Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-13, 03:39
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Kurwa! Nu är jag förbannad. Undvik polska gatuhoror! Jag kan ännu höra hur plånboken snyftar då jag håller den mot örat. Orkar inte skriva mera nu. Jag återkommer med mera detaljer senare.
hahaha låter kul .vill höra allt .min plånbok är min värsta fiende. vi är fan inte sams alls. skiter i stora efter punkt för jag kan o är full
Citera
2017-04-15, 10:30
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Undvik polska gatuhoror!
Hittade du sådana i Prag?
Det här måste du förklara.
Citera
2017-04-16, 03:11
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lantis60
Hittade du sådana i Prag?
Det här måste du förklara.

Finns ett gäng utanför Radisson Blu Alcron på kvällarna och sedan även en underground bordell på samma gata som Sexy Sauna Club, precis innan. En korthårig 45årig snubbe som står utanför porten.
Citera
2017-04-16, 09:57
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzor10
Finns ett gäng utanför Radisson Blu Alcron på kvällarna och sedan även en underground bordell på samma gata som Sexy Sauna Club, precis innan. En korthårig 45årig snubbe som står utanför porten.
De där har jag sett.
De är inte ifrån Polen, utan är zigenare.
De påstår att de kommer från Polen, Italien, och alla möjliga länder.
Håll dessa på långt avstånd.
Citera
2017-04-16, 10:10
  #41
Medlem
Korrekt, dem är zigenare. Passa er för dessa. Misstänker att de både rånar folk och säljer sig beroende på skicket på de som går förbi.
Citera
2017-04-17, 21:52
  #42
Medlem
Ok, dags för en uppdatering. Jag tar det i kronologisk ordning så först blir det en recension av mitt andra besök på Mazlive Studentky. Den här gången bokade jag Lucinka för en timme.

Jag dyker upp på utsatt tid och möts av en kurvig men något övrviktig brud som nog är samma som på bilderna på hemsidan. Jag betalar 1200 + 300 + 300 Kc för en timme med kyssar och fingering som hon föreslår. Hon sätter sig bredvid mig på soffan och vi börjar smeka varandra. Sedan lutar hon sig fram och vi möts i en kyss. Wow, tänker jag! Det här är ju en riktig rejäl och äkta tungkyss. Bästa betalkyssarna någonsin med god marginal, det här känns prcis som på riktigt. Mycket bra. Sedan förflyttar jag mig neråt för en närstudie av hennes mycket fina bröst. Efter att ha lickat och maserat dem en stund går jag ner ytterligare en våning och lägger mig med huvudet mellan hennes ben och börjar slicka hennes fitta samtidigt som hon suger av mig. En 69:a alltså. Hon suger nästan lika bra som hon kysser och jag nuter i fulla drag. Jag känner att slutet är nära nu men jag bestämmer mig för att låta det ske, munsprut ingår ju i priset så man måste ju utnyttja det någon gång också och så får jag ju mera tid att ladda om om jag kommer i detta relativt tidiga skede. Lucinka visar sig inte vara någon större vän av fb-sås, så hon far iväg som en skottspole tvärs över rummet till papperskorgen och spottar ut den.

Därefter föreslår hon massage, vilket jag tycker låter som en bra idé. Hom maserar min rygg en god stund och hon gör det bra. Sedan föreslår hon 'another kind of massage' och vi påörjar omgång två. Hon börjar suga av mig och i vanlig ordning har jag svårt att starta om. Rfter en stund vaknar dasen ändå till liv och hon sätter sig på mig och rider tills vi byter till doggy style. Jag hr inte återhämtat mig från den första omgången och jag känner att jag inte kommer att komma en andra gång så vi avslutar istället med lite mera massage.

Helhetsintrycket blev helt ok, med kyssarna som höjdpunkt och ett minus för övervikten.

Betyg:

Utseende 6/10
Inställning 7/10
Utförande 8,5/10
Helhet 7/10

Rekommenderas/återbesök: Tja, varför inte? (Om du inte låter dig störas av de extra kilona runt midjan.)
Citera
2017-04-17, 22:02
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lolzor10
Finns ett gäng utanför Radisson Blu Alcron på kvällarna och sedan även en underground bordell på samma gata som Sexy Sauna Club, precis innan. En korthårig 45årig snubbe som står utanför porten.
Jag var faktiskt inne och vände i den där bordellen också, fast då var det en brud i 30-35-års åldern som drog in mig dit. Inne i bordellen, som såg ut som en helt vanlig lägenhetsbordell fanns tre brudar att välja mellan. Nu minns jag inte om priset var 1000 Kc för en halv timme eller om det var 1500 Kc för en timme som erbjöds. En av brudarna såg så bra ut att jag gott hade kunnat tänka mig att tacka ja till erbjudandet med henne om jag hade varit på det humöret. En var så ful att jag knappast hade knullat henne gratis ens och den sista var någonstans där mittemellan.
Citera
2017-04-17, 23:42
  #44
Medlem
Sedan kommer vi då till historien om de polska gatuhororna.

Det hela börjar genast efter att kommer ut från lägenhetsbordellen jag nämnde i föregående post. Jag glider långsamt nerför Vaclavplatsen när en blondin med något slitet utseende kommer fram till mig. Hon berättar att hon komer från Polen, vilket kan stämma utseendemässigt, åtmisone ser hon inte ut som en zigenare, och sedan går hon rakt på sak och föreslår 'blowjob and sex', vilket jag avböjer. Hon är riktigt envis och klamrar sig fast vid min arm men till slut lyckas jag bli av med henne. Då kommer ännu hennes polare, som är betydligt mörkare och eventuellt kan vara zigenare, och försöker med samma sak och jag tackar nej igen. Här skulle den här historien ta slut om jag var en vettig person. Men det är jag tydligen inte.

Följande dag rör jag mig igen på samma plats. Brunetten kommer fram till mig och börjar tjata på samma sätt som dagen innan. 1000 Kc skall det kosta och vi kan gå till hennes hotell. Plötsligt slår det slint i skallen på mig och jag hör mig själv säga 'Ok, why not?', och så bär det av. Vi går ett kvarter bort och in genom en dörr och plötsligt skall hon ha 500 Kc 'till receptionen'. Ok, låt gå, tänker jag och ger henne en 2000 Kc sedel. Plötsligt är hennes blonda polare där och skall vara med hon också, så jag betalar för henne med. Sedan kommer vi till 'hotellet', som visar sig vara en liten skrubb på ca 2 kvadratmeter med omålade betongväggar och ingen säng eller något. Där har de tydligen tänkt att vi skall knulla. Innan jag vet ordet av har både mina och bliondinens byxor åkt ner till knähöjd och brunetten har plockat fram brösten. Hela situationen är naturligtvis på många sätt jävligt konstig och avtändande men ändå är jag lite på g.

I det här utrymmet går det dock inte att knulla och de förestår att vi går till mitt hotell istället. Det kostar naturligtis mera och mina pengar är slut så vi går till en bankautomat. Plötsligt då jag står där vid automaten ser jag plötsligt hur ett finger dyker upp över min axel och trycker på 8000 Kc. Det får jag ändå ändrat till 4000, trots vilda protester.

Vi får tag på en taxi och tar oss till mitt hotell. Inne på mitt rum börjar det hela ta smått absurda proportioner. Brunetten ser en liten hög med euromynt på ett bord som hon genast lägger beslag på, mitt framför näsan på mig, medan blondinen genast dyker in i kylskåpet för att se om hon kan hitta något intressant där. Saften och flaskvattnet duger inte så de får jag behålla. Efter att jag betalat för att de följde med till hotellet är det äntligen dags för lite action. Kläder åker av och brunetten suger upp ett stånd och sedan vill blondinen att vi går in på toaletten och knullar, för hon vill inte att hennes polare skall se när hon knullar, påstår hon. Sagt och gjort, hon ställer sig framstupa över toalettstolen och jag knullar henne bakifrån utan glidmedel. Då går hon igång och är riktigt högljudd, 'Oh yeah, fuck me baby, yeah, fuck me hard baby...' höll hon på på värsta porrfilfsmanér tills hennes polare kommer in och avbryter oss och vi förflyttar oss till sängen. En kul detalj här är mitt hotell i stort sett saknade ljudisolering mellan rummen, så halva hotellet måste ha hört oss. De sätter sig nu på sängkanten och sugar av mig varsin gång medan jag fingrar deras fittor och sedan lägger jag brunetten på rygg och knullar henne i missionären tills jag kommer. Därefter klär de på sig blixtsnabbt och sedan undrar de var de kan få tag i en taxi och jag ger dem instruktioner som jag vet att är felaktiga och de ger sig iväg. Hoppas de blev tvungna att gå tillbaka till centrum.

Och vilket var helhetsintrycket av det här då? Det blev svindyrt (totalt 8000 Kc) och de här brudarna var riktigt jobbiga. Sexet var ändå ok och jag fick nästan intrycket av att de ville knulla och blondinen hade överraskande snygg kropp. Och så blev det en kul historia jag kan skratta åt i något skede. Trots det kan rekommendationen bara bli: undvik!

Betyg:

Brunetten

Utseende 5/10
Inställning 3/10
Utförande 6/10

Blondinen

Utseende 7/10
Inställning 3/10
Utförande 7/10

Helhet 4/10
Citera
2017-04-18, 09:36
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Sedan kommer vi då till historien om de polska gatuhororna.

Det hela börjar genast efter att kommer ut från lägenhetsbordellen jag nämnde i föregående post. Jag glider långsamt nerför Vaclavplatsen när en blondin med något slitet utseende kommer fram till mig. Hon berättar att hon komer från Polen, vilket kan stämma utseendemässigt, åtmisone ser hon inte ut som en zigenare, och sedan går hon rakt på sak och föreslår 'blowjob and sex', vilket jag avböjer. Hon är riktigt envis och klamrar sig fast vid min arm men till slut lyckas jag bli av med henne. Då kommer ännu hennes polare, som är betydligt mörkare och eventuellt kan vara zigenare, och försöker med samma sak och jag tackar nej igen. Här skulle den här historien ta slut om jag var en vettig person. Men det är jag tydligen inte.

Följande dag rör jag mig igen på samma plats. Brunetten kommer fram till mig och börjar tjata på samma sätt som dagen innan. 1000 Kc skall det kosta och vi kan gå till hennes hotell. Plötsligt slår det slint i skallen på mig och jag hör mig själv säga 'Ok, why not?', och så bär det av. Vi går ett kvarter bort och in genom en dörr och plötsligt skall hon ha 500 Kc 'till receptionen'. Ok, låt gå, tänker jag och ger henne en 2000 Kc sedel. Plötsligt är hennes blonda polare där och skall vara med hon också, så jag betalar för henne med. Sedan kommer vi till 'hotellet', som visar sig vara en liten skrubb på ca 2 kvadratmeter med omålade betongväggar och ingen säng eller något. Där har de tydligen tänkt att vi skall knulla. Innan jag vet ordet av har både mina och bliondinens byxor åkt ner till knähöjd och brunetten har plockat fram brösten. Hela situationen är naturligtvis på många sätt jävligt konstig och avtändande men ändå är jag lite på g.

I det här utrymmet går det dock inte att knulla och de förestår att vi går till mitt hotell istället. Det kostar naturligtis mera och mina pengar är slut så vi går till en bankautomat. Plötsligt då jag står där vid automaten ser jag plötsligt hur ett finger dyker upp över min axel och trycker på 8000 Kc. Det får jag ändå ändrat till 4000, trots vilda protester.

Vi får tag på en taxi och tar oss till mitt hotell. Inne på mitt rum börjar det hela ta smått absurda proportioner. Brunetten ser en liten hög med euromynt på ett bord som hon genast lägger beslag på, mitt framför näsan på mig, medan blondinen genast dyker in i kylskåpet för att se om hon kan hitta något intressant där. Saften och flaskvattnet duger inte så de får jag behålla. Efter att jag betalat för att de följde med till hotellet är det äntligen dags för lite action. Kläder åker av och brunetten suger upp ett stånd och sedan vill blondinen att vi går in på toaletten och knullar, för hon vill inte att hennes polare skall se när hon knullar, påstår hon. Sagt och gjort, hon ställer sig framstupa över toalettstolen och jag knullar henne bakifrån utan glidmedel. Då går hon igång och är riktigt högljudd, 'Oh yeah, fuck me baby, yeah, fuck me hard baby...' höll hon på på värsta porrfilfsmanér tills hennes polare kommer in och avbryter oss och vi förflyttar oss till sängen. En kul detalj här är mitt hotell i stort sett saknade ljudisolering mellan rummen, så halva hotellet måste ha hört oss. De sätter sig nu på sängkanten och sugar av mig varsin gång medan jag fingrar deras fittor och sedan lägger jag brunetten på rygg och knullar henne i missionären tills jag kommer. Därefter klär de på sig blixtsnabbt och sedan undrar de var de kan få tag i en taxi och jag ger dem instruktioner som jag vet att är felaktiga och de ger sig iväg. Hoppas de blev tvungna att gå tillbaka till centrum.

Och vilket var helhetsintrycket av det här då? Det blev svindyrt (totalt 8000 Kc) och de här brudarna var riktigt jobbiga. Sexet var ändå ok och jag fick nästan intrycket av att de ville knulla och blondinen hade överraskande snygg kropp. Och så blev det en kul historia jag kan skratta åt i något skede. Trots det kan rekommendationen bara bli: undvik!

Betyg:

Brunetten

Utseende 5/10
Inställning 3/10
Utförande 6/10

Blondinen

Utseende 7/10
Inställning 3/10
Utförande 7/10

Helhet 4/10


Haha härlig läsning en "måndag" morgon på jobbet. Men visst är de slipade och hugger som kungskobror om garden åker ner. Tyvärr livnär de sig mycket på "bra män" från Norden som är tränade att inte vara aggressiva mot kvinnor.

Nej fan verkligen dags att själv få lite äventyr att skratta åt!
Citera
2017-04-18, 10:43
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Haha härlig läsning en "måndag" morgon på jobbet. Men visst är de slipade och hugger som kungskobror om garden åker ner. Tyvärr livnär de sig mycket på "bra män" från Norden som är tränade att inte vara aggressiva mot kvinnor.
Ja, jag känner igen mig här. Jag är alltid i ett väldigt utsatt läge då jag blir angripen av diverse sharks och andra rovdjur.
Citera
2017-04-18, 10:57
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Ja, jag känner igen mig här. Jag är alltid i ett väldigt utsatt läge då jag blir angripen av diverse sharks och andra rovdjur.

Det fina i kråksvängen är dock att som svensk man behöver man bara träna in sig lite i att peka med hela handen. Sen är du riktigt bra och het på marknaden i Öst. Speciellt om du vill ha en stadig flickvän som slår de flesta du kan få här hemma på marknaden av FI-partister.
Citera
2017-04-18, 23:17
  #48
Medlem
Hej,

Angående lägenhetsbordellen är de 1500kcz. En blond, en äldre kanske 35-37år dock riktigt fräsch och sedan fanns en lite likt en iranie. Angående polackerna du åkt på, är de inte samma som står utanför Radisson? Två blonda och en mörkhårig. En av blondinerna är lite mulligare varav den andra är ganska petite?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback