2024-08-19, 01:28
Medlem
Crapmagics avatar
Var Nour rolig utöver snygg?
Citera
2024-08-23, 21:51
Medlem
drinksareonmes avatar
Såg ikapp förra veckans avsnitt, ordtävlingen var så jäkla rolig. Garvade så jag nästan kissade på mig, tom Nour var rolig.
Citera
2024-08-24, 21:16
Medlem
JMGLs avatar
De klart tråkigaste deltagarna hittills. Lotta Engberg, varför är hon med? Ska inte deltagarna vara roliga?
Citera
2024-08-26, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Såg ikapp förra veckans avsnitt, ordtävlingen var så jäkla rolig. Garvade så jag nästan kissade på mig, tom Nour var rolig.

Ja, jag skrattade även åt hur David inte kunde behärska sig.
Citera
2024-08-26, 20:32
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Ja, jag skrattade även åt hur David inte kunde behärska sig.

, Ja det var också för jäkla kul. Ska se om det nu bara för det.
Citera
2024-08-27, 16:02
Medlem
Första 2 säsongerna var bra tycker jag, sen har det bara blivit skräp!
Kollat på Englands, Danmarks, Australiens, Norges och Nya Zeelands "Taskmaster" och de är alla bättre än vad BiT är nu!

I Svenska så får de som bryter mot reglerna 1p oftast, senaste avsnittet diskvalificerades en, men det hör till ovanligheterna.

Babben är inte tillräckligt hård i sina betyg och det som var roligt i de första säsongerna har man helt tagit bort. Sundin ska i princip vara en slav till Babben, men tycker de tappat hela den jargongen. Inte TV4:as fel då det fallerade redan på SVT.

Med det sagt, Sveriges "Taskmaster" håller inte måttet jämfört med andra länders "Taskmaster"!
Citera
2024-08-27, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma60
Tycker att Sverige har/hade en fast panel på 4 ständiga gäster och 1 gäst i varje program.
Har sett från andra länder och några kör med 5 permanenta gäster. Men Sverige verkar ha gått mot det också, med 5 ständiga gäster.

En sak som jag tycker är bra, är att Sverige inte har momentet med att gästerna ska ha med sig något hemifrån, verkar bara vara för att fylla ut programmet.

Fetade: Danmark har löst det på ett bra sätt, de låter en deltagare per avsnitt ta med en sak och det blir bara knasigare och knasigare, skitkul oftast! Hellre det än Sundin's "hittepå" i mitten. Tycker jag iaf.
Citera
2024-08-31, 00:14
Medlem
Bästa avsnittet i år i kväll!
Karategubben samt elstötsmomentet var underbart!
Citera
2024-08-31, 02:01
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JMGL
De klart tråkigaste deltagarna hittills. Lotta Engberg, varför är hon med? Ska inte deltagarna vara roliga?

Det är väl en liten chansning. Ola Forssmed och Ellen Bergström tex trodde ju ingen skulle vara roliga. Men var det och gjorde tidigare säsonger till en hit. Nu är det nytt blod och ja känns bara tråkigt. Det krävs ju sådana mer som Bergström som inte bara bryr sig om att nu ska jag vara rolig! Utan vill faktiskt vinna skiten också.
Citera
2024-08-31, 06:08
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Riktigt kul igår. Som nån skrev - tom Nour var rolig. Hon ÄR faan rolig. Jag får
ändra uppfattning. Marie Agerhäll - Så jävla snygg och bra dessutom. Ögongodis
de luxe även när hon inte ens försöker vara snygg. Kan vara den bästa panelen
under alla år.

- BBZW
Citera
2024-08-31, 20:42
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Marie är verkligen en gudinna! Märks dock att Nour inte gillar henne av någon anledning, undrar vad som hänt där bakom kulisserna?
Citera
2024-08-31, 22:02
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Riktigt kul igår. Som nån skrev - tom Nour var rolig. Hon ÄR faan rolig. Jag får
ändra uppfattning. Marie Agerhäll - Så jävla snygg och bra dessutom. Ögongodis
de luxe även när hon inte ens försöker vara snygg. Kan vara den bästa panelen
under alla år.

- BBZW

Varför ska Marie ha såna konstiga kläder, den där ljusblå saken med axelvaddar from hell t.ex..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in