtt. S hll kften i fortsttningen, tnt.
Citera
2021-07-10, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma88
Du har fel, jag har rtt. S hll kften i fortsttningen, tnt.

Vad har du rtt angende? Att du r bajsndig?
Citera
2021-07-13, 00:51
Medlem
snillet_1s avatar
Wilbacher gr verkligen bort sig, det TV4 levererade var ju bland det svagaste man har sett.

https://twitter.com/Wilbacher/status...62038283079685
Citera
2021-07-13, 03:58
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Wilbacher gr verkligen bort sig, det TV4 levererade var ju bland det svagaste man har sett.

Jag frstr inte heller varfr han ska in dr och brka. Det r inte edgigt eller ndvndigt att sttta gusten. Gusten hll i kanske 1/4 av sndningarna. Och all kritik r mot Jimmy Durmaz och de gamla damspelarna. Inte Gusten
Citera
2021-07-13, 12:44
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1

Dom r ju sponsrade av Cmore och Gusten jobbar dr, klart det inte blir ngon kritik. Men Durmaz, Schelin och Kllstrm var riktigt svaga i studion hela msterskapet.
Citera
2021-07-13, 14:36
Medlem
Ambivalens_s avatar
Jag tycker Wilbacher har en pong hr. Jag tyckte SVT saknade lite trovrdighet och fotbollsnrderi (ven om jag fattar att msterskap/public service innebr en bredare publik och d r kanske inte fotbollsnrderiet hgprioriterat). Bde gllande det analytiska och det rent encyklopediska. Ett bra exempel r nr Nannskog tog fel p vilket landslag Will Griggs spelade fr och ingen rttade honom.

Sen har man ju ftt en liten insikt i hur Wilbachers kunde nolla gegenpressen och generellt sett vara s svag i fotbollsquizen Quizaletas, fr det var fan inte mycket fotboll i hans huvud under msterskapets alla dessa tipslrdag-timmar.
Citera
2021-08-03, 12:50
Medlem
Wilbas story p Instagram igr var rtt oskn, man sg ju i gonen p dottern att hon var skrmd.
Citera
2021-08-03, 18:33
Medlem
Citat:
Wilbas story p Instagram igr var rtt oskn, man sg ju i gonen p dottern att hon var skrmd.
Och du anser dig vara en god mnniskoknnare eller? Hon stod ju sjlv och skrek fr full hals p sin stol. Tror knappast hon blir rdd fr att vistas bland julgranar, key account managers och deras flickvnner p Olearys.
Citera
2021-08-03, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Och du anser dig vara en god mnniskoknnare eller? Hon stod ju sjlv och skrek fr full hals p sin stol. Tror knappast hon blir rdd fr att vistas bland julgranar, key account managers och deras flickvnner p Olearys.

Gjorde hon vl inte? Antar att du inte har koll p vad galga betyder.

En grej att gra det ensam men att ta med sina smbrudar och gra det r en annan femma.
Citera
2021-08-03, 21:16
Medlem
Citat:
Gjorde hon vl inte? Antar att du inte har koll p vad galga betyder.

En grej att gra det ensam men att ta med sina smbrudar och gra det r en annan femma.
Ser ut som det hr:

https://twitter.com/oblomstedtaik/st...874533896?s=21

Jag vet vad galga betyder. Jag vet ocks att ramsor inte br tolkas bokstavligt. Tror t.o.m mini-Wilbur p 11-12 bast frstr det.
Citera
2021-08-03, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Ser ut som det hr:

https://twitter.com/oblomstedtaik/st...874533896?s=21

Jag vet vad galga betyder. Jag vet ocks att ramsor inte br tolkas bokstavligt. Tror t.o.m mini-Wilbur p 11-12 bast frstr det.

D syftar du inte p samma storie som jag utan den Wilba sjlv la upp.

Tv sm tjejer med fr vrigt, sg helt vettskrmda ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in