Citat:
Ursprungligen postat av
Regulus
Som jag skrev kan det klassas som både ofredande och egenmäktigt förfarande.
Om det var någon slags motdemonstration - vilket jag inte är övertygad om med tanke på det konstiga budskapet - kommer Dulny säkert att polisanmälas av dem som låg bakom. Vi får väl se vad som händer.
Ni är ganska söta och underhållande på samma gång. Den där socialliberala falangen som med näbbar och klor ska hugga på allt, oavsett hur banalt det än må råkar vara.
Vänstern brände ner halva Hamburg nyligen, men du och andra orkar alltså bemöda er om att Dulny bröt av en pinne.
Fattar ni inte själva ironin i det hela, så fär jag väl bara beklaga och hoppas ni kommer till insikt inom kort. Ni bygger ingen trovärdighet här med de argument och halmgubbar ni försöker er på och det kommer inte göra någon skillnad för AfS framtida opinion.
Gör er själva en tjänst och bränn ner några valstugor eller orkestrera ett par false-flag asylbränder, så kommer ni nå större framgångar.
Bemöt istället AfS uttalade politk, istället för att ifrågasätta vad ni anser är det som saknas i deras politik. Tror ni möter större framgångar så.