Citat:
efter som du inte riktigt vet va nationella organisationer har för syn på våld så är de bara i självförsvar vilket man har rätt till du lika mycket som alla andra Jag har sett Dulny frottera sig med diverse typer från NMR, Nordfront, osv. på YT. Det visar på en man jag inte kan dela åsikter med, och på ett i mitt tycke extremt dåligt omdöme om Dulny mot all förmodan inte är smygnasse.
Jag har ingen lösning på vänsterns våldsmonopol. Jag är heller inte intresserad av att anamma deras våld, det har definitivt inte gått så lysande för dem heller (trots att många av dem anställts av media som journalister och kan ägna sig åt betald aktivism och damage control när det har behövts).
Slårt du också din fru? Eller din chef, om de inte gillar vad du säger? Är det en framgångsrik väg att gå för dig? Ingen lyssnar på den som håller på att slå.
Din fråga är nog felriktad. Efterlyser du inte en lösning på hur den konservativa sidan ska nå fram till eventuella sympatisörer? Min lösning är att göra en Trump. Att skita i media, håna media tillbaka, köra ut sina meddelande via egna kanaler.
Det är precis vad Kasselstrand & Co ju gör. Det är rätt strategi, huliganism är det inte!
Jag har ingen lösning på vänsterns våldsmonopol. Jag är heller inte intresserad av att anamma deras våld, det har definitivt inte gått så lysande för dem heller (trots att många av dem anställts av media som journalister och kan ägna sig åt betald aktivism och damage control när det har behövts).
Slårt du också din fru? Eller din chef, om de inte gillar vad du säger? Är det en framgångsrik väg att gå för dig? Ingen lyssnar på den som håller på att slå.
Din fråga är nog felriktad. Efterlyser du inte en lösning på hur den konservativa sidan ska nå fram till eventuella sympatisörer? Min lösning är att göra en Trump. Att skita i media, håna media tillbaka, köra ut sina meddelande via egna kanaler.
Det är precis vad Kasselstrand & Co ju gör. Det är rätt strategi, huliganism är det inte!
Dulny gör sin grej och AFS gör sin att dom 2 kan mötas och tala med varandra är ett tecken på respekt och något vi alla borde ta efter
de är på tiden att du släpper denna ryggradslösa beteende som har plågat vårt folk allt för länge
AFS visar mod och en väg för sverigevänner och nationella att de finns en väg att gå tillsammans i respekt och samförstånd även om man inte håller med varandra om saker