Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
(...)
Jag vill ha alla svar.
Då ska du få ett till här.
I vårt hem (jag är man) så har vi varierande tema, vart efter dagsform, lust och humör.
Ibland är det jag som tar under hela sexet, ibland är det jag som ger under hela sexet, och ibland älskar vi bara helt utan några tankar, eller andra mål än att ha det skönt.
Ibland kommer en check (från någon av oss) om den andra är med på hårdare tag. Det kan vara hon som är UG, eller det kan vara jag. Ibland är det "gör precis vad du vill" och ibland snackar vi först om vad man vill göra med den andre (vi kan kalla det ramar). När vi är överens så kör vi. Får man nog (eller bara tröttnar) så finns det stoppord.
Det kan för en del låta tråkigt och stelt att sätta upp dessa ramar, men vi tycker det är viktigt att vara överens om vad fan som händer. Eller snarare, om vad som INTE ska hända.
En del män - ofta fyllda av osäkerhet - tycker att en man inte någonsin ska vara UG. Dessa har (enligt mig) en hel del att jobba med gällande sig själva.
Åh, ja.. jag kanske ska beröra själva ämnet lite raskt också... "Fördelen med en UG man" är enligt min kvinna att hon får leva ut sina demoner, vara i full kontroll och släppa ut frustration, förverkliga drömmar mm mm. När vår lek är över, så är den över. Den andre är inte dörrmatta resten av dagen, veckan, livet...
Btw, vad betyder AS man??