Citat:
Det är inte etnisk rensing att vara emot att etniska svenskar kommer bli minoritet snarare tvärtom. Det är korkat att dra paralleller med det och nazism. En av många anledningar att jag är emot nazism är att den utrotar hela folkgrupper. Jag är helt för att man får själv välja vem man ska gifta sig och skaffa barn med men man behöver inte just göra det här och ta mer folk hit när det redan är överbefolkat i Sverige. Och om vi ska släppa hela denna importgrejen så dka man inte få stanna endast för man jobbarpch betalar skatt då går man ju åt den moderata jobbnationen som M förespråkar. Om man har gjort brott och visar större lojalitet för andra länder än Sverige så ska man lämna.
Du skriver det jag redan tycker.
Vad är det du argumenterar om, om det inte är så att du vill införa en återvandringspolitik för thaifruar och utomeuropeiska adopterade barn? (sedan decennier tillbaka?)
Nu gäller inte detta dig, J39, men allmänt i tråden. Jag har läst tusentals inlägg här i tråden, och bland dem som anser sig vara hårdare än AfS så har jag inte sett en endaste gång någon som har förmått att formulera ett politikförslag. Istället ser jag bara en massa löst negativt snack, som därför inte framstår som genomtänkt.
Ni som ivrar för en återvandringspolitik för thaifruar och utomeuropeiska adopterade barn - kom med ert programförslag! Och vart vill ni skicka de utomeuropeiska adopterade barnen? Och om ni inte förmår att tala politik, utan bara har känslor och gnäll att komma med, så hör det faktiskt inte hemma i tråden (för då talar ni vare sig om AfS eller om politik).
Återigen till J39: Du argumenterar väl, och sansat och med god vilja, och så vitt jag kan se är vi troligen överens om det mesta.