Citat:
Ursprungligen postat av
knibis
Uddewallah och Nyköping, vad är oddsen
Oddsen var ganska låga då båda de små städerna fått en extrem inflyttning av inavelsmänniskor, Nyköping är en av de första städer i Sverige där muhammedanerna legat på marken i stora grupper utomhus och tillbett Mekkas stenidol.
Jag är mer förvånad över att det varit så lite blattekaos. Dock så tar det en stund för djungeltrumman att gå.
Citat:
Ursprungligen postat av
FarbrorAgge
"Bli svenskar"? Det var det dummaste jag har hört. Ingen som flyttar till Sverige kan "bli svensk". Det borde du veta vid det här laget. Men de ska uppföra sig och bete sig civiliserat och det kommer de aldrig att göra och därför ska de UT.
Du får läsa på om öppen svenskhet som SD kallar det, även Sjupartiet och F! kör även de på öppen svenskhet fast jag vet inte om det kallar det öppen svenskhet eller något överhuvudtaget.
En folkmordspolitik helt enkelt, helt galet är vad det är.
Bland annat detta som får mig att rösta på AfS. Den här satans relativismen som råder i landet måste demoleras, det är på grund av relativism som svenskhet har blivit relativt och inte något bergfast och oflyttbart som det borde vara. Har man inte blodsband ska man heller aldrig kunna bli svensk.
Så som all nationalism är, utan blodsband ingen svenskhet. De här andra partierna har bytt ut blodet mot papper, där ett medborgarskap numera har blivit "svenskhet", ett medborgarskap är ett medborgarskap det har inget med blod att göra och har inget att göra med om man tillhör ett folk eller ej, det är en pappersprodukt som vid vissa kriterier ska kunna fråntas de som inte har blodsband om de t.ex. inte sköter sig.
Galet att ett pappersmedborgarskap ska kunna väga lika tungt som blodsband.
Ur led är tiden.
Nånting är ruttet i den svenska staten.