Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 16:42
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hur kan du ens tvivla längre? Vad ska krävas för att du ska sluta att "överväga"??

Valet står mellan att "tillgängliggöra svensk kultur" för babianerna som Mattias Karlsson vill och att skicka ut dem som AfS vill. Det är klart att det är svårt att välja.
Citera
2018-09-06, 16:42
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Den videon fick mig att nästan överväga att lägga rösten på afs, jävla kaosapor.
Det är bara att göra det. Vill du vakna upp i ett Sverige som är mer likt Irak? Vi är påväg dit med stormsteg. Att lägga en sketen röstlapp i ett kuvert är en JÄVLIGT liten insats för att få landet på rätt köl igen. Jag tror du hellre vill göra det än att behöva slåss med ditt liv som insats i framtiden.
Citera
2018-09-06, 16:44
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Rena turen att inget allvarligt hände, det var på vippen till totalt upplopp flertalet gånger. Flera lite äldre, som snabbt maskerade sig, rörde sig likt rov runt "scenen". Rena turen var det, inget annat, polisen i Nyköping...
Citera
2018-09-06, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Felaktigt? Så islam hör hemma i Sverige? Eller menar du att de har en upplyst kompatibel med västvärlden kvinnosyn?
Jag tycker att Islam är en vacker och upplyst religion. Det finns ingen mening att hata muslimer eller Islam. Jag tycker det var oförskämt att hoppa på muslimer och Islam på det sättet som den här Jeff Ahl gjorde. Man kan tycka att en riksdagspolitiker borde vet bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Nej det blir inte galet. Det som är galet är det nuvarande tillståndet i riksdagen. Det som kommer ske är att ett gäng vanliga människor med riktig arbetskompetens, läkare, militärer, jurister, osv kommer möta politikerklassen och prata till dom på vanligt språk utan att använda det politiska filtret. Dom kommer säga det många, många svenskar tänker och politikerklassen kommer få syntax error. Dom har ingen strategi för att bemöta det förutom på sitt sedvanliga sätt.

Folk kommer se hur politikerklassens huvuden exploderar och deras totala inkompetens & okunnighet kommer blottläggas mer än någonsin. Kommer Afs in i riksdagen så betyder det att tillräckligt många svenskar anser att Sverige och svenskarna har ett egenvärde och inte vill bytas ut. Det blir helt enkelt vändpunkten med stort V. Från & med då kommer diskursen att skifta ända tills återvandring är det normala. Och det kan framtidens Sverige tacka Afs för och alla som röstade in dom i riksdagen.

SD var första startskottet, fröet som grodde. Afs är fortsättningen
Det kommer bli väldigt mycket hat mot oskyldiga invandrare i framtiden. Vidare kommer hatet mot svenskarna öka. Det är en ond spiral. Jag tycker det är riktigt hemskt att det har blivit så här. Det finns liksom ingen mening med det här. Den här politiken som drivits sedan 1945 har resulterat i mer hat och mer rasism (åt båda hållen). Fruktansvärt.
Citera
2018-09-06, 16:46
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Valet står mellan att "tillgängliggöra svensk kultur" för babianerna som Mattias Karlsson vill och att skicka ut dem som AfS vill. Det är klart att det är svårt att välja.

Exaaaakt!

Det här jävla Nyköpingsmötet och dess mörka inramning gav mig hjärtflimmer. Jag har proppat i mig hjärtmedicin den senaste timmen. Fy faan säger jag bara.
Citera
2018-09-06, 16:48
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Hur kan du ens tvivla längre? Vad ska krävas för att du ska sluta att "överväga"??

Jag har sett afs som ett "tramsfjantrasistparti" då jag inte vart insatt utan bara sett glimtar här på flashback eller twitter men nu kollat ett par torgmöten. Röstade sd 2010 sen M av okänd anledning.
har också känt att det redan är kört, har några polare i Norge och funderat på att dra dit efter valet om det skiter sig.

Citat:
Ursprungligen postat av plusforward
Kaoset du ser i videon är resultatet av integrationen som sjuklöverns + SD stödjer. Om du inte röstat på AfS ännu bör du på valdagen lägga en röst på AfS istället.

Ja, har alltid vart emot invandring då jag sen årskurs två blivit berikad av mångkulturen på negativa sett.
Citera
2018-09-06, 16:50
Medlem
MrSkargards avatar
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/sormland/stokigt-vid-hogernationalistisk-manifestation-i-nykoping

Försökt störa? Ja, det var ju inte direkt en överdrift. Det blattarna ägnade sig åt var brottsliga angrepp och försök till brottsliga angrepp, inte några fjantiga störningsförsök.
Citera
2018-09-06, 16:50
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edgerton
Jag tycker att Islam är en vacker och upplyst religion. Det finns ingen mening att hata muslimer eller Islam. Jag tycker det var oförskämt att hoppa på muslimer och Islam på det sättet som den här Jeff Ahl gjorde. Man kan tycka att en riksdagspolitiker borde vet bättre.

Det kommer bli väldigt mycket hat mot oskyldiga invandrare i framtiden. Vidare kommer hatet mor svenskarna öka. Jag tycker det är riktigt hemskt att det har blivit så här. Det finns liksom ingen mening med det här. Den här politiken som drivits sedan 1945 har resulterat i mer hat och mer rasism (åt båda hållen). Fruktansvärt.

Om du tycker att Islam är en vacker och upplyst religion så är du tappad med huvudet före och ska fan inte gnälla över nuvarande situation. Jag kan säga dig att jag kommer kämpa till sista blodsdroppen för att den sataniska läran inte ska ta över Sverige. Mark my words. Jag har barn, glöm att jag tänker acceptera att dom ska växa upp i ett land som mer liknar mellanöstern än Sverige.

Hatet har uppstått pga man politiskt har genomfört s.k "mångkultur". Folket har aldrig bett om det här.
Citera
2018-09-06, 16:51
Medlem
Personligen så är jag inte försvånad överhuvudtaget av upploppet. Tycker att det har gått jävligt lugnt till om man ser till hur många blattar som drar runt i landet. Fråga digsjälv, du som fortfarande tänker rösta på SD. Kan SD göra något åt detta problem med dialog och puttinutti integration? Jag tvivlar på det så länge som den liberala falangen styr skutan. Karlsson, Jomshof och Bieler måste ut innan SD kan göra något åt problemet och det kommer aldrig att hände om inte någon eldar på SD's häck.
Citera
2018-09-06, 16:51
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Jag har sett afs som ett "tramsfjantrasistparti" då jag inte vart insatt utan bara sett glimtar här på flashback eller twitter men nu kollat ett par torgmöten. Röstade sd 2010 sen M av okänd anledning.
har också känt att det redan är kört, har några polare i Norge och funderat på att dra dit efter valet om det skiter sig.

Ja, har alltid vart emot invandring då jag sen årskurs två blivit berikad av mångkulturen på negativa sett.

Och av okänd anledning har du inte rört dig ute på gator och torg de senaste 5-10 åren och själv sett förfallet av vårt samhälle med egna ögon? Vakna! Sverige har blivit Europas soptipp, ett enda stort tattarläger. Och det är svenskarna som betalar det sinnessjuka kalaset med sina skattepengar.

Rösta rätt på söndag.
Citera
2018-09-06, 16:53
Medlem
Citat:
Annars är det sjukt att polisen inte håller ordning. Det borde vara olagligt att störa politiska möten.
Det är olagligt. Men det första man lär sig om politik bortom skrivbordet är att lag och makt är olika saker. Samhällen bygger inte på kontrakt, hur många liberala teoretiker som än påstår det. Funkar inte så i verkligheten.

Du har också fel om AfS' plan med mötena. Planen är givetvis att förmedla sin politik på ett ordnat sätt. När ett uttryck som "Sverige åt svenskarna" leder till invandrarvåld måste man såklart stå på sig, om man backar undan är det att låta våldet regera. Det är knappast planerat utan den enda sunda reaktionen på det som händer.

Man kan inte vika sig bara för att någon annan inte kan bete sig. Det skulle vara politisk impotens på en rent parodisk nivå.
Citera
2018-09-06, 16:56
Medlem
Citat:
Jaha, men det tycker inte jag som är kvinna.

En uppgörelse måste komma förr eller senare. Bättre att det sker nu medan tiden ännu finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in