Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-01, 18:13
  #1
Avstängd
"Vi måste förbättra integrationen" "Krossa utanförskapet!"
etc etc

Denna eviga diskussion om integrationen.
Man släpar hit MÄN från tredje världen om talar hela tiden om denna jävla integration, skatterna höjs i ett redan löjligt tungt beskattat land, Svenskar betalar redan för integrationen mer än till våra barn och ändå TJATAS det om hur synd det är om invandrare och integrationen

Lilla vänstern, det är INTE det att det INTE är synd om invandrarna.
Rent logiskt, det är synd om det knarkande rånande flyktingbarnet(mannen). HELA JÄVLA ÄRLIGT NI HAR RÄTT
det är synd om den lilla pågen. NOLL sarkasm.

Det är inte det att det INTE är helt jävla fel och för jävligt i tredje världen.

-----------

DET ÄR DET ATT LISA 8 ÅR STRAFFAS
AGNETA 57 STRAFFAS FÖR DETTA
Filippa 14 STRAFFAS FÖR DETTA
Carolina 27 STRAFFAS FÖR DETTA

Er "misslyckade integration" är NÅGOT SVENSKA MÄNNISKOR INTE BARA FÅR BETALA MED för sina pengar, utan även sina vaginor, liv allting.

Jag som stor ung tuff man JAG Har inga problem med invandrare.
Jag är ingen egoist jag bryr mig om mitt land och dessa kvinnor skulle kunna vara min syster, min mamma, min tjej etc.

---------------

När ska idiotiskt vänstertänk försvinna?

Det är en cirkel som sluts hela tiden

Prata om integration -> inget händer -> skuldbelägg svenska medborgare -> bestraffa Svenska medborgare

RINSE AND REPEAT


Nej, det är inte bättre att ingen får än att en får
Nej Sverige ska inte bli ett sämre land
Nej Svenska medborgare i SYNNERHET kvinnor och barn ska fan inte bestraffas för detta
Nej lilla vänstern ,ELÄNDE är inget man ska dela på



Dessa värderingar i invers är det vänstern står för å kör hela landet i botten

Det är för jävlig i Syrien så då ska anna 11 år gruppvåldtas

Detta sjuka tänkande kan INTE vara verkligt
Det kan endast komma från ett väldigt ont ställe som vill se en destabiliseringsfas i västvärlden
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback