Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-30, 03:27
  #1345
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Det här "caset" är väldigt infekterat och jag tror absolut inte att det kommer lugna ner sig nu. Interna stridigheter kommer redas ut - lejon eller inte.
I detta nu smids redan planer för hur hämnden ska utkrävas. Alla vet vem som är gärningsmannen, så det lär gå fort och inte så svårt att komma åt GM - även om han blir straffad. Bekantskapskrets finns på diverse fängelser runtom i landet.

Nej alla vet inte vem gärningsmannen är. Det sitter en man häktat misstänkt för dubbelmordet men ingen mer information har getts ut vare sig i media eller här. Många har dessutom namngivit en annan människa som verkar rätt så intressant för det aktuella fallet.
Citera
2017-03-30, 03:34
  #1346
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zhurda
Dream on Bullen, det kommer inte hända ett skit på kåken om nu den MGM blir dömd för detta vilket jag tror han blir om jag ska gå på vad som berättats för mig om hela storyn men det är en annan femma.
Dom här grabbarna (lejonen) är galna och tänker lika långt som deras platta somalienäsa räcker ute på gatan när dom är i GRUPP. Då kan det skjutas och hotas hur mycket som helst för dom har alltid någonform av backup med sig. Men inne på kåken hamnar dom rätt långt ner på stegen då dom oftast är unga men framförallt så har dom alldeles för mycket ansikte och saknar respekt för andra, speciellt för andra intagna med svensk härkomst och där blir det ofta knas vilket resulterar i fett med stryk eftersom dom inte har den backupen dom är vana med från gatan.

Har suttit ett par voltor och träffat på en del av dessa grabbar, kanske mest Rinkebysnorisar och en del av dom har varit helt ok men de flesta andra var bara uppkäftiga småpojkar med Napoleon-komplex vilket dom fick erfara i gymnastikhallar och i duschrum där dom fick käka knogmacka, tyvärr.

Så nej du Bullen det kommer inte hämnas ett skit på kåken för lejonkungens bortfälle det är en sak som är säker!

Mvh. Zhurda!!


Kan du berätta mer om "en annan femma"? Om man läser igenom dina inlägg i den här tråden märker man att du har gått ifrån att inte veta ett skvatt om händelsen, till att nu enligt ditt inlägg som jag citerat här, veta exakt vad det är som har hänt.
Vad baserar du dina antaganden på?
Nått nättroll som skriver massa skit?
Om du har ytterligare information som kan vara relevant för att vi andra också ska kunna bli så "säkra" som dig kan du väl vara snäll och dela med dig?

Alla i hela västerort vet hur detta gick till och skamligt nog sitter alla tysta som möss och låter en stackare drabbas och ta smällen för andras skitgöra. Bra "bröder" det är så man backar en broder. Skäms på er råttor.
Citera
2017-03-30, 08:06
  #1347
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosework
"som folk blir" ja inom vissa kretsar. Inte bland människor som lever ett normalt liv.

Ja, helt riktigt. Skulle lagt till det men du har rätt. Självfallet gäller det i en nisch.
Citera
2017-03-30, 09:39
  #1348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidiskriminering
Kan du berätta mer om "en annan femma"? Om man läser igenom dina inlägg i den här tråden märker man att du har gått ifrån att inte veta ett skvatt om händelsen, till att nu enligt ditt inlägg som jag citerat här, veta exakt vad det är som har hänt.
Vad baserar du dina antaganden på?
Nått nättroll som skriver massa skit?
Om du har ytterligare information som kan vara relevant för att vi andra också ska kunna bli så "säkra" som dig kan du väl vara snäll och dela med dig?

Alla i hela västerort vet hur detta gick till och skamligt nog sitter alla tysta som möss och låter en stackare drabbas och ta smällen för andras skitgöra. Bra "bröder" det är så man backar en broder. Skäms på er råttor.

Precis som du skriver, från att inte ha vetat ett skvatt för att jag inte träffat och pratat med rätt personer till att nu fått höra en del om händelsen när jag träffat dom människorna.
Och det var ju ett tag sen jag skrev i denna tråden.
Och nej jag delar inte med mig av det jag fått höra, det gör jag aldrig. Du får fråga runt bland alla dina connections om vad som hände och vem som pangade.
Puss
Citera
2017-03-30, 14:05
  #1349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zhurda
Precis som du skriver, från att inte ha vetat ett skvatt för att jag inte träffat och pratat med rätt personer till att nu fått höra en del om händelsen när jag träffat dom människorna.
Och det var ju ett tag sen jag skrev i denna tråden.
Och nej jag delar inte med mig av det jag fått höra, det gör jag aldrig. Du får fråga runt bland alla dina connections om vad som hände och vem som pangade.
Puss

Det är fan skrattretande att du på fullaste allvar tror att det du säger låter övertygande. "Rätt personer" haha åkte du ut till förorten i hopp om att få svar. Där du då stötte på ett gäng som du vänligt frågade om de visste vem gärningsmannen var? Haha du är ju bara för mycket.
Citera
2017-03-30, 14:37
  #1350
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidiskriminering
Det är fan skrattretande att du på fullaste allvar tror att det du säger låter övertygande. "Rätt personer" haha åkte du ut till förorten i hopp om att få svar. Där du då stötte på ett gäng som du vänligt frågade om de visste vem gärningsmannen var? Haha du är ju bara för mycket.

Du är ju bara för mycket mannen. Hört talas om att man kan BO i förorten och att man kan ha gjort det i hela sitt liv och därmed ha bekanta som VET vad som händer och sker där. Imbecilla kretinjävel, kom med något nyttigt i tråden istället för att hålla på och jiddra!!
Citera
2017-03-30, 15:44
  #1351
Medlem
7.2PaRichterskalans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhurda
Du är ju bara för mycket mannen. Hört talas om att man kan BO i förorten och att man kan ha gjort det i hela sitt liv och därmed ha bekanta som VET vad som händer och sker där. Imbecilla kretinjävel, kom med något nyttigt i tråden istället för att hålla på och jiddra!!
Helt rätt!Man trampar först in på Flashback och frågar INNAN man får/tar reda på något via nätverket
där du givetvis vet vilka alla är.Nu har du fått dina 10 min av "fame" så passa på och njut..mannen.

Du behöver inget nyttigt för du vet redan allt men du "vill" inte dela med dig.
Det var iaf några som blev skjutna i en bil och det kan jag dela med mig av.
__________________
Senast redigerad av 7.2PaRichterskalan 2017-03-30 kl. 15:49.
Citera
2017-03-30, 15:53
  #1352
Medlem
Stackars Yonte då har alla glömt honom? Dog han för absolut ingenting?
Citera
2017-03-30, 17:09
  #1353
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antidiskriminering
Alla i hela västerort vet hur detta gick till och skamligt nog sitter alla tysta som möss och låter en stackare drabbas och ta smällen för andras skitgöra. Bra "bröder" det är så man backar en broder. Skäms på er råttor.

Nej! ALLA i HELA Västerort vet INTE exakt hur det gått till och sitter inne med informativa detaljer, som kan lösa fallet!
Citera
2017-03-30, 18:19
  #1354
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Stackars Yonte då har alla glömt honom? Dog han för absolut ingenting?

Ja kort och gott.

"G165"

Bruden e D.Hansson syster till broderna D&D Hansson.
Citera
2017-03-31, 01:44
  #1355
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antidiskriminering
Kan du berätta mer om "en annan femma"? Om man läser igenom dina inlägg i den här tråden märker man att du har gått ifrån att inte veta ett skvatt om händelsen, till att nu enligt ditt inlägg som jag citerat här, veta exakt vad det är som har hänt.
Vad baserar du dina antaganden på?
Nått nättroll som skriver massa skit?
Om du har ytterligare information som kan vara relevant för att vi andra också ska kunna bli så "säkra" som dig kan du väl vara snäll och dela med dig?

Alla i hela västerort vet hur detta gick till och skamligt nog sitter alla tysta som möss och låter en stackare drabbas och ta smällen för andras skitgöra. Bra "bröder" det är så man backar en broder. Skäms på er råttor.
Varför skulle det vara skamligt ?
Golare har inga polare
Citera
2017-04-03, 21:24
  #1356
Medlem
kaktjuvens avatar
Är eventuella GM frisläppta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback