Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 23:39
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Vem bryr sig?

Har själv varit ut med SDU på skolbesök runt om i landet och stått bredvid Kasselstrand och rabblat samma jävla visa: Ingen ska skickas ut, vi är för en politik där utlänningar assimileras. Man ska bli en del av samhället! Nej ingen ska skickas ut! Vi är inga rasister! Men det är en vanlig missuppfattning, ingen ska skickas ut!

Nu 4 år senare så ska hundratusentals ut. Älskar Kasselstrand men han är opålitlig, även i mina ögon.

Det är ju viktigt att veta om de har samma hållning som NMR i judefrågan. NMR älskar muslimer och hatar judar, kanske likadant för AfS.

Ja, Kasselstrand är hal som en ål. En äkta karriärpolitiker som kan ändra ståndpunkt över en fika. Money talks.
Citera
2018-04-19, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är ju viktigt att veta om de har samma hållning som NMR i judefrågan. NMR älskar muslimer och hatar judar, kanske likadant för AfS.

Ja, Kasselstrand är hal som en ål. En äkta karriärpolitiker som kan ändra ståndpunkt över en fika. Money talks.
Nej så är det inte för AFS. Om de börjar fjäska för muslimer lämnar jag de som jag lämnade SD.
Citera
2018-04-19, 00:13
Medlem
Citat:

En karriärpolitiker i Sverige anno 2018 lierar sig ej med invandringskritiska strömningar. Om ens största dröm är att erhålla en politikers lön finns det vägar kantade av färre olägenheter.

Välj era ord med större omsorg.
Senast redigerad av Ohelig 2018-04-19 kl. 00:17.
Citera
2018-04-19, 00:18
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Det är dags att vi AFS:are inte kastar skit på SD om de inte attackerar oss.
”Varje attack skall alltid följas av en mottack”
-Donald Trump

Men utöver det tycker jag det visar på större integritet och heder att inte förringa eller tala illa om konkurrenter.

SD är ändå AFS närmaste potentiella allianspartner och vi bör alla som är emot massinvandring och folkombytet sammarbeta.
Citera
2018-04-19, 01:13
Medlem
Vaftrudners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Ute i landet ljuger SDs lokala ledare om att partiet ska bli mer handlingskraftigt i takt med att de växer och få mer inflytande. Sanningen är den rakt motsatta: SD blir mesigare och mesigare.

Här är SD 1994:

Partiledaren talar i Borlänge 1994

Eftersom läget i Sverige blir värre och värre och SD blir mesigare och mesigare så tar AFS medlemmar och röster för att komma in i Riksdagen.

Ett till, från 1998:

TV-reporter: -"Menar du att invandrare och utlänningar skall bort från Ekerö?"
Torbjörn Kastell, SD: -"Ja, det är vår målsättning."

https://www.youtube.com/watch?v=LXVXzmXIqn8

Det var friska gossar i SD på den tiden.
Citera
2018-04-19, 01:35
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av general-one
Många uteslutna SD:are man har tagit med ser jag på riksdagslistan. Det viktigaste är att man håller de värsta uteslutna galningarna borta från partiet.

Te x var jag som ny medlem i SD på medlemsmöte där vi var några som fick träffa Maggi Haglund som då var medlem i SD. Hon satt och åt en jättestor räksmörgås så vi fick vänta tills hon var klar, fast vi var i tid. Sen hade hon majonnäs på kinden och näsan hela mötet. Ingen sa något för man märkte att hon inte var riktigt klar. Tror ingen av de medlemmar som var med på det mötet gick på något fler möte för SD. Så man måste hålla dessa SD avhoppare borta från partiet om man ska få någon som helst trovärdighet. Har sett att hon är med på möten med AfS nu.

Kasselstrand sa till Expressen att de tre första "vildarna" i riksdagen från SD är han inte intresserad av.
Citera
2018-04-19, 01:41
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Vad tycker AfS om judar?

Ditt lilla troll.

Men vad AfS tycker om judar kan utläsas mellan raderna vad dom tycker om EU, NATO och Israel/Palestina-frågan.

Varsågod
Citera
2018-04-19, 01:42
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:

Varför måste ni dumsionister alltid komma dragandes med att man skulle älska muslimer automatiskt bara för att man är kritisk mot judisk makt och Israel. Det går att ogilla fler än en sak åt gången.

Afs "tycker" ingenting speciellt om judar och det är helt fine. Så länge dom inte plockar in en massa bindgalna sionister i partier och fortsätter vara kritisk mot sionisternas krig i mellanöstern samt kritiserar det mediala etablissemanget(alltså indirekt judar) så är vi anhängare nöjda.
Citera
2018-04-19, 02:26
Citat:
Ursprungligen postat av Sektmedlem
Detta är verkligen inte bra. Massor av människor kommer rösta på AfS och de missar att komma in och SD minskar. Great..

I en perfekt värld skulle SD haft en mer radikal inriktning men nu är det inte så. SD har bevisat att de bara var psykopater som ville ha makt. Finns det då något parti kvar som kan rädda oss? Nej.
AFS kommer att komma in och med tanke på hur avradikaliserade SD har blivit så är det bra. Men i en perfekt värld skulle alla partier vara nationalistiska och skiljelinjerna skulle gå kring ekonomisk politik och liknande.
Citera
2018-04-19, 05:28
Citat:
Ursprungligen postat av Kwato
Jag blev förvånad bara. Men nu verkar det som att du har missat att SDs nuvarande partiprogram skapades av de som fortfarande styr partiet. SD var betydligt mer nationalistiskt under Mikael Janssons tid, och när Jimmie pratar om att partiet har ett "nazistiskt" (sic) förflutet så syftar han på Anders Klarströms tid. Hur man än vrider och vänder på det så var SD mycket mer nationalistiskt tidigare i partiets historia. Sanningen är alltså den att SD har blivit mer och mer mesigt.

Och... *trumvirvel*

De goda personerna går därför över till AFS.

Min poäng är, som sagt, att allting har sin tid. Mikael Jansson var enligt mig en felvärvning. Tror dock inte vi kommer längre här.
Citera
2018-04-19, 05:31
Citat:

Har du någonsin skrivit en enda sak som träffat rätt? Kasselstrand är per definition: Icke karriärist eftersom han utmanar etablissemanget och inte kräver någon lön för det.
Citera
2018-04-19, 07:21
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sektmedlem
Finns bara två alternativ:
1. Partierna inför rasistpolitik
2. En förändring utanför politiken

Rösta på SD och hoppas på det bästa mina vänner. Anklagar er inte om ni misströstar för det gör jag själv. Och har väl förklarat slaget som förlorat sedan flera år tillbaks.

Bara för att du har gett upp betyder det inte att resten av oss har gjort det. Nej, allt är inte förlorat om inte SD får politisk majoritet snart och nej, allt är inte räddat om de skulle få det.

Det är bara en tidsfråga innan tillräckligt många har vaknat och är villiga att göra något åt saken. Förr eller senare kommer sjuklövern, om de mot förmodan finns kvar, behöva ta efter våra grannländers retorik och politik.. Frågan är bara hur långt ner i gyttjan landet kommer köras först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in