• 1
  • 2
2017-02-27, 15:08
Medlem
proggbondens avatar
De har onekligen många intressanta ämnen, fyll på med åsikter :-)
Citera
2017-02-27, 15:17
Medlem
nedboys avatar
Sämsta trådstarten någonsin. Vad snackar du om?
Citera
2017-02-27, 15:37
Medlem
proggbondens avatar
Jo, du kan ju lyssna på denna podcasten och fylla på med åsikter, kommentarer m.m.

Hur svårt kan det vara att fatta detta ?

Jag själv har precis lyssnat klart på avsnittet om Mardrömsjobbet och det påminner mig om ett av mina jobb som ledde till panikattacker, ångest, högt blodtryck m.m.
Citera
2017-02-27, 20:26
Medlem
moleculariss avatar
Vem fan bryr sig om en äcklig regim-podd. Detta är Flashback. Skulle aldrig få för mig att lyssna på regimens propagandister, låt dem leva i sin mediabubbla tills den dagen dessa femtekolonnare ställs inför folkdomstolen.
Citera
2017-11-08, 06:37
Medlem
Verkligheten i P3

Finns på deras hemsida men även smidigast som podd i Spotify, oftast med Sigge Dabrowski som reporter. Intressanta och vågade ämnen som tas upp!
Citera
2017-11-08, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SicoD
Finns på deras hemsida men även smidigast som podd i Spotify, oftast med Sigge Dabrowski som reporter. Intressanta och vågade ämnen som tas upp!

Tycker en del avsnitt är rätt "tunna".

Har du några avsnitt du kan rekommendera?
Citera
2017-11-08, 08:35
Medlem
Z2361s avatar
Finns tråd

(FB) Verkligheten i P3 - Podcast

Förövrigt har jag inte lyssnat sedan Randi Mossige-Norheim var programledare. Mer ensidiga dokumentärer får du leta länge efter. Tunt som ovanstående skribent skriver är också ett bra ord för att beskriva programmet. Kanske får göra ett försök med den nya prpgramledaren och se om det är bättre.
Citera
2017-11-08, 10:42
Jag brukar lyssna på det o tycker det är bra. Men avsnitten är ju bara typ 40 min nu, sen är det bara reklam för andra avsnitt i resten av timmen.

Jag har varit med i programmet en gång. Magnus Arvidsson var hemma hos mig o intervjuade mig.
Citera
2017-11-08, 18:51
Medlem
zBr9s avatar
Sammanfogat två trådar om Verkligheten i P3.

/moderator
Citera
2019-02-18, 15:48
Medlem
MortalDiseases avatar
Jag brukar lyssna på verkligheten i P3, medan jag jobbar, (via Spotify) det finns många intressanta avsnitt att lyssna på, idag lyssnade jag på "Groomad #1 & #2", Den handlar om Anna, 14 år, som egentligen heter något annat och lever under skyddad identitet idag, hon skriver på ett forum på internet där hon ställer frågan om hur man kan hålla sig frisk, typ hur man kan slippa bli förkyld etc.

En kille svarar på hennes fråga igenom en lång text som handlar om positivt tänkande, hur det kan påverka psyket och immunförsvaret.

Anna tycker att det verkar flummigt men hon svarar på det eftersom han lagt ner så mycket tid på det han skrivit, samt att han verkar bry sig.

Senare träffas dem i alla fall, han är 30+ och hon 14, det ena leder till det andra, nu är dem ett par.

Hon är kär men det knakar i fogarna ganska snabbt där efter, hon utsätts för hans svartsjuka och blir slagen under en 4 års period. Annas föräldrar vet ingenting om vad som pågår.. tills en dag.

Ja ni får lyssna själv, väldigt intressant berättande från Shang imam.

https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=3052
Citera
2019-02-25, 07:23
Medlem
ADHD-syndromets avatar
Roligaste och mest intressanta avsnittet är enligt mig.Kristian som ringde i fem års tid och blåste Karlavagnen
https://sverigesradio.se/sida/avsnit...programid=3052
Citera
2019-11-27, 10:00
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Senaste avsnittet om horan som beskyller sina handlingar och följande problem på andra Att det ens görs ett radioprogram om en så urdum person...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in