2023-03-29, 00:34
Medlem
Två skräpkanaler slåss om ett program som skulle kunna varit så bra. Programledarna samt många av gästerna är under all kritik.
Citera
2023-03-29, 19:49
Medlem
[quote=Vit-Brandbil|83975682]Nikki är hatobjektet, hennes skratt får mig att må dåligt. Hon lyckas med vissa av tävlingarna men tycks ändå vara en helt blåst kvinna, tror inte hon vet själv att hon lyckas.

Uff då för o va så tråkig som du. Bittert när vackra människor lyckas i livet?
Citera
2023-03-29, 22:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
[quote=Lisebergskanin|83984648]
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Nikki är hatobjektet, hennes skratt får mig att må dåligt. Hon lyckas med vissa av tävlingarna men tycks ändå vara en helt blåst kvinna, tror inte hon vet själv att hon lyckas.

Uff då för o va så tråkig som du. Bittert när vackra människor lyckas i livet?

Nikki är inte snygg heller. Vet heller inte vad hon är känd för då jag aldrig sett kvinnan tidigare.
Citera
2023-03-31, 22:23
Medlem
Riktigt bra avsnitt! Roligt. Nikki gör sig riktigt bra. Vilken härlig kvinna.

Lite märkligt att dom tar tillbaka Markus eller va han heter. Är det verkligen rimligt att ha två pundare i samma program? Räcker det inte med han vider pundaren?

Markoolio är riktigt härlig. Man blir ju bara glad av att se honom.

Såg ni hur fet linnea va i bilen? Inte konstigt att markoolio åkte tillbaka med finskorna själv, kostnaden för bränsle med linnea i bilen måste blivit astronomisk.

Nikki är riktigt riktigt snygg. Satan så härlig. Man såg hur förföriskt hon kolla på David. Hon är riktigt sugen på att bajsa i hans mun.
Citera
2023-03-31, 22:25
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastrullrull

Lite märkligt att dom tar tillbaka Markus eller va han heter. Är det verkligen rimligt att ha två pundare i samma program? Räcker det inte med han vider pundaren?
Ja det var ett kul avsnitt, och Nikki är som vanligt panelens roligaste och härligaste

Programmet har en tradition att säsongens sämsta deltagare får återvända som gäst nästa säsong för att få revansch! Gick ju sådär för Marcus
Citera
2023-03-31, 22:26
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Skulle vilja ha kontext till ”Jörgen Mörnbäck-mannen”! Antingen är det en hyllning till Mörnbäck eller ren satir på hans humblebrag-ego
Citera
2023-03-31, 23:31
Medlem
Stör mig som fan på Linnea. Alltid den där jävla stöddiga attityden. Ja när de andra tävlande är dumma som spån är det klart du vinner subba.
Citera
2023-04-01, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen
Stör mig som fan på Linnea. Alltid den där jävla stöddiga attityden. Ja när de andra tävlande är dumma som spån är det klart du vinner subba.

Hennes fetma är ganska irriterande. Vi står inför en extern klimatkris och hon går omkring sådär fet. Är det verkligen rimligt?

Förstår inte varför tjocka personer får en viss typ av personlighet. Liksom alla blir ganska identiska. Du vet typ alltid en bitterhet.

Är det en viss typ av personlighet som blir fet? Eller får man personligheten när man blir fet?
Citera
2023-04-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Ja det var ett kul avsnitt, och Nikki är som vanligt panelens roligaste och härligaste

Programmet har en tradition att säsongens sämsta deltagare får återvända som gäst nästa säsong för att få revansch! Gick ju sådär för Marcus

Nikki är en vattendelare. Antingen hatar folk henne eller älskar.

Tror det faktum att hon är invandrare men låter som en pantad överklass dam gör många förvirrade. Det och det faktum att hon inte bajsat på någon än gör nog folk arga.
Citera
2023-04-01, 12:17
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betydelsen

Jag tycker Linnea är mycket bra, ut med Nicki istället.
För Linnea kommer ofta med mycket bra och kreativa lösningar på testerna.

För Nicki ständiga skrattande är både otroligt irriterande och störande,
hon gör ofta dåligt ifrån sig i de flesta av testerna också.
Senast redigerad av m11080 2023-04-01 kl. 12:23.
Citera
2023-04-01, 12:26
Medlem
m11080s avatar
Citat:
Hennes fetma är ganska irriterande. Vi står inför en extern klimatkris och hon går omkring sådär fet. Är det verkligen rimligt?

Det finns bra mycket allvarligare saker som kan orsaka klimatkris än så
Citera
2023-04-01, 12:28
Medlem
m11080s avatar
Citat:

Markoolio är riktigt härlig. Man blir ju bara glad av att se honom.

Såg ni hur fet linnea va i bilen? Inte konstigt att markoolio åkte tillbaka med finskorna själv, kostnaden för bränsle med linnea i bilen måste blivit astronomisk.

Han åkte utan David i bilen också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in