Citat:
Ursprungligen postat av
KenRingInte
1.2.3.4: Inte mina påståenden som behöver redovisas, det är dina
Citat:
Ursprungligen postat av
KenRingInte
Men i helvete din ungerska nötskrika, jag svarade på dina jävla frågor. Bemöt dem då, soppknarkare.
Men lille plutt det var precis det du inte gjorde, istället påstod du att mina frågor var påståenden och inte frågor. Ett tips, meningar som slutar med tecknet "?" är frågor!
Håll käften och gå och lek någon annanstans om du inte vill debattera eller ta nu en fråga i taget och försök svara.
Citat:
Ursprungligen postat av
KenRingInte
Men din helvetes jävla idiot. Är du jurist? Bör du uttala dig? Har du ens läst om detta ämne, eller du bara går och tror saker? Kan du vara tvärsäker på att användande av streamingtjänster är lagligt? Inte ens den mest mediaförtrogna professorn inom juridik kan tvärsäkert uttala sig att streaming i alla lägen är lagligt. Helvetes satans jävla fittunge vad trött jag blir. Varför ska jag arbeta för dig? Läs dina jävla läxor ditt lata jävla helvetes fittcancer.
Nu är det väl ändå den som kräver att ISP'erna ska stoppa surfandet som bör komma med källor på att det är olagligt. Det är domstolarna som avgör vad som faktiskt är olagligt och så länge de inte har avgett fällande dom ska man betraktas som oskyldig.