Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-12-26, 20:07
  #1
Medlem
Tyckte inte det var så farligt det han gjorde i dagens match, har sett betydligt värre saker hända.

Sen så borde ju inte bara han åkt ut. Bowyer + Dyer utvisade för att slagits med varandra förra säsongen, vad gjorde inte Gerrard, Shearer och Crouch idag?
Citera
2005-12-27, 20:04
  #2
Medlem
ricksons avatar
Har sällan sett ett så mediokert lag som Newcastle såsom de spelade mot LFC. Härligt att Owen fick en avrättning istället för hyllningar från the kop. Du tror väl ingen domare i England skulle visa ut guden Gerrard någonsin? Synd att inte Crouch sparkade in pannbenet på kräkmedlet Bowyer som för övrigt har förverkat sin rätt att beträda en fotbollsplan för länge sedan.
Citera
2005-12-28, 09:04
  #3
Medlem
danbanans avatar
Det är väl som kommentatorn sa om Bowyer att han skulle kunna skapa bråk i ett tomt rum.

För övrigt blir man lätt när Thylin med sin tydligen "oerhörda" erfarenhet av Anfield drar anekdoten när Ray Clemence blir tokhyllad av the Kop när han kommer tillbaks som Tottenhamnspelare.
Det kan man läsa om eller titta på i nästan varenda bok eller video om Liverpool......
Citera
2005-12-28, 09:29
  #4
Medlem
Så här ligger det till. Bowyer är en känd bråkstake och brukar göra helt sjuka saker och det är därför jag tror han fick ett rött kort. Domarna har helt enkelt tröttnat på honom. Han gjorde även en farlig tackling några sekunder innan som domaren lät gå oförbisedd. Men jag håller med dig den tacklingen han fick rött kort för var inte så farlig och han borde ha fått ett gult istället. Jag tycker även Gerrard borde ha fått ett gult för sitt "strypgrepp" + Crouch för sin knuff.

Första gången jag har sett Liverpool gjort något halvt osportsligt den här säsongen och det var bra att det iallafall var till försvar för Alonso.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback