Citat:
Ursprungligen postat av
Bullfetta
Dom saknar mediaträning och kunskap i hur man marknadför sig i offentligheten. Som socialdemokrat ser jag direkt bristerna i mediakunskap och retorik hos det här alternativa gänget. Däremot är deras åsikter ganska populära bland vanligt folk.
Jag utgår från att du trollar järnet men om inte så vill jag passa på att länka det här klippet då Kasselstrand parerar och slår tillbaka mot en Expressen-reporter som får Cathy Newman att framstå som medgörlig, det var trots allt drygt 50 sidor sedan sist:
SDU EXPRESSEN 2014
Har lyssnat igenom Kasselstrands podd 'Den kokta grodan' samt följt honom tidigare och tror tvärtom att hans mediakunskap (t.ex hans marknadsföring via Twitter, Trump-style, eller paniken han redan skapat hos SD-toppen) och retorik hade sopat mattan med den som vågat möta honom i en debatt. Den dagen vi hittar en debattör samt ett större mediehus som är villiga lär ju dock dröja. Ingen med vettet kvar hade väl gett sig in i det även om de så haft en hörsnäcka med hjälp då de är körda redan från början då han, inom i princip vilket politiskt ämne som helst relaterat till aktuella samhällsfrågor, hade haft rätt i sak.
Men åter igen, jag utgår från att du är grovt sarkastisk.