Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-21, 21:17
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Visst är jag kvar i Prag. Jag funderar på att göra ett tillslag mot Showpark Market, men jag tror att det får bli ett besök på Mazlive Studentky först. Annars har det inte hänt så mycket.

Vissa saker upphör aldrig att förvåna mig. Är det någon som förstår sig på marknaden för valutaväxling? Hur är det möjligt att det år efter år finns kvar valutaväxlare med skyhöga avgifter och grymma marginaler, medan andra växlar avgiftsfritt och med rakbladstunna marginaler? Vad är det för idioter som utnyttjar de förstnämnda? Där jag växlade pengar senast så fick man 26,95 Kc för 1 euro medan 1 euro kostade 27,00 Kc. Det kallar jag konkurenskraftiga valutakurser!

Finns ju vissa "ärliga" ställen. Antar att dom oärliga överlever pga det stora antalet turister, finns ju folk som inte använder sig av internet för att söka info osv, då kan man nog lätt hamna på sådana ställen då dom oftast ligger bra till rent geografiskt, iaf in Prag. Dessutom kan ju skyltarna med olika avgifter osv vara lite svåra att läsa av om man inte har huvudet på skaft, man märker det först när transaktionen är genomförd och då är det kört.

Jsg åker ner på söndag, och spenderar knappa 4 dagar i Prag ska bli skönt...
Citera
2017-03-22, 21:25
  #26
Medlem
Men för helvete, Mazlive Studentky tar bara emot bokningar till samma dag. Jag som hade tänkt boka Pavlinka färdigt till fredagen.

För övrigt händer det konstiga saker i Tjeckiska Republiken. Har ni någonsin varit med om att man helt sonika tagit bort hissen i ett hus? Tills för några dagar sedan fanns här en hiss men nu återstår bara ett tomt jävla hål där hissen var. Och jag som bor på femte våningen.
Citera
2017-03-22, 22:07
  #27
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Men för helvete, Mazlive Studentky tar bara emot bokningar till samma dag. Jag som hade tänkt boka Pavlinka färdigt till fredagen.

För övrigt händer det konstiga saker i Tjeckiska Republiken. Har ni någonsin varit med om att man helt sonika tagit bort hissen i ett hus? Tills för några dagar sedan fanns här en hiss men nu återstår bara ett tomt jävla hål där hissen var. Och jag som bor på femte våningen.

Antingen ska de byta hissen eller riva huset. Se upp för det sistnämnda.
Citera
2017-03-23, 14:30
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Men för helvete, Mazlive Studentky tar bara emot bokningar till samma dag. Jag som hade tänkt boka Pavlinka färdigt till fredagen.

För övrigt händer det konstiga saker i Tjeckiska Republiken. Har ni någonsin varit med om att man helt sonika tagit bort hissen i ett hus? Tills för några dagar sedan fanns här en hiss men nu återstår bara ett tomt jävla hål där hissen var. Och jag som bor på femte våningen.

Haha ja faktiskt hände det en liknande grej för mig. När jag hyrde en lägenhet en gång fanns en hiss till högsta våningen. Nästa vända hyrde jag samma men då var hissen borta!!

Däremot räknar jag föga med hiss i Öst/Ryssland. Man får klampa trappor helt enkelt i sommarvärmen.
Citera
2017-03-23, 15:03
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Härligt!

Ja många Privates i Prague är lite hångel och mys helt normalt. Vissa blir det nästan svårt att särskilja mot en flickvän när de ligger tätt mot en och börjar gnida sig av upphetsning inför andra omgången.

Fifan tur man redan har en resa inbokad igen

Men var hittade du sånna? Nu har jag inte varit i Prag men börjar bli sugen på att åka dit när jag läser tråden.
Citera
2017-03-23, 16:15
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putitinputin
Men var hittade du sånna? Nu har jag inte varit i Prag men börjar bli sugen på att åka dit när jag läser tråden.
De som jag har besökt och som jag beskriver i den här tråden har varit just som lespaul beskriver. Just då man tror att det är över och man förväntar sig att bli utslängd så börjar de istället ladda för en andra omgång. Jag tror att skilnaden är att på klubbar så kan de genast börja jaga en ny kund då de blir av med den föregående, men på privates har de ju sina bokningar och scheman klara i förväg så de vinner inte så mycket på att bli av med en förtid.
Citera
2017-03-23, 23:11
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
De som jag har besökt och som jag beskriver i den här tråden har varit just som lespaul beskriver. Just då man tror att det är över och man förväntar sig att bli utslängd så börjar de istället ladda för en andra omgång. Jag tror att skilnaden är att på klubbar så kan de genast börja jaga en ny kund då de blir av med den föregående, men på privates har de ju sina bokningar och scheman klara i förväg så de vinner inte så mycket på att bli av med en förtid.

Japps så tror jag det är med. De vinner liksom inget på det och säkert något kulturellt/marknadsmässigt där.

Dock är det ju aldrig 100% säkert att få det överallt, som i resten av världen. Men likväl skulle jag säga att chanserna är väldigt stora just i Prag.

Svårt att ge tips på något sådant då det är kemi som spelar in, samt i Prag öppnar och stänger ställen hela tiden.
En som jag träffade många gånger jobbade på en private som hette Beboss och låg runt hörnet där jag hyrde lägenhet. Hon kom för outcalls också efter några träffar. Då fick man ringa till stället som återkom när de hade kolat med henne att hon verkligen visste vem jag var, annars var det ett stort no-go av säkerhetsskäl.
Men hon kom ofta förmiddagar precis när hon började jobba för 1-2 timmar och inte hade haft någon analt för dagen. Hon tyckte det var bäst själv då också.

Såg för ett tag sen att hon nu jobbar på ett annat ställe då jag kände igen hennes bild och profil.

Ett bra bet är att boka någon på "mazlive studentky" private. De har hållit igång länge och brukar vara skitbra just på detta.
Citera
2017-03-24, 11:12
  #32
Medlem
Pavlinka är nu bokad till kl. 16 idag.
Citera
2017-03-24, 14:28
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Pavlinka är nu bokad till kl. 16 idag.

Nice! Väntar med spänning på lite mer info efteråt

Min nästa tur till Prag är bokad i sommar. Så trevligt med all denna uppdatering då det var ett år sedan sist.
Hoppas Mazlive fortfarande levererar då det varit enda "safe bet" och resten "hit 'n miss" typ.
Citera
2017-03-24, 23:07
  #34
Medlem
Sådärja, då var jag tillbaka. Bokningen och allt gick till på samma sätt som förra gången. Då jag kommer tilll lägenheten möts jag av en Pavlinka som verkar ha lagt på sig flera kilon sedan mitt besök i somras. Hon ser fortfarande helt bra ut men hon börjar närma sig gränsen för vad som kan anses acceptabelt.

Jag går in i rummet, betalar 1200 Kc för en timme, kläder av mig och duschar i vanlig ordning. Sedan lägger jag mig raklång på sängen och hon börjar suga av mig. Utan kondom som vanligt. Sedan börjar det gå snett. Jag brukar ofta vara lite spänd inför sådana här besök men spänningen brukat släppa senast i duschen. Inte så den här gången. Den enda som är riktigt avslappnad är den som inte borde vara det, nämligen kuken. Inte fan kan väl en fb-dase svika sin ägare på det här sättet.

Pavlinka kör på med olika tekniker men det tar 15-20 minuter innan det börjar hända något. Hon fortsätter suga av mig en stund til och det börjar kännas lite bättrel och sedan föreslår jag att vi börjar knulla. Jag ber henne ställa sig på alla fyra och jag tar henne bakifrån. Efter att jag penetrerat henne på det här sättet några minuter känner jag att slutet närmar sig och i valet mellan att dra mig ur och köra vidare en stund till i en annan ställning eller låta det ske nu blir det det sistnämnda och jag kommer i en inte alltför anmärkningsvärd orgasm. Nåja, äran är räddad, men jag har nog aldrig varit i så här dålig form förr. Problemet med privates är ju att man måste bestämma sig för en viss tidpunkt i förväg och sedan knulla just då, vare sig man är kåt eller inte.

Sedan lägger vi oss ner och först följer det vanliga snacket. Vad gör jag i Prag? Hur länge tänker jag stanna? Osv. bla, bla... Därefter kommer vi in på vad som visar sig bli dagens huvudtema. Invandringspolitik. Haha, hon verkar komma direkt från I&I, 'invandrana saknar utbildning, är kriminella och söker sig bara dit de får mest pengar.' Den bruden skulle nog bli en bra Flashbackare. Nåväl, sessionen lider mot sitt slut och jag duschar en gång till innan jag kläder på mig och ger mig iväg. Som jag redan kontaterat var inte den egna dagsformen vad den borde, men det kändes som Pavlinka inte heller var riktigt var lika ivrig som förra gången.

Betyget för den här sessionen blir:

Utseende 7/10
Inställning 7,5/10
Utförande 7,5/10
Helhet 6/10 (här drar min egen dåliga form ner helhetsintrycket)

Rekomenderas: Ja, hon är nog fortfarande väl värd ett besök.
Återbesök: Kan säkert bli aktuellt, men jag skall nog testa någon av de andra förmågorna på Mazlive Studentky först.
Citera
2017-03-25, 10:58
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C.R.M.114
Sådärja, då var jag tillbaka. Bokningen och allt gick till på samma sätt som förra gången. Då jag kommer tilll lägenheten möts jag av en Pavlinka som verkar ha lagt på sig flera kilon sedan mitt besök i somras. Hon ser fortfarande helt bra ut men hon börjar närma sig gränsen för vad som kan anses acceptabelt.

Jag går in i rummet, betalar 1200 Kc för en timme, kläder av mig och duschar i vanlig ordning. Sedan lägger jag mig raklång på sängen och hon börjar suga av mig. Utan kondom som vanligt. Sedan börjar det gå snett. Jag brukar ofta vara lite spänd inför sådana här besök men spänningen brukat släppa senast i duschen. Inte så den här gången. Den enda som är riktigt avslappnad är den som inte borde vara det, nämligen kuken. Inte fan kan väl en fb-dase svika sin ägare på det här sättet.

Pavlinka kör på med olika tekniker men det tar 15-20 minuter innan det börjar hända något. Hon fortsätter suga av mig en stund til och det börjar kännas lite bättrel och sedan föreslår jag att vi börjar knulla. Jag ber henne ställa sig på alla fyra och jag tar henne bakifrån. Efter att jag penetrerat henne på det här sättet några minuter känner jag att slutet närmar sig och i valet mellan att dra mig ur och köra vidare en stund till i en annan ställning eller låta det ske nu blir det det sistnämnda och jag kommer i en inte alltför anmärkningsvärd orgasm. Nåja, äran är räddad, men jag har nog aldrig varit i så här dålig form förr. Problemet med privates är ju att man måste bestämma sig för en viss tidpunkt i förväg och sedan knulla just då, vare sig man är kåt eller inte.

Sedan lägger vi oss ner och först följer det vanliga snacket. Vad gör jag i Prag? Hur länge tänker jag stanna? Osv. bla, bla... Därefter kommer vi in på vad som visar sig bli dagens huvudtema. Invandringspolitik. Haha, hon verkar komma direkt från I&I, 'invandrana saknar utbildning, är kriminella och söker sig bara dit de får mest pengar.' Den bruden skulle nog bli en bra Flashbackare. Nåväl, sessionen lider mot sitt slut och jag duschar en gång till innan jag kläder på mig och ger mig iväg. Som jag redan kontaterat var inte den egna dagsformen vad den borde, men det kändes som Pavlinka inte heller var riktigt var lika ivrig som förra gången.

Betyget för den här sessionen blir:

Utseende 7/10
Inställning 7,5/10
Utförande 7,5/10
Helhet 6/10 (här drar min egen dåliga form ner helhetsintrycket)

Rekomenderas: Ja, hon är nog fortfarande väl värd ett besök.
Återbesök: Kan säkert bli aktuellt, men jag skall nog testa någon av de andra förmågorna på Mazlive Studentky först.

Härlig recension! Ja boka tid för kåt på beställning kan alltid ställa till det. Hjälper ju inte att det är några +kg från bilderna då heller hehe.

Men undrar hur länge vissa jobbar där. Tror man måste satsa på nya förmågor som börjat studera.
Citera
2017-04-13, 01:55
  #36
Medlem
Kurwa! Nu är jag förbannad. Undvik polska gatuhoror! Jag kan ännu höra hur plånboken snyftar då jag håller den mot örat. Orkar inte skriva mera nu. Jag återkommer med mera detaljer senare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback