Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-07, 15:17
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Herregud läs den här tråden av rasbiologen Jeff Ahl. Han är ju korkad som bara den. Skriver om att utvisa människor som han anser vara illojala mot Sverige och svenskarna. Alltså inte kriminella eller illegala, utan laglydiga invandrare som har jobb och sköter sig. Det är så här korkade arslen resonerar.

https://twitter.com/Jeff_Ahl/status/1004309643492052992
Många svenskar håller med Jeff om att otacksamma, illojala blattar ska utvisas. Allt handlar inte om ekonomi. Sverige är svenskarnas land och vi vill inte dras med massa blattepack med dålig attityd.
Citera
2018-06-07, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Många svenskar håller med Jeff om att otacksamma, illojala blattar ska utvisas. Allt handlar inte om ekonomi. Sverige är svenskarnas land och vi vill inte dras med massa blattepack med dålig attityd.
Att komma hit på flyktingstatus och bli dömd för kriminalitet är att vara illojal. Dessutom uppehållstillstånd på falska grunder. Den som flyr begår inte brott, denne är upptagen med att få ihop sitt liv igen, där ingår inte en livsstil med stöld, rån, misshandel, våldtäkt, mord mm mm.

Två fullt legitima skäl att kasta ut packet.
Citera
2018-06-07, 15:25
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Har du inte sagt det några gånger...ånger....ånger....ånger....ånger....ånger ....ånger...ånger....
*kastat skivan*
Det sätt du representerar partiet i det inlägget vinner inget stöd. Det visar tyvärr nivån.

Det här inte framkommit varför Ahl lämnade sitt säkra riksdagsjobb bara för politiska principer. Det har inte framkommit varför Hagwall inte framträder mer. Det finns ytterligare någon riksdagsledamot som jag inte hört något från.

Varför har dessa ledamöter bytt åsikt till plattskatt, återvandring etc? Varför deltar inte ledamöterna i de märkliga aktiviteterna med burkor, tiggare och vikingaramsor?
Citera
2018-06-07, 15:26
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler

Illojala är i det här fallet alltså en tjej som inte vill bli svensk, hon pratar och skriver dock på svenska. Tjejen har inte på sig slöja eller något sånt och är inte islamist vad jag vet. Hon vill helt enkelt ha kvar sin identitet som hon föddes och växte upp med. Det är illojalt mot Sverige och svenskarna enligt dig, Jeff och Alternativt för Sparkade.

Nej, många svenskar håller inte med er. Kanske några tusen svenskar håller med att det är skäl till utvisning.

Istället kan man ju då försöka få henne att vilja bli svensk.
Senast redigerad av JustZlatan 2018-06-07 kl. 15:46.
Citera
2018-06-07, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Det sätt du representerar partiet i det inlägget vinner inget stöd. Det visar tyvärr nivån.

Det här inte framkommit varför Ahl lämnade sitt säkra riksdagsjobb bara för politiska principer. Det har inte framkommit varför Hagwall inte framträder mer. Det finns ytterligare någon riksdagsledamot som jag inte hört något från.

Varför har dessa ledamöter bytt åsikt till plattskatt, återvandring etc? Varför deltar inte ledamöterna i de märkliga aktiviteterna med burkor, tiggare och vikingaramsor?
Fråga dem det berör. Du är inget annat än en provokatör
Citera
2018-06-07, 15:37
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byggnet
Fråga dem det berör. Du är inget annat än en provokatör
Jag tror ni har tre riksdagsledamöter som medlemmar. Det ligger i deras och partiets intresse att förklara varför de bytt parti och hur de ställer sig till det nya partiets politik.
Jeff Ahl har givit vissa skäl. Jag är dock förvånad att de räcker för att förmodligen offra ett ledamotsjobb. Jag skulle vilja höra honom själv svara på om han var säker på valbar plats i SD. (Hans Flashbackkonto anses tydligen äkta.) Jag har bara sett nyheten i SvT.
Citera
2018-06-07, 15:48
Medlem
Citat:
Jag tror ni har tre riksdagsledamöter som medlemmar. Det ligger i deras och partiets intresse att förklara varför de bytt parti och hur de ställer sig till det nya partiets politik.
Jeff Ahl har givit vissa skäl. Jag är dock förvånad att de räcker för att förmodligen offra ett ledamotsjobb. Jag skulle vilja höra honom själv svara på om han var säker på valbar plats i SD. (Hans Flashbackkonto anses tydligen äkta.) Jag har bara sett nyheten i SvT.
Om man inte tror på ett partis politik ska man byta om man har någon heder i kroppen. Jag och många medlemmar i AfS har gjort det, Jeff Ahl har gjort det,Mikael Jansson har gjort det och Olle Felten har gjort det. Om du är så intresserad av vad de exakt har uttryckt i samband med avhoppen så står det dig fritt att själv googla fram det, eller ska pappa leta fram länkarna åt dig?

Vad du tycker om deras skäl är din högst egna åsikt och inget vi andra vill eller har att göra med. Det enda relevanta är vad de som bytt parti själva säger. Din tolkning är inte relevant.
Senast redigerad av Byggnet 2018-06-07 kl. 15:51.
Citera
2018-06-07, 15:49
Medlem
Endevils avatar
Citat:
Ett parti för clowner. Jeff Ahl vill utvisa människor som enligt han ”förlöjligar” folket som har tagit emot dem. Måste inte ens vara något olagligt, bara förlöjligar. Handlar om tjejen i Aftonbladet Debatt som inte vill bli svensk. Det är dock inget olagligt i det. Men enligt Jeff Ahl är det skäl till utvisning om han och AfS får bestämma.

Clowner är snarare de som hänvisar till ”magi” när dessa horder av främmande folk ska ”integreras och assimileras”. AfS har varit tydliga med att deras lösning är repatriering så det finns inget konstigt med det Jeff säger.
Citera
2018-06-07, 15:50
Medlem
Citat:

Det gör dem ju. Mikael Jansson var ju med på konferans i Ryssland nyligen och Jeff Ahl har varit med på i princip varenda aktivitet som har varit. Dvs flera torgmöten, flygblads-utdelning osv.

Varför de har bytt åsikter? Det tror jag inte de har. De har nog alltid haft dessa åsikter men fram tills nyligen var SD det parti som representerade deras åsikter bäst. Sedan dök AfS upp och då gick vissa över till dem, eftersom deras politiska övertygelser stämmer bättre överens med AfS's politik. Svårare än så är det inte.

Sluta att skämma ut dig nu och använd din egna hjärna framöver.
Citera
2018-06-07, 16:02
Bannlyst
Citat:
Herregud läs den här tråden av rasbiologen Jeff Ahl. Han är ju korkad som bara den. Skriver om att utvisa människor som han anser vara illojala mot Sverige och svenskarna. Alltså inte kriminella eller illegala, utan laglydiga invandrare som har jobb och sköter sig. Det är så här korkade arslen resonerar.

https://twitter.com/Jeff_Ahl/status/1004309643492052992

Men vad har hon i Sverige att göra om hon inte vill bli svensk?
Citera
2018-06-07, 16:09
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheStriptease
Det gör dem ju. Mikael Jansson var ju med på konferans i Ryssland nyligen och Jeff Ahl har varit med på i princip varenda aktivitet som har varit. Dvs flera torgmöten, flygblads-utdelning osv.

Varför de har bytt åsikter? Det tror jag inte de har. De har nog alltid haft dessa åsikter men fram tills nyligen var SD det parti som representerade deras åsikter bäst. Sedan dök AfS upp och då gick vissa över till dem, eftersom deras politiska övertygelser stämmer bättre överens med AfS's politik. Svårare än så är det inte.

Sluta att skämma ut dig nu och använd din egna hjärna framöver.
Konferens i Ryssland! De skall ha kontakt med svenska folket. De verkar sitta och trycka på sina rum i bästa globaliststil för att lära oss att svensk politik sköts bäst från utlandet. Typ Åkessons svärmor som körde massageinstitut i två år på ledamotslön. Aftobladet jublade och tyckte det var en bra idé.
Citera
2018-06-07, 16:10
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Konferens i Ryssland! De skall ha kontakt med svenska folket. De verkar sitta och trycka på sina rum i bästa globaliststil för att lära oss att svensk politik sköts bäst från utlandet. Typ Åkessons svärmor som körde massageinstitut i två år på ledamotslön. Aftobladet jublade och tyckte det var en bra idé.
Varför i helvete sitter du & dillar om Åkessons svärmor i en tråd om AfS?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in