Citat:
Jag anser att samma regler bör gälla thaigubbar som homosexuella. Båda företeelserna kan vara acceptabla för AfS - så länge du inte gör politik av det. Om du är bög och delar AfS åsikter, kör på, men var inte "öppet bög" i partiet, gör inte en grej av det. Det bisarra med Smokey är ju att han inte bara är en garderobs-thaigubbe, utan att han här i tråden, och även på möten med AfS, gör politik av det. Han sitter stolt och berättar om "thaigubbebord", och driver hela tiden thaigubbepropaganda i tråden. Smokey bör behandlas som en AfS:are som deltagit i Pride, hela tiden pratar om sin homosexualitet, drar med folk till "bögbord" på AfS-möten osv. Det bör inte vara ok. In i garderoben, så är det ok. Men propagera = partiskadlig verksamhet. Visa lite anständighet, och visa lite respekt för dina partikamrater.
Öh... va?
Samma gamla blattedräggsretorik... "din fru"... Nej, jag har ingen thailändsk fru. Som du redan vet. Men eftersom du följer blattedräggsretorik så kör du vidare med det ändå.
Referensen till thaigubbebordet var en geografisk bestämning till en medlem här. Om frågan gällt Göteborg i fredags skulle jag ha svarat att jag satt vid bordet med nazistjävlarna. I ingetdera fallen gör det mig vare sig till thaigubbe eller nazistjävel.
Anmärkningsvärt också hur ett enda omnämnande av ett thaigubbebord får er att få kalsongerna helt bakofram. Himlen faller ner över era huvuden, och det lilla thaibordet blir till ett helt pride-tåg. Ni gör er verkligen löjliga. Vilket är bra. För ni är löjliga, och så här blir det tydligt för alla.
Ni har fortfarande inte förstått AfS' politik. Det blir löjligt med falangen här som anser sig vara chefsideologer för av AfS egentligen borde stå för, när ingen av dem går på medlemsmöten.