Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-10, 16:17
  #1
Medlem
PiusXIIIs avatar
Peg Parnevik har ingen egen skvallertråd, men det kanske är dags nu när hon på kvinnodagen poserar med bar överkropp. Hon skriver även "Underskatta aldrig kraften av det kvinnliga könsorganet. Och om du någonsin glömmer det, så finns det en hel population av starka kvinnor som kan påminna dig hur starka vi är".

Kan det vara "det kvinnliga könet" hon menar, eller vad? I så fall får man intrycket att hon inte är så intelligent, men jag kanske har fel?

http://www.expressen.se/noje/darfor-...evik-kladerna/
Citera
2017-03-10, 16:38
  #2
Medlem
StyleWarss avatar
"Modig" är rätt ord här. När hon viker ut sig på nätet är det så mycket mer än de tre miljoner tjejer i samma ålder som gör exakt samma sak varje dag. Förstår att Peg t.o.m. hamnar i tidningen, verkligen intressant och viktigt för folk att veta detta.

Det kvinnliga könsorganet har en enorm kraft, det ger jag henne. Enorm töjningsförmåga, det manliga könsorganet har inte alls samma elasticitet.
Citera
2017-03-10, 16:40
  #3
Avstängd
Hon postar ju naknare bilder i stort sett dagligen på Instagram, så just den delen i hennes statement har ju inte så mycket värde.
Citera
2017-03-10, 17:23
  #4
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Peg Parnevik har ingen egen skvallertråd, men det kanske är dags nu när hon på kvinnodagen poserar med bar överkropp. Hon skriver även "Underskatta aldrig kraften av det kvinnliga könsorganet. Och om du någonsin glömmer det, så finns det en hel population av starka kvinnor som kan påminna dig hur starka vi är".

Kan det vara "det kvinnliga könet" hon menar, eller vad? I så fall får man intrycket att hon inte är så intelligent, men jag kanske har fel?

http://www.expressen.se/noje/darfor-...evik-kladerna/
Det är naturligtvis en tidningsanka, "det kvinnliga könet" ska det vara. Man får ta det Expressen skriver med en nypa salt. Märkligt att visa sig halvnaken men kanske ändå inte med tanke på att de springer omkring halvnakna i "Parneviks" också.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2017-03-10 kl. 17:46.
Citera
2017-03-10, 17:48
  #5
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Det är naturligtvis en tidningsanka, "det kvinnliga könet" ska det vara. Man får ta det Expressen skriver med en nypa salt.

Tala gärna om hur du vet det. Har inte sett någon rättelse från Peg.
Citera
2017-03-10, 17:57
  #6
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Tala gärna om hur du vet det. Har inte sett någon rättelse från Peg.
Jag ser nu att hon själv har skrivit "pussy" och blev förvånad över hennes sätt att uttrycka sig.
__________________
Senast redigerad av enfindam 2017-03-10 kl. 18:16.
Citera
2017-03-10, 19:18
  #7
Medlem
FelGuds avatar
Wow! Fantastiskt modigt! Jag tycker att fler borde uppmana unga tjejer att lägga upp nakenbilder! Om alla unga tjejer la upp nakenbilder på nätet hade vi haft ett mer jämställt samhälle!!!
Det är jätte viktigt!!!

Citera
2017-03-10, 19:37
  #8
Medlem
Det är ganska imponerande att en tjej med hennes utseende lyckats bli ihop med Kristin Kaspersens son. Jag gissar att hon har ett väldigt vackert inre.
Citera
2017-03-10, 19:50
  #9
Medlem
happilappis avatar
Japp. Mer nakna kvinnor åt folket. Dags att klä av er alla feminister.
Citera
2017-03-10, 20:01
  #10
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Det är ganska imponerande att en tjej med hennes utseende lyckats bli ihop med Kristin Kaspersens son. Jag gissar att hon har ett väldigt vackert inre.
Han ser verkligen bra ut. Obegripligt.
Citera
2017-03-10, 20:49
  #11
Medlem
schtaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Han ser verkligen bra ut. Obegripligt.

Protest! Det är syster Penny som ser bra ut!
Citera
2017-03-10, 21:16
  #12
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schtaan
Protest! Det är syster Penny som ser bra ut!
Såg du inte vad jag skrev? Jag skrev att Pegs pojkvän såg bra ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback