Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-27, 23:31
  #1333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Väldigt tyst här o på media...


Den misstänktes bror kom ut idag. Han var bra vän med offret verkar det som 🙄
Citera
2017-03-28, 01:56
  #1334
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezza
Den misstänktes bror kom ut idag. Han var bra vän med offret verkar det som 🙄
Vart har du fått den infon ifrån ?
Att Sh*d Az*z kom ut ?
Citera
2017-03-28, 06:13
  #1335
Medlem
Lille brosan är en pajas stor i munnen men rädd som en mus.
Citera
2017-03-28, 10:07
  #1336
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vickilem
Vart har du fått den infon ifrån ?
Att Sh*d Az*z kom ut ?

Instagram
Citera
2017-03-28, 15:14
  #1337
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezza
Instagram
Yes, instämmer.
Märkligt att vissa gossar från 163/4 var både "vän/bror" med både BO samt mgm's lillebror.
Citera
2017-03-28, 18:34
  #1338
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezza
Instagram

Printscreena hans instgram och lägg upp, den är privat så kan inte se.
Citera
2017-03-28, 20:48
  #1339
Medlem
Vickilems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babajoff
Printscreena hans instgram och lägg upp, den är privat så kan inte se.
H*S163 *=S, har du tur så är den kvar , kolla på instastory.
Citera
2017-03-29, 16:03
  #1340
Medlem
Det här "caset" är väldigt infekterat och jag tror absolut inte att det kommer lugna ner sig nu. Interna stridigheter kommer redas ut - lejon eller inte.
I detta nu smids redan planer för hur hämnden ska utkrävas. Alla vet vem som är gärningsmannen, så det lär gå fort och inte så svårt att komma åt GM - även om han blir straffad. Bekantskapskrets finns på diverse fängelser runtom i landet.
Citera
2017-03-29, 17:23
  #1341
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Det här "caset" är väldigt infekterat och jag tror absolut inte att det kommer lugna ner sig nu. Interna stridigheter kommer redas ut - lejon eller inte.
I detta nu smids redan planer för hur hämnden ska utkrävas. Alla vet vem som är gärningsmannen, så det lär gå fort och inte så svårt att komma åt GM - även om han blir straffad. Bekantskapskrets finns på diverse fängelser runtom i landet.

Dream on Bullen, det kommer inte hända ett skit på kåken om nu den MGM blir dömd för detta vilket jag tror han blir om jag ska gå på vad som berättats för mig om hela storyn men det är en annan femma.
Dom här grabbarna (lejonen) är galna och tänker lika långt som deras platta somalienäsa räcker ute på gatan när dom är i GRUPP. Då kan det skjutas och hotas hur mycket som helst för dom har alltid någonform av backup med sig. Men inne på kåken hamnar dom rätt långt ner på stegen då dom oftast är unga men framförallt så har dom alldeles för mycket ansikte och saknar respekt för andra, speciellt för andra intagna med svensk härkomst och där blir det ofta knas vilket resulterar i fett med stryk eftersom dom inte har den backupen dom är vana med från gatan.

Har suttit ett par voltor och träffat på en del av dessa grabbar, kanske mest Rinkebysnorisar och en del av dom har varit helt ok men de flesta andra var bara uppkäftiga småpojkar med Napoleon-komplex vilket dom fick erfara i gymnastikhallar och i duschrum där dom fick käka knogmacka, tyvärr.

Så nej du Bullen det kommer inte hämnas ett skit på kåken för lejonkungens bortfälle det är en sak som är säker!

Mvh. Zhurda!!
Citera
2017-03-29, 18:53
  #1342
Medlem
http://imgur.com/LN0PLSx

Tjejen som är på väg ner för trappan på bilden ovan ser ut att vara samma tjej som blev skjuten i benet i Hässelbygårds centrum 2014

(FB) Kvinna skjuten i benet, Hässelby Torg, Stockholm 9/7 -14
Citera
2017-03-29, 19:08
  #1343
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhurda
Dream on Bullen, det kommer inte hända ett skit på kåken om nu den MGM blir dömd för detta vilket jag tror han blir om jag ska gå på vad som berättats för mig om hela storyn men det är en annan femma.
Dom här grabbarna (lejonen) är galna och tänker lika långt som deras platta somalienäsa räcker ute på gatan när dom är i GRUPP. Då kan det skjutas och hotas hur mycket som helst för dom har alltid någonform av backup med sig. Men inne på kåken hamnar dom rätt långt ner på stegen då dom oftast är unga men framförallt så har dom alldeles för mycket ansikte och saknar respekt för andra, speciellt för andra intagna med svensk härkomst och där blir det ofta knas vilket resulterar i fett med stryk eftersom dom inte har den backupen dom är vana med från gatan.

Har suttit ett par voltor och träffat på en del av dessa grabbar, kanske mest Rinkebysnorisar och en del av dom har varit helt ok men de flesta andra var bara uppkäftiga småpojkar med Napoleon-komplex vilket dom fick erfara i gymnastikhallar och i duschrum där dom fick käka knogmacka, tyvärr.

Så nej du Bullen det kommer inte hämnas ett skit på kåken för lejonkungens bortfälle det är en sak som är säker!

Mvh. Zhurda!!

Ganska verklighetsbaserad beskrivning faktiskt.

Visst finns det en chans till hämnd, men den är väldigt liten.
krävs typ att han placeras på samma block som några lejon. den möjligheten är liten.
Citera
2017-03-29, 22:58
  #1344
Medlem
powderfuckers avatar
känns som om snuten och KVV har hjärnkoll på vilka som ska och inte ska sitta på kåken tillsammans. kan man lista ut med röven.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback