2024-09-01, 02:35
Medlem
kl4sseKocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Riktigt kul igår. Som nån skrev - tom Nour var rolig. Hon ÄR faan rolig. Jag får
ändra uppfattning. Marie Agerhäll - Så jävla snygg och bra dessutom. Ögongodis
de luxe även när hon inte ens försöker vara snygg.
Kan vara den bästa panelen
under alla år.

- BBZW
Är helt enig! 😍

kollar ikapp hade inte koll på alla deltagare men hittills har de skött sig bra.
Torbjörn vilken stjärna alltså, inte Marcus Berggren klass men gör det bra.
Senast redigerad av kl4sseKock 2024-09-01 kl. 02:47.
Citera
2024-09-01, 13:45
Medlem
drinksareonmes avatar
Vad löjligt att man inte kan se tidigare säsonger varken på svt play eller tv4 play.
Citera
2024-09-01, 22:12
Medlem
SodaFointains avatar
Aldrig sett detta är inte bland dem som äter tacos och kolla på detta
Citera
2024-09-07, 12:19
Medlem
Tantradyss avatar
Alltså, vilket jävla skitprogram Vem är det som tittar på detta - är det ett barnprogram? Har ju varit flera säsonger nu. Måste ju så småningom gå till historien som tidernas kalkonprogramserie. Är ju urfjantigt från början till slut. Skämskudde!
Citera
2024-09-07, 12:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantradys
Alltså, vilket jävla skitprogram Vem är det som tittar på detta - är det ett barnprogram? Har ju varit flera säsonger nu. Måste ju så småningom gå till historien som tidernas kalkonprogramserie. Är ju urfjantigt från början till slut. Skämskudde!
Visst är det urfjantigt, inget snack om saken. Men ändå småkul att diskutera med familjen kring hur man hade tagit sig an de olika uppdragen. Hjärndöd, men lättsam, underhållning.
Citera
2024-09-20, 21:22
Avslutad
Citat:

Säsong 1 var dock riktigt bra. Men senaste säsongerna är riktigt pinsamma. Det är precis som om någon skriker hela tiden i deras örsnäcka att vara konstant så tokig och hispig som möjligt.
Citera
2024-09-20, 22:43
Medlem
Kanastras avatar
Dom första säsongerna tyckte jag var roliga. Men snart insåg ju dom som var med hur dom skulle skoja till det, dom hade sett programmet och styrde mer själva hur det skulle bli, det gjorde dom så klart även första säsongerna, men det var inte lika uppenbart. Exempelvis nu är att dom inte får flytta basketkorgen 'Men får jag flytta ringen jag ska kasta FRÅN?' och så gör dom det och har lätt för att kasta bollen i korgen.
Var samma sak med, håll i er nu, gäster med gester när Swahn hade det.
Till slut hade deltagarna nästan utvecklat ett eget teckenspråk för massa ord så istället för att gestalta ordet så visade dom med händerna.
Citera
2024-10-03, 00:38
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Mina svärföräldrar tittar eller tittade, vet inte om de fortfarande ser på det. Jag antar att många gillar den lättsamma underhållningen och att man kan sitta och titta hela familjen. Själv tycker jag som dig, att det är bedrövligt tråkigt och fånigt.

Är överlag trött på alla uttjatade program främst från tv 4 då. Robinson, idol, så mycket bättre, masked singers och vise versa. Lägg ner hela skiten
Citera
2024-10-04, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Mina svärföräldrar tittar eller tittade, vet inte om de fortfarande ser på det. Jag antar att många gillar den lättsamma underhållningen och att man kan sitta och titta hela familjen. Själv tycker jag som dig, att det är bedrövligt tråkigt och fånigt.

Är överlag trött på alla uttjatade program främst från tv 4 då. Robinson, idol, så mycket bättre, masked singers och vise versa. Lägg ner hela skiten
Tja eller sluta titta på dessa program och gör något annat...
Citera
2024-10-04, 10:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Tja eller sluta titta på dessa program och gör något annat...

Vart nämner jag att jag tittar på dem? Svarade på en kommentar från en annan och spann vidare lite. Detta är flashback, vi diskuterar saker och är ibland kritiska till saker och ting.

Uppenbarligen tittar jag inte längre på programmen jag nämnde eftersom jag tycker det är uttjatat och de tilltalar mig inte. Ha en trevlig helg, puss och kram.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2024-10-04 kl. 10:58.
Citera
2024-10-05, 00:07
Medlem
Var ju bättre när det var med en ny gäst i varje avsnitt.
Citera
2024-10-11, 23:26
Medlem
Jenny str@matets i nya säsongen. Trist med tv4 profiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in