Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-14, 20:50
Medlem
WhiteWalkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hudfärg har med biologi och genetik att göra. Nej, jag hittar inte på. Nu har Kasselstrand skitit i det blå skåpet. AfS passar bra för extremisterna. Personligen tycker jag att de kan dra åt helvete.

Kan du länka till ett sådant uttalande från Kasselstrand? Eller från någon annan ur AfS för den delen. Jag har nämligen inte sett honom eller någon ur AfS uttrycka sig så, vilket givetvis inte heller behövs. Jag talar alltså om påståendet att "svenskheten sitter i biologin och genetiken".
Citera
2018-04-14, 20:58
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Givetvis är du lika obegåvad som dina tidigare inlägg ger sken av, rasbiologen i mig uppskattar ditt IQ mellan 75-85 IQ enligt den franska skalan. Du klarar alltså med nöd och näppe skriva efterblivna kommentarer på flashback, mycket intressant. Jag tror nog du har missat utvecklingen de sista åren, att bli kallad för rasist är en hedersutmärkelse. Naturligtvis skall även du din medelmåtta få plats på en bananbåt, som skall skeppa tillbaka dig till den Indiska urskogen där du hör hemma.

75-85 IQ är väl det som svenskarna på vikingatiden hade, alltså dom som dagens rasister ser upp till. Att bli kallad rasist av vänstern är en hedersutmärkelse eftersom deras version av rasist är något annat än den riktiga bemärkelsen av ordet. När Kasselstrand & Co pratar om att svenskhet finns i biologin påminner det om rasbiologi faktiskt. Alltså det som Nazityskland och sossarna på 20-talet höll på med.

Patton hade klippt till dig om han hade levt idag och såg att du missbrukade hans namn.
Citera
2018-04-14, 21:00
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du förnekat att det finns ett svenskt folk?

Nej. Svenska folket är dom som pratar svenska, bor i Sverige och har svenska värderingar oavsett vilken hudfärg dom har.
Citera
2018-04-14, 21:03
Medlem
hahatamejomnikans avatar
Citat:
Nej. Svenska folket är dom som pratar svenska, bor i Sverige och har svenska värderingar oavsett vilken hudfärg dom har.

Precis som min färglada papegoja!
Citera
2018-04-14, 21:04
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
75-85 IQ är väl det som svenskarna på vikingatiden hade
Varför tror du att vikingarna hade lägre IQ än moderna svenskar? Det finns väl inget om talar för det?
Snarare tvärtom. Redovisa gärna dina källor.
Citera
2018-04-14, 21:08
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteWalker
Kan du länka till ett sådant uttalande från Kasselstrand? Eller från någon annan ur AfS för den delen. Jag har nämligen inte sett honom eller någon ur AfS uttrycka sig så, vilket givetvis inte heller behövs. Jag talar alltså om påståendet att "svenskheten sitter i biologin och genetiken".

Åkesson sade att svenskheten inte sitter i det biologiska och det fick Kasselstrand att se rött. Kasselstrand säger då att Åkesson inte erkänner svenskarnas existens. Det räcker för mig för att förstå vilken inavlad rasbiologisk bonde Kasselstrand är.
Citera
2018-04-14, 21:10
Medlem
Citat:
Åkesson sade att svenskheten inte sitter i det biologiska och det fick Kasselstrand att se rött. Kasselstrand säger då att Åkesson inte erkänner svenskarnas existens. Det räcker för mig för att förstå vilken inavlad rasbiologisk bonde Kasselstrand är.

Kan jag som europé bli japan?
Citera
2018-04-14, 21:10
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Varför tror du att vikingarna hade lägre IQ än moderna svenskar? Det finns väl inget om talar för det?
Snarare tvärtom. Redovisa gärna dina källor.

Eftersom IQ får man genom kunskap och utbildning. Påstår du att vikingarna var mer utbildade än dagens människor? Redovisa dina källor att det är tvärtom.
Citera
2018-04-14, 21:11
Medlem
hahatamejomnikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr
Än långt kulturmarxistiskt bättre fråga är "kan en bajskorv vara mat"?
Senast redigerad av hahatamejomnikan 2018-04-14 kl. 21:17.
Citera
2018-04-14, 21:14
Citat:
Eftersom IQ får man genom kunskap och utbildning. Påstår du att vikingarna var mer utbildade än dagens människor? Redovisa dina källor att det är tvärtom.
Fel. IQ är till 95% genetiskt.
Citera
2018-04-14, 21:16
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellirstreymr

Om du hade blivit adopterad till Japan vid två års ålder hade du antagligen sett dig själv som japan idag. Din rasistiska kopia här i Sverige hade antagligen inte gjort det. Om japanerna hade sett dig som japan vet jag inte. Du får helt enkelt fråga japaner om det.
Citera
2018-04-14, 21:16
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Nej. IQ är medfött, inget som har med utbildning att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in