Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-09-06, 15:35
Medlem
Enmansdemos avatar
Inge musik i slutet, skandal
Citera
2018-09-06, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runorkul
Fy fan! Ser det verkligen ut så där i Nyköping!??

Nyköping har fått en rejäl dos av mångkultur på senare år.
Citera
2018-09-06, 15:36
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Exakt min tanke också. Tack alla politiker, tack alla journalister för att ni har förstört vårt land och håller på att byta ut vårt folk.
Citera
2018-09-06, 15:37
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsvatte
Kommer urarta närsomhelst.

Ja, troligen imorgon. Därför måste alla dit. Det är nu det gäller. AfS måste komma in nu 2018. Vi har bara en chans, tro inget annat.
Citera
2018-09-06, 15:38
Medlem
FarbrorAgges avatar
Nyköping är helt förlorad till lågintelligenta negrer och araber. En totalt förlorad stad, precis som Uddevalla.
Citera
2018-09-06, 15:40
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Kollar Nyköpingssändningen nu. Vilket jävla slödder! Framförallt invandrarna men även de svenska "anti-rasiterna". Peka finger, hata, skrika hotfullt. Står och pekar och muckar mot Afs:arna. Typ kom då, kom och plocka. Riktigt jävla slödder.

Tror inte vanligt folk ute i stugorna har en susning om hur det ser ut därute. Jag kommer på mig själv att bli helt chockad, trots att man har så mycket skinn på näsan. Fan småhålor som Uddevalla, Nyköping och annat lyckas samla såhär mycket hatiskt drägg.

Edit: förresten otroligt hur många av dessa low lifes som tror att man inte får filma på offentlig plats. Ey, sluta filma mig mannen, sluta filma för fan osv. etc. Samma sak på Lamottes sändningar.
Citera
2018-09-06, 15:42
Medlem
Vilket jäkla drägg vi har släppt in i det här landet.
Citera
2018-09-06, 15:42
Medlem
Citat:

Ja det där var en sorglig syn. Massa otäcka genetiska orcher. Fucking hit och fucking dit.
Citera
2018-09-06, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HectorDaiquiri
Kollar Nyköpingssändningen nu. Vilket jävla slödder! Framförallt invandrarna men även de svenska "anti-rasiterna". Peka finger, hata, skrika hotfullt. Står och pekar och muckar mot Afs:arna. Typ kom då, kom och plocka. Riktigt jävla slödder.

Tror inte vanligt folk ute i stugorna har en susning om hur det ser ut därute. Jag kommer på mig själv att bli helt chockad, trots att man har så mycket skinn på näsan. Fan småhålor som Uddevalla, Nyköping och annat lyckas samla såhär mycket hatiskt drägg.

Edit: förresten otroligt hur många av dessa low lifes som tror att man inte får filma på offentlig plats. Ey, sluta filma mig mannen, sluta filma för fan osv. etc. Samma sak på Lamottes sändningar.
Ja, det här klippet kan nog bli en ögonöppnare för många.

Noll respekt för polisen. Riktigt otäckt.
Citera
Medlem
FarbrorAgges avatar
Det är HELT OCH HÅLLET polisens fel att Nyköpingstorgmötet blev förstört. De skulle ha spärrat av torget med kravallstaket och separerat motdemonstranterna från området, precis som polisen gjorde i t.ex. Göteborg. Jävla snutamatörer.
Citera
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Vilket jäkla drägg vi har släppt in i det här landet.

Utan AfS och återvandring är det kört för Sverige. Nu har vi en chans. Den är nu 2018 och tar vi inte den lovar jag att man inte kommer tillåta liknande budskap och demonstrationer varken på torget eller på sociala medier. AfS bankkonto kommer dessutom dras in och medlemmarna åtalas.

Nu eller aldrig har aldrig varit mer giltigt.
Citera
2018-09-06, 15:45
Medlem
Kommer någon av kebabteknikerna anmälas för olaga hot, eller gäller det endast svenskar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in