Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-07, 21:08
  #721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legenden
Jag vet av erfarenhet, dom har mycket vänner därute och kommer även ha det därinne. Det här är statusbrott att mörda vittnen och unga killar som är såhär fogliga vill ju alla ha runt omkring sig. Tyvärr är det inte svårare än så.
Om du vet så Vet du också att kvinnomördare inte är poppis där inne..
Citera
2017-03-07, 21:09
  #722
Avstängd
emohitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
"16" år eller?
Stämmer det om polisen borde de åtalas för grovt tjänstefel, varför sköt dom inte tills de träffa?!?!
Han borde ej jobba som polis och åtalas för tjänstefel!!
Citera
2017-03-07, 21:13
  #723
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
du tror inte att de hittar andra inkomster eller?

Inte lika inkomstbringande som drogförsäljningen.
Citera
2017-03-07, 21:14
  #724
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bstinson
Är alla här helt säkra på att det var oskyldiga vittnen som mördats och inte någon uppgörelse mellan kriminella?

nej, jag för min del tycker det är ett märkligt sammanträffande att BO mördas en dag innan en rättegång som potentiellt skulle kunna avslöja aktörer i en större liga.
Citera
2017-03-07, 21:14
  #725
Medlem
Ingen som har koll på de 2 andra namnen på gärningsmännen?
Citera
2017-03-07, 21:20
  #726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannee
"16" år eller?
Stämmer det om polisen borde de åtalas för grovt tjänstefel, varför sköt dom inte tills de träffa?!?!

Ingen polis vill skjuta någon i Sverige.

Då får man media, vänsterfolk, vänsterpolitiker och feminister efter sig.
Citera
2017-03-07, 21:21
  #727
Avstängd
emohitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej, jag för min del tycker det är ett märkligt sammanträffande att BO mördas en dag innan en rättegång som potentiellt skulle kunna avslöja aktörer i en större liga.
Skall ju ej uteslutas, tror snuten kollar på det också i nuläget.eller så går det att utesluta väldigt fort, kolla på motiv.

.Låter lite för avancerat för dessa ägghuvuden till gm
Citera
2017-03-07, 21:22
  #728
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
nej, jag för min del tycker det är ett märkligt sammanträffande att BO mördas en dag innan en rättegång som potentiellt skulle kunna avslöja aktörer i en större liga.

Tro inte den teorin trumfar att de ska vara vittnen till en skjutning och ha tjallat enligt dessa bus.
Citera
2017-03-07, 21:23
  #729
Medlem
Drozds avatar
Med tanke på det klantiga utförandet måste det röra sig om ett mord i den kriminella gärdsgårdsserien... Vidrigt hursomhelst.
Citera
2017-03-07, 21:24
  #730
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagis-Dropout
Om du vet så Vet du också att kvinnomördare inte är poppis där inne..
Du tror att de andra grovt kriminella som har gängvåldtäkter och grov kvinnomisshandel i sin historik bryr sig ett piss om någon haft ihjäl en kvinna. Roligt romantisk bild du har av Sveriges kriminella.

De kriminella nätverken köper ö säljer kvinnor in i tvingad prostitution från öststaterna så jag ser inte att deras kvinnosyn är så mycket att hänga i granen.

Dessa grabbar verkar ju bevisligen ingå i någon gruppering med rätt så fin våldskapital så tror nog inte att någon inne i kåken eller ungdomshemmet vill utmärka sig för mycket för dem. Samma gäller de som ska jobba med att "vakta" dem.

I avsaknaden av empati så värderas andra karaktärsdrag mer och dessa unga herrar verkar ju vara handlingskraftiga och lojala. Något som jag tror uppskattas bland deras likasinnade.
__________________
Senast redigerad av 2laatu 2017-03-07 kl. 21:28.
Citera
2017-03-07, 21:28
  #731
Medlem
PubMixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
du tror inte att de hittar andra inkomster eller?


Det va det dummaste?
Så att slå undan benen för många kriminella gäng, genom att avkriminalisera droger skulle medföra är alltså en dum ide, bara för att det är lätta pengar för dom?

Såååå..... hur tänkte du nu?
Citera
2017-03-07, 21:29
  #732
Avstängd
emohitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2laatu
Du tror att de andra grovt kriminella som har gängvåldtäkter och grov kvinnomisshandel i sin historik bryr sig ett piss om någon haft ihjäl en kvinna. Roligt romantisk bild du har av Sveriges kriminella.

De kriminella nätverken köper ö säljer kvinnor in i tvingad prostitution från öststaterna så jag ser inte att deras kvinnosyn är så mycket att hänga i granen.

Dessa grabbar verkar ju bevisligen ingå i någon gruppering med rätt så fin våldskapital så tror nog inte att någon inne i kåken eller ungdomshemmet vill utmärka sig för mycket för dem. Samma gäller de som ska jobba med att "vakta" dem.

I avsaknaden av empati så värderas andra karaktärsdrag mer och dessa unga herrar verkar ju vara handlingskraftiga och lojala. Något som jag tror uppskattas bland deras likasinnade.
Sitter du och gissar nu?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback