2024-01-14, 19:28
Medlem
reinvests avatar
Brukar aldrig gå in och gnälla om diverse på Flashback. Såg detta program med en kompis igår.

Det var fan det SÄMSTA JAG NÅGONSIN SETT! Fruktansvärt dåliga idéer och pinsamma lekar. Man blev inte intellektuellt stimulerad precis. Satt och led och himlade med mina ögon hela programmet. Fnissade ansträngt en enda gång. Hade inte gjort det ifall jag inte hade haft sällskap. David Sundin med sin oootroliga karisma. Han funkar bättre när han gör stand-up.

Nä, tacka vet jag På spåret.

Så, det var oerhört skönt att få ur mig detta.
Citera
2024-01-14, 19:51
Medlem
Svt har nu släppt säsong 13 av Taskmaster för de som är intresserade

https://www.svtplay.se/video/KVk6Q4P...tarnas-mastare

s10 ,11 och 12 finns sen tidigare tillgängliga

Danska versionen börjar visas på tv4play den 2 februari
Citera
2024-01-14, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kolla på TV4 Play med abonnemang så märker du ingen skillnad.

Ndj, TV4 har inte stulit något. Produktionsbolaget bakom BIT höjde priset och det ville inte SVT betala. Det kan ju inte TV4 rå för. Att dekoren är densamma har även det med produktionsbolaget att göra, inte TV4. Om det så är SVT eller TV4 som köper in programmet så köper de ett färdigt koncept.

Hur kan man inte känna till Johan Pettersson? Han är ju den mest kända av allihop.

Jo men ser man bara Statens TV vet man kanske inte vem han är. Han tycks inte vara välkommen där. Kanske skämtade han någon gång om kvinnor eller muslimer.
Citera
2024-01-14, 23:45
Medlem
catos avatar
Det var nog deltagarna som skrattade mest. Sångnumret var skämskudde, pinsamt. Tur man kan se det på play.
Citera
2024-01-15, 18:43
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Hatar Tv4 så det ville jag egentligen inte se, men gjorde't ändå. Same shit men med 30 min reklam. Förut 1h långt, nu 1h30m. För lång programtid för sånt här trams tycker jag.

Tv4 stal ju det från Svt framför näsan på dem, och plagierat allt med dekor, programledare och fetton, så Nej! - jag kan inte fortsätta kolla.

Extremt trista deltagare också. Mauri och Tanten var kända, övriga okända.

Hur kan man missa att Davids och Babbens krav inför flytt till TV4 var att programmet skulle förbli EXAKT som det var på SVT? TV4 stal ingenting, de räddade programmet. Jävlar vad okunnigt folk gnäller.

Övriga var inte okända, tricket är att inte bo under en sten eller i en grotta.
Citera
2024-01-19, 09:28
Medlem
Citera
2024-01-19, 12:16
Medlem
Jag tycker programmet är rätt kul. Det jag har märkt efter att ha sett samtliga säsonger på svt är att tv4 gör snabbare klippningar.. mycket av de roliga med programmet är att de filmar längre stunder på varje person för att se deras reaktioner.. det är synd.
Nu blir det hetsigt.. o David måste skynda på allt han säger.. klipper till och med medan han pratar.. det är inte snyggt..
Senast redigerad av Zilverfisk 2024-01-19 kl. 12:19.
Citera
2024-01-19, 19:42
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Satte på programmet nu och ska ge det en ny chans.
Men det är nästan outhärdligt att se och höra Maria.

Edit. Nä fy fan det här kommer bli jobbigt.
Senast redigerad av DisposableGarbage4 2024-01-19 kl. 19:59.
Citera
2024-01-20, 12:33
Medlem
henkesss avatar
Vad är grejen med tjockis tjejen i panelen, som sätter upp fingret lite här och var? Det var då rekord olidligt jobbiga deltagare denna gång.
Citera
2024-01-20, 21:47
Medlem
Vilka år avsnitten på tv4 play från?
Citera
2024-01-21, 14:59
Medlem
Karppas avatar
Lite bättre andra avsnitt mest tack vare JP, han kunde varit med på SVT's tid och gjort programmet bättre.
Mauri passar inte alls in, för tråkig helt enkelt. Behraz eller vad han heter är OK, båda kvinnorna kunde och borde bytas ut.
Citera
2024-01-21, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Lite bättre andra avsnitt mest tack vare JP, han kunde varit med på SVT's tid och gjort programmet bättre.
Mauri passar inte alls in, för tråkig helt enkelt. Behraz eller vad han heter är OK, båda kvinnorna kunde och borde bytas ut.
Mot vilka borde kvinnorna bytas ut? Har du några förslag? Du kanske tycker att det borde vara bara män i panelen?
Senast redigerad av Nammnet 2024-01-21 kl. 16:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in